Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet kehittää turhasta itselleen ongelmia

Vierailija

Esimerkiksi ovat keskenään kehittäneet sellasen järjestelmän, että mitä enemmän naisia kaataa niin sitä parempi ihminen ilmeisesti on. Ja sitten kun oikea elämä ei toimikkaan niin että naisia saa noin vaan sänkyyn niin johan on ongelma - Olet huono mies ja ihminen etkä ole sun kavereides silmissä enää mies, paitsi jos nekään ei saa naisia niin sitten teillä onkin valmis naisvihakerho koossa. Tosiasiassa naisethan ei tee oikeastaan melkein koskaan mitään pahaa miehille. Miehet jatkuvasti. Naiset on hyvin lauhkeita miehiä kohtaan, sen sijaan toiset naiset saa sitten ne kurat niskaansa mitä naiset ei saa miehiin purettua, koska eivät uskalla. Mä uskallan kyllä juuri oikealle kohteelle sen kurani kaataa. Moni ei ja se harmittaa. Että varsinkin kun mä monesti teen jopa muiden naisten puolesta miehille samoja juttuja mitä ne on naisille tehnyt niin naiset silti kehtaa purkaa  minuun  kuraansa, vaikka mä oon teidän puolella. Ja yksinhän mä taistelen niin kuin aina!luopioita ootte. Mutta asiaan... Miehet tekee itselleen ongelmia. Alkakaa kyseenalaistaa maskuliinisuuden normeja , ja etenkin tätä seksiasiaa niin ongelmat ratkeaa eikä teidän tarvitse enää olla pahoja naisille!

Kommentit (10)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, kylläpä lohduttaa aivan vitusti nämä sanasi.
Naiseton mies

Kiva. Tosin ei ollut tarkoitettu lohduksi vaan neuvoksi. Ota oppia viisaammilta! Ja mullakin olis yks taistelu vähemmän -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiseton mies

Kiva. Tosin ei ollut tarkoitettu lohduksi vaan neuvoksi. Ota oppia viisaammilta! Ja mullakin olis yks taistelu vähemmän -ap

Et ole kuullut sarkasmista?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Naiseton mies

Et ole kuullut sarkasmista?

:D Siis sä ? Mä sanoin muuten jo mä oon viisaampi. Sun aivokehitykses jätättää ja pahasti -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nyt akka suu kiinni, naisen ei kuulu ajatella noin monimutkaisia asioita. Takaisin keittiöön siitä hus 

kehittävää keskustelua -ap

Vierailija

Höpö höpö. Monet naiset ovat kaikista vittumaisimpia sellaisia miehiä kohtaan, jotka ovat heistä kiinnostuneita. Olkoon sitten satunnainen iskijä tai aviomies. Siitähän on muuten tuore tutkimus, että jos (ja vain jos) naiset saavat ensin pakit komealta mieheltä, ovat he sen jälkeen ilkeitä vähemmän komealle miehelle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Monet naiset ovat kaikista vittumaisimpia sellaisia miehiä kohtaan, jotka ovat heistä kiinnostuneita. Olkoon sitten satunnainen iskijä tai aviomies. Siitähän on muuten tuore tutkimus, että jos (ja vain jos) naiset saavat ensin pakit komealta mieheltä, ovat he sen jälkeen ilkeitä vähemmän komealle miehelle.

Mä kyllä vähän veikkaan että toisin päin. Naiset on harvemmin kovin epäkohteliasita miehiä kohtaan. Mä oon kokenut jos jonkinlaista ilkeilyä tuntemattomiltakin miehiltä -ap

Vierailija

Miehet on paskiaisia. Kunhan pääsen tuosta mun kyrpätelineestä eroon en ikinä vilkaisekaan yhteenkään kusipäähän.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat