Nainen, orgasmisi viivyttäminen ?
Naisille kysymys, harrastatko koskaan masturboidessa tai seksissä kumppanin kanssa sitä, että haluat viivyttää orgasmisi saamista?. Tiedän että naiset voivat saada monta kertaa, mutta Koetko sinä että se on jotenkin tyydyttävä kokea kunnon matka orkkuun kuin vain saada nopeasti? Pystytkö estämään tai viivyttämään orgasmia ihan vain ajatuksen voimalla vai lopetatko hommat kenties vähäksi aikaa.
Miehenä minua kiihottaa valtavasti jos nainen haluaa saada viipyilevämmin eli pyytää lopettamaan suuseksiä ”en halua saada vielä!” -sanoin
Kommentit (15)
Aikamiehen kuuluu osata tuo taito ihan kyselemättäkin!
Vierailija kirjoitti:
Se onkin jokin jonne joka tuon kysymyksen tänne on rustaillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi hyvänen aika!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku spede se tosiaankin on, kun väittää että naiset voivat saada monta kertaa. Kyllä joku voi ja joku ei. No jos ei naisista tiedä mitään, saattaa väittää just tollasta.
Voin saada monta kertaa joten ei mitään järkeä viivyttää. Itsekseen niin monta kuin jaksaa, toisen kanssa on ensimmäinenkin niin kauhean vaikeaa saada että viivyttely tai venyttely karkoittaa satavarmasti sen kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Voin saada monta kertaa joten ei mitään järkeä viivyttää. Itsekseen niin monta kuin jaksaa, toisen kanssa on ensimmäinenkin niin kauhean vaikeaa saada että viivyttely tai venyttely karkoittaa satavarmasti sen kokonaan.
Kokeileppa joskus viivyttämistä ihan avoimin mielin. Kyllä se orgasmin tasoa nostaa aika tavalla! Joskus ihan pelottaa viimein saada, kun se voi olla niin voimakas. Mieli yleensä sen aiheuttaa, että luulee himon häipyvät pitkittämisestä, tai keskeytyksistä. Aina voi nostattaa uudestaan. Voi ihan auttaa tuohon toisen kanssa saamiseenkin, kun opit sitä hallitsemaan ja ottamaan vähän rennommin.
N37
Jos seksiä on kolmen kuukauden välein, pitäisikö viivytys olla yli viikon mittainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku spede se tosiaankin on, kun väittää että naiset voivat saada monta kertaa. Kyllä joku voi ja joku ei. No jos ei naisista tiedä mitään, saattaa väittää just tollasta.
Kyllä minä tapasin ainakin yhden naisen, joka sai useita kymmeniä orgasmeja illan/yön aikana. Sanoi että välillä ei pystynyt edes erottamaan edellisen loppumista ja uuden alkua.
Vaimo ei erityisesti arvosta omatoimista viivyttämistä. Joskus häneltä ei kysellä vaan sidon sänkyyn ja kieputan aivan orgasmin rajoilla tunnin. Sen jälkeen vaimon orgasmit ovat hyvin voimakkaita, ja niitä tulee pienen huokauksen jälkeen uudelleen ja uudelleen. Käsittelyn jälkeen vaimon on kyllä aina hyvin onnellinen.
Tykkään sidontaleikeistä ja niissä ainakin orgasmoiminen "ilman lupaa" on kielletty tai ennenaikaisesta tulemisesta saa ainakin jonkun rangaistuksen. Satulavibraan kiinnitettynä tuo pidättely on kyllä mahdotonta. En ole koskaan selvinnyt sen päällä edes viittä minuuttia, jonka jälkeen niitä orgasmeja tulee useita peräjälkeen.
Silloin kun vielä laukesin helposti, halusin välillä niitä lähes tauottomia orgasmeja ja välillä halusin pitkittää kauankin. Nykyisin mulla on laukeamisvaikeuksia. Saan varmimmin ja vahvimmin niin, että käyn orgasmin rajalla kääntymässä ja otan rauhallisemmin pienen hetken, kunnes taas hakeudun uuteen nousuun. Toistan tätä useasti, kunnes en enää malta ja sitten laukean. Tällä säästyn siltä synkältä hinkuttamiselta kun haluan laueta, mutta ei tule.
Vaimo näyttäisi yrittävän ihan itse estää orkkunsa tuloa kun annan kättä tai nuolen. Itse tietysti yritän saattaa perille nopeasti ja siitä tulee sellainen pakotetun orgasmin tunne ja tolkuttoman raju laukeaminen vaimolle. En myöskään lopeta siihen kun vaimo laukeaa, vaan pyrin jatkamaan hyväilyä hitaammin kunnes siippa ei enää kestä yhtään lisää. Haluaa kylläkin kullin sisään ja kunnon panoa heti kun on saanut työnnettyä pääni tai käteni pois sykkivältä pillultaan.
Haluan suhteellisen nopeasti ja määrätietoisesti perille. Hidastelu vie itseltä kyvyn saada. Eli ei ole minun juttuni. Orkun saatuani seuraavaa kaipaan aikaisintaan seuraavana päivänä. Yksi päivässä ja melko nopeasti kiitos. N53
Kyllä kiitos! Edgettäminen on ihanaa ja saa mut kiihkosta hulluksi.