Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

OON MIES YSTÄVÄNI KOTONA SALAA JA HÄN TULI JUURI KOTIIN EIKÄ TIEDÄ, ETTÄ OLEN TÄÄLLÄ APUA!

Vierailija

Mies antoi minulle oman avaimen. No hänen talonsa ohikulkiessani päätin mennä tonkimaan paikkoja ja tutkimaan hänen tavaroitaa. Näin, että hän lähti juuri ulos asunnosta. No minä menin sisään ja ehdin tonkia vain puoli asuntoa kunnes hän paukkasi yhtäkkiä sisään. No hätäpäissä tungin sängyn alle piiloon ja olen edelleen täällä. Mitä ihmettä oikeasti teen jos en saa tilaisuutta enää tänään lähtä. Entä jos jään kiinni niin miten kuittaan tilanteen. AUTTAKAA MUA NOPEASTI EN TIEDÄ MUUTAKAAN PAIKKO JOSTA KYSYÄ APUA!!

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Oot mies ja ystäväsikin on mies? Mukavaa että oikeaa ystävyyttäkin on miesten välillä vaikka some-aikakautena kaikkia tuntuukin kiinnostavan enemmän hohtavaan taikakiveen tuijottaminen.

Vierailija

Kun mies menee sängylle makoilemaan niin ryömit sängyn alta ja huudat yllätys! Sitten alat muina naisina strippaamaan.

Vierailija

Laitat tekstarin, että tulisitko parkkipaikalle tai jonnekin lähelle, kirmaiset sitten perään ja keksit miksi sinne halusit hänet.

Vierailija

Puhelin äänettömälle, jos joku sulle sattuisi soittamaan. Odota, että asukas on unessa, sitten hivuttaudut ulos.

Vierailija

Eiköhän se sieltä lähde. :D voi lol!:D Mulle kävi kerran sama mutta ei läheskään noin paha. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä pian seitsemän vuotta ja meillä on lapsia. Yksi aamu vein muksut tarhaan ja palasin kotiin koska minulla oli etäpäivä. En ollut muistanut mainita asiasta miehelleni. Mies nukkui vielä ja menin lastenhuoneeseen koneen kanssa. Tunnin päästä mies heräsi. Hän voi aika paljon tehdä myös töitä kotoa käsin. Mies ei siis tiennyt että olen kotona ja alkoi lauleskella yms itsekseen,kuulin myös kun kävi vessassa ovi auki. Siinä vaiheessa en vaan uskaltanut näyttäytyä mikä kyllä naurattaa vieläkin, en ymmärrä miksi en :DD Klo 14 saakka kärvistelin pissahädässä kunnes miehellä alkoi puhelinpaltsu ja meni terassille puhumaan. Paukautin ulko-ovea että muka tulin ja kipitin pissalle 😂

Vierailija

Jos nyt laittaisit sen puhelimen ekaks äänettömälle. Sitten mietit että mitkä kaikki penkomasi tavarat ovat nyt eri paikoissa kuin ystäväsi lähtiessä ulos. Puoli asuntoa pengottuna tarkottaa esim. että vaatteet voi olla hujan hajan heiteltynä ympäriinsä, astiat eri järjestyksessä tiskikaapissa, valokuvat sikinsokin tai koriste-esineet aseteltu uusiin asetelmiin. Tämä voi herättää mielessäsi mietteitä ja hallitsematonta hohotustani. Jos olet likapyykkikoria tonkinut, don't worry. Jos löysit jotain huolestuttavaa, aseita, huumeita tai valokuvan jossa miehesi lukee kirjaa tohvelit kädessä, pysy ehdottoman hiljaa. Jos tilanne käy tukalaksi niin että sinut löydetään, laitapa tähän miehesi osoite niin joku meistä kilauttaa poliisille. Tsemppiä sinne sängyn alle, älä yski vaikka olis kuinka pölyistä!!!!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat