Olin to & pe "saikulla"

Vierailija

ja nyt ahistaa kun valehtelin :/ 

eli sain "kuumeen" takia töistä sairaslomaa ilman erillistä todistusta

oikea syy on hirveä väsymys ja ahdistus perhetilanteen vuoksi

en aio toiste valehdella koska nyt kyllä on tosi huono omatunto

en vaan keksinyt muutakaan, tarvitsin ne pari päivää ja tän viikonlopun, en jaksanut käydä tohtorilla selittämässä, ei se sille kuulu

olenko ihan hirveä ihminen??

maanantaina töihin

Kommentit (10)

Vierailija

Olisit varmaan joka tapauksessa saanut saikkua. Jos olisit käynyt lääkärissä ja kertonut totuuden. Joten en potisi huonoa omatuntoa.

Vierailija

Valehtelemien on perseestä. Ihan oikeasti.

Sinuna olisin todellakin mennyt lääkärille ja myös puhunut esimiehelle ihan aidosti siitä mistä on kyse: meillä on vaikeata kotona ja olen hirveän uupunut ja ahdistunut. Tuntuu, että tarvitsen pari päivää aikaa levätä ja setviä asioita.

Vierailija

Mulla sama muutta olin pois ke, to,  pe. En vaan olis jaksanut palvella asiakkaita tässä fiiliksessä. Mulla ei oikeestaan oo ees huono omatunto, oon sen verran painanut duunia huonolla palkalla.

Vierailija

Huomaa välillä todella, että meitä on täällä 2 sukupolvea. Veikkaan villisti, että saikuttelijat ovat niitä 2-kymppisiä ja tiukemman moraalin omaavat yli 4-kymppisiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Huomaa välillä todella, että meitä on täällä 2 sukupolvea. Veikkaan villisti, että saikuttelijat ovat niitä 2-kymppisiä ja tiukemman moraalin omaavat yli 4-kymppisiä.

Kutonen on lähemmäs 50 v.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

ap on 42v

ja minulla on korkea työmoraali 

nyt vaan en jaksanut mennä lääkäriin, en saanut itseäni ulos kodista koko torstaipäivänä :/ 

menen kyllä jos ahdistus jatkuu

mutta yritän saada itseni kasaan maanantaiksi

olen ennen ollut töissä vaikeidenkin elämäntilanteitten ainana, työnteko jopa auttaa saamaan ajatuksia muualle

nyt kyllä huomaa että helposti jään makaamaan ja vellomaan itsesäälissä

mutta pakko vähän levätä ja ajatella

kiitos vastaajille

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olet, juuri sinunlaistesi vuoksi ekasta saikkupäivästä tulee palkaton ja lopuistakin tulee vain 80% palkka jatkossa. 😡

Sinä se et paljoa ymmärrä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat