Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienituloinen: millaisella autolla ajat?

Vierailija
24.10.2015 |

Ikä ja vuosimalli.
Ja omistusautoista kyse tai osittain pankin :D

Nimimerkillä pienituloinen, joka auto kauppaan lähiaikoina..

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mazda6 farkku -04 

Kai mä olen pienituloinen.

Vierailija
42/53 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee hieman ohi kysymyksen, mutta olemme keskituloinen lapseton pari ja meillä mies ajaa vm.01 mazdalla ja minulla 20v vanha volkkari. Molemmat omia ja maksettuja, riittävät meidän tarpeisiin hyvin. Ihmettelen, miksi autoilun pitäisi niellä leijonanosa tuloista, kun kohtuullisin kuluinkin pärjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peugeot 206 vm. 06, ihan ikioma ja ilman lainaa ostettu. 

Kah, siinähän se oli heti ensimmäisenä mainittu tämänkin pienituloisen autovalinta. :)

Vierailija
44/53 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee hieman ohi kysymyksen, mutta olemme keskituloinen lapseton pari ja meillä mies ajaa vm.01 mazdalla ja minulla 20v vanha volkkari. Molemmat omia ja maksettuja, riittävät meidän tarpeisiin hyvin. Ihmettelen, miksi autoilun pitäisi niellä leijonanosa tuloista, kun kohtuullisin kuluinkin pärjää.

Totta. Me ollaan viisikymppinen lapseton pariskunta (molemmat keskituloisia tai hieman yli) ja ajamme melkein 20v vanhalla pienehköllä autolla. En keksi mitään järkevää syytä ostaa nopeasti kuluvaa ja arvonsa menettävää kulutushödykettä yhden henkilön koko vuoden nettopalkalla (eikä edes riittäisi vähänkään paremman luokan autoon). Autoilun kustannukset ovat Suomessa järjettömät, ostakoot ne joilla on rahaa kuin roskaa tai muuten vaan näkevät tuossa tohussa jotakin järkeä.

Vierailija
45/53 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cadillac Eldorado 2d Ht, vm. -67.

Kestävä ja mukava auto, suosittelen.

Onko museorekisterissä?

Itse ajan 35 vuotta vanhalla 300TD Mersulla. Mukava harraste/käyttöauto, jonka arvo tulee jatkossa vain nousemaan.

En tosin kovin helposti lähtisi Ap:lle näitä suosittelemaan, tässä täytyy jo olla autoista muutenkin kiinnostunut kuin pelkkänä kulkuvälineenä :)

Jos isompaa autoa haluaa niin 2001 vuosimallista eteenpäin olevat Ford Mondeot voisivat olla yksi vaihtoehto. Niitä saa edullisesti ja ainakin farmarimallit ovat mielestäni todella hyviä ajaa. Kolariturvallisuuskin on ikäisekseen hyvä.

Vierailija
46/53 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Me ollaan viisikymppinen lapseton pariskunta (molemmat keskituloisia tai hieman yli) ja ajamme melkein 20v vanhalla pienehköllä autolla. En keksi mitään järkevää syytä ostaa nopeasti kuluvaa ja arvonsa menettävää kulutushödykettä yhden henkilön koko vuoden nettopalkalla (eikä edes riittäisi vähänkään paremman luokan autoon). Autoilun kustannukset ovat Suomessa järjettömät, ostakoot ne joilla on rahaa kuin roskaa tai muuten vaan näkevät tuossa tohussa jotakin järkeä.

Ehkä lapsiperheillä turvallisuus ykkösjuttu autoa ostaessa?

Vierailija
47/53 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitsubishi Lancer, vm. -94

Ja pakko olla auto että pääsee alati vaihtuville "työpaikoille" kulkemaan.

Vierailija
48/53 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyota Yaris, vm. 2006, ajettu 74 000 km. Laina maksettu jo.

Vierailija
49/53 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan rikkinäisellä mummopyörällä. :( yritän säästää uuteen jopoon.

Vierailija
50/53 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyota Corolla vm 2005

Vierailija
51/53 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cadillac Eldorado 2d Ht, vm. -67.

Kestävä ja mukava auto, suosittelen.

Onko museorekisterissä?

Itse ajan 35 vuotta vanhalla 300TD Mersulla. Mukava harraste/käyttöauto, jonka arvo tulee jatkossa vain nousemaan.

En tosin kovin helposti lähtisi Ap:lle näitä suosittelemaan, tässä täytyy jo olla autoista muutenkin kiinnostunut kuin pelkkänä kulkuvälineenä :)

Jos isompaa autoa haluaa niin 2001 vuosimallista eteenpäin olevat Ford Mondeot voisivat olla yksi vaihtoehto. Niitä saa edullisesti ja ainakin farmarimallit ovat mielestäni todella hyviä ajaa. Kolariturvallisuuskin on ikäisekseen hyvä.

Mun mielestä noi vanhat jenkit on kaikkea muuta kuin pienituloisen autoja! Tai sitten niillä ajetaan vain lähikauppaan ja takaisin. Meillä oli harrasteautona Mercury Cougar -68 ja sen kulut oli kyllä suuremmat kun mun nykyisen uuden auton.

Vierailija
52/53 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkinä on jalat ja vuosimalli 1982. Halvempaa autoa saa hakea!

Vierailija
53/53 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmw 323ti compact 1998 364000km
Vw golf 1.9tdi variant -2000 260000km
Toyota hiace 1.8bensa -1985 70000km

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä