Älykäs nainen on nenäkäs

Vierailija

Harmi, koska haluaisin seurustella älykkään naisen kanssa! :(

Ikävä kyllä tuo nenäkkyys tekee suhteista aina jotenkin hirveän vaikeita. Helpompi tyytyä vähemmän älykkääseen höppänään kuin etsiä sitä yksisarvista älykästä naista joka ei ole luonteeltaan nenäkäs ja vaikea. :/

M31

Kommentit (10)

Vierailija

Olen älykäs, ja olen todella hienotunteinen ja huomaavainen ihminen, paitsi silloin erittäin harvoin kun käämini palavat ihan kunnolla. Tai no silloinkaan en ole nenäkäs, vaan ainoastaan viiltävä ja alatyylinen, suoraan sanottuna ihan törkeä. Noin soputilanteissa olen siis mitä mukavin ihminen, vaikka nyt itse tämän sanonkin. :D

Vierailija

Vai niin. Tarkoitatko kenties sitä että sillon ihmisellä tuppaa myös olemaan mielipiteitä joita ei vaihda. Ja sekös sua harmittaa kun ei taivu sun tahtoon joka asiassa. Ja jokainen nainen on älykkäämpi kuin yksikään mies

Vierailija

Höystää puheensa kärkevillä ilmaisuilla: tyhmä, typerys, idiootti. Kuorrutettuna kimakalla äänellä. Sitä ei aikamies kestä.

Yleensä tilanteissa, joissa en ole samaa mieltä. Kaikenkaikkinen mustavalkoisuus myös ottaa pattiin. Ei ymmärrä harmaan sävyjä. Tietenkin älykkyydestä voidaan olla montaa mieltä. Mikä on älykästä? Väittelyissä käytetään alatyylisiä ilmauksia persoonasta jne.

Tällä palstalla usein viisastelevat naiset.

En ole AP.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Höystää puheensa kärkevillä ilmaisuilla: tyhmä, typerys, idiootti. Kuorrutettuna kimakalla äänellä. Sitä ei aikamies kestä.

Yleensä tilanteissa, joissa en ole samaa mieltä. Kaikenkaikkinen mustavalkoisuus myös ottaa pattiin. Ei ymmärrä harmaan sävyjä. Tietenkin älykkyydestä voidaan olla montaa mieltä. Mikä on älykästä? Väittelyissä käytetään alatyylisiä ilmauksia persoonasta jne.

Tällä palstalla usein viisastelevat naiset.

En ole AP.

Tirsk.

Näetkö edes sanomisesi ironiaa?

Vierailija

Mieheni on naimisissa älykkään ja nenäkkään naisen kanssa, siis minun. Hän kysyy joskus oliko ihan pakko olla nokkela, yleensä kun olen väsynyt iltaa kohden ja heitän levotonta läppää. Ja hän kysyy, että väsyttääkö, pitäisikö mennä jo nukkumaan. Mutta hän puhuu aika hellään äänensävyyn. Joskus hän räjähtää nauruun jutuilleni, lähes päivittäin. Pitkässä suhteessa kipinä on pysynyt yllä älykkäällä, nenäkkäällä flirttailulla.

Mieheni sanoo, että ihmisen suurin sukupuolielin on aivot. Jotkut meistä ovat siunattuja älykkäällä, nenäkkäällä puolisolla. Useimmat joutuvat tyytymään siihen mitä saavat. Ja taas tulee silmäys, huokaus ja mutinaa. En kestäisi jos puolisoni olisi tylsä ja huumorintajuton tai vain puolivaloilla mukana. Jos jutut eivät ole loukkaavia niin heitto on vain hellä hipaisu mieheni herkkään hipiään. Ja hän pystyy kyllä samaan, siinä mielessä reilu peli.

Vierailija

Täällä nyt menee sekaisin älykkyys, joka nyt voi olla mitä vain ja nokkela ihminen, joka tajuaa heti mitä kannattaa sanoa. Näitä ihmisiä nyt on ihan kaikissa tuloluokissa ja ryhmissä sekä tasoilla ja toreilla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat