Yritätkö välttää katsekontaktia marketissa kännyliittymiä kauppavien tyyppien kanssa?

Vierailija

tai kauppakäytävällä keittiökaapin ovia kauppaavien kanssa?

Kommentit (10)

Vierailija

tai sähkösopimusta kauppaavien... juu kyllä. Vaikka puhelinliittymäkauppiaista pääsisin helposti eroon sanomalla työantajan maksavan puhelinlaskut, niin välttelen silti.

Vierailija

En niinkään kuin koskikeskuksessa partioivien kosmetiikkamyyjien ohi. Operaattoreilla voi olla ihan mielenkiintoista asiaa enkä ole yhden firman asiakas joten saatan joskus itsekin ottaa kontaktia. Sen sijaan nämä kosmetiikkakauppiaat ovat ällöttäviä. Ja kerran erään sähköfirman myyjä olisi halunnut "kuiskata korvaani salaisuuden" joka vaikutti jo ällöttävältä ja josta luistin sanottuani että meillä on jo heidän sähkö kuten onkin..
T. Nuori nainen.

Vierailija

Hauskaa, kerran pyörin eröän operaattorin pisteen ympärillä sillä olisin halunnut heiltä tarjouksen mutta koskaan ei kukaan tullut juttelemaan vaikka siinä räpelsin näytillä olevia puhelimia yms.. voisiko vaikuttaa että olin tuolloin ~20v? Menin sitten kilpailijalle josta sain palvelua.

Vierailija

Ne koskikeskuksen tyypit kierrän kaukaa. Ei usko jos ei kiinnosta. Väkisin revitään jotain rasvoja kokeilemaan. Nyt ne ottanu kyllä rauhallisemmin mutta ehkä joulun aikaan taas alkaa tapahtua.

Vierailija

Olen itse aikoinaan työskennellyt puhelinmyyjänä ja ymmärrän näitä ständimyyjiä ihan hyvin. Jos heillä on tarjous joka on hyvä ja tulee mulle tarpeeseen niin saatan hyvinkin ostaa, sama puhelinmyynnissä. Mutta siinäkin myyjän olemus ratkaisee paljon.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat