Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

?

• ylös 0
  • alas 3

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

mistä tiedät olevasi psykopaatti? oma vai lääkärin diagnoosi?

oletko parisuhteessa, onko sinulla lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miten psykopattiset piirteet sinussa ilmenevät?

Tietysti todella monella tapaa, mutta yksi mistä itse olen tajunnut olevani erilainen on, että mikään aito teloitusvideo, kauhuelokuva tai vastaava ei herätä minussa mitään. Siskoni marsun hakkasin vasaralla tohjoksi lapsena sen jälkeen kun se oli puraissut minua. Pystyn kuulemma puhumaan mitä kauheimmista asioista ilman mitään tunnetta, mitä tietysti itseni on vaikea ymmärtää.

• ylös 2
  • alas 30
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

mistä tiedät olevasi psykopaatti? oma vai lääkärin diagnoosi?

oletko parisuhteessa, onko sinulla lapsia?

Netissä olen tehnyt testejä. Ei siinä jää oikeastaan kysymystäkään, kun puhutaan totaalisesta psykopatiasta, eikä mistään lievästä empatiakyvyttömyydestä. Parisuhteessa olen tällä hetkellä, lapsia ei.

ap

• ylös 1
  • alas 22
Vierailija

Taas sinä. Et ole, vaan sinulla on tylsää ja olet provo. Psykopaatti-diagnoosia on erittäin vaikea saada ja Suomessa taitaa vaan muutamilla hassuilla olla se. Ja pienenä vinkkinä; heistä kaikki ovat syyllistyneet henkirikokseen.

• ylös 33
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattisi?

Lakimies

Luitko parikin artikkelia psykopaateista? Päivän huutoripulit tälle wannabe-paatille.

• ylös 35
  • alas 2
Vierailija

jos olet palstan Lääkäri-Lakimies, olet varmasti oikeassa diagnoosisi kanssa

voiko psykopatiaa hoitaa? oletko tappanut muita eläimiä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kärsit aspergerin syndroomasta, et ole psykopaatti.

En mä usko. Tyttöystävä sanoo että olen välillä suorastaan lipevä ja osaan sanoa mitä tarvitaan että saan haluamani. No sen kyllä tiesin itsekin, mutta tuo nyt vahvistaa sen, ettei kyse ole vain omasta kuvitelmastani.

• ylös 0
  • alas 14
Vierailija

jep katsokaas nyt kyllä vituttaa rupes vähä vituttaan tänä aamuna kävi vähä näin sunnuntaiaamuna kävi tälles tälle kahvinkeittimelle tuli tunnit täyteen varmaan kattokaas mitä tälle kävi tolle tälle näin tälle kävi tälläin näin jos se näkyy tähän kameraan kai se nyt näkyy jotenki halkes toi pohja perkele tosta halkes pohja tästä kahvinkeittimestä halkes pohja nyt kyllä vituttaa ku halkes pohja niin vituttaa kyllä meni kahvinkeitin paskaks pohja halkes tästä oikeen halkes joo pohja halkes oikeen kunnolla tosta napsahti vaan ja halkes pohja niin nyt rupes kyllä vituttaan oikeen rankasti että vituttaa hyvä kahvinkeitin meni siinä tommonen kahvinkeitin meni siinä meni siinä sitte nyt sitte rupes vituttaan ai ai löytysköhän roskiksesta uutta tämmöstä pannua vai mistä löytyis noh kyllä se vituttaa mutta onneksi mulla sattu oleen varakahvinkeitin tämmönen varakahvinkeitin ku BRINSEEES oikeen kunnon kahvinkeitin siinä on sitte varakeitin päästään keitteleen tällä sitte ravitsevat kahvit tällä keittimellä tämmösellä keittimellä keitetään sitte kahvit taas tänään sitte ravitsevat kahvit tulee tämmösellä keittimellä sitte onneks oli varalla tämmönen huh huh muuten ku tää hajos niin vituttaa kyllä silti vaikka on varakeitin niin kyllä vituttaa tää oli hyvä keitin tää oli pirun hyvä kahvinkeitin kyllä nyt kyllä vituttaa ankarasti juu-u ei mulla täällä muuta että tälläsiä tunnelmia täältä tänään oikeen vituttaa rankasti vituttaa hajos kahvinkeitin siinä se ny meni

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärsit aspergerin syndroomasta, et ole psykopaatti.

En mä usko. Tyttöystävä sanoo että olen välillä suorastaan lipevä ja osaan sanoa mitä tarvitaan että saan haluamani. No sen kyllä tiesin itsekin, mutta tuo nyt vahvistaa sen, ettei kyse ole vain omasta kuvitelmastani.

Se ei tee susta paattia. Kaikki sanat mitä oot käyttänyt tässä viestiketjussa on kuin suoraan Wikipediasta. Noloa.

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Taas sinä. Et ole, vaan sinulla on tylsää ja olet provo. Psykopaatti-diagnoosia on erittäin vaikea saada ja Suomessa taitaa vaan muutamilla hassuilla olla se. Ja pienenä vinkkinä; heistä kaikki ovat syyllistyneet henkirikokseen.

Kuka moisen diagnoosin edes haluaisi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka moisen diagnoosin edes haluaisi?

tuskin kukaan, mutta jos joku itsessään oireita tunnistaa ja kertoo tämän anopalstalla, ei häntä voi huomiohakuisuudesta syyttää. emmekä tiedä mitään siitä, onko ap syyllistynyt henkirikokseen vai ei. hän voi hyvin olla psykopaatti tai -piirteinen.

jos se, että katselee telotusvideoita tms. kertoo ettei ole kaikki kohdallaan. normaali ihminen ei ainostaan kauhistuisi niitä katsellessaan, hän ei katsoisi ollenkaan.

• ylös 5
  • alas 10
Vierailija

Kai olet presidenttien sukua, tykkäät moottoripyöristä ja vaanit opiskelujatyttöjä hoasin isännöitsijänä vieläkin?

Sivut