Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä ovat ehtoni, jotka olen asettamassa lapsen hankkimiselle

Vierailija
23.10.2015 |

Ajattelin ehdottaa pahasti vauvakuumeiselle vaimolleni seuraavia ehtoja, joilla voin suostua lasten hankintaan:

- vai kantaa pääosan lastenhoidosta: yöheräämiset, ruokinnat jne.

- vaimo hoitaa käytännön asiat kuten hammaslääkärit, vanhempainillat, harrastuksiin ilmoittautumiset jne.

- minä osallistun suurin piirtein sen verran kuin Don Draper

- jos perhe-elämä osoittautuu minulle sietämättömäksi, nostan kytkintä

- maksan yhteisistä kuluista tulojen suhteessa: kun vaimo jää vapaalle, minä hoidan leijonanosan

- tsemppaan ja autan palautumisessa entisiin mittoihin mutta en painosta

- maksan lastenhoijan palveluista niin, että vaimoni pääsee välillä hotelliin nukkumaan univelkaa ja myöhemmin treffeille kanssani

Miltä kuulostaa? Unohdanko jotakin, vai riittäisikö tämä kääntämään vaimoni pään?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimonasi olisin jo nostanut kytkintä. Mutta ehkä tuo passaa hälle, kun sun kanssa on tähänkin asti ollut. En kadehdi.

Vierailija
2/54 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaimon kanssa pitää käydä treffeillä? Tätä en ole ikinä ymmärtänyt. Miksi ei voi mennä syömään ja sen jälkeen elokuviin, niin tehtiin vielä 1990-luvulla. Sitten alettiin nimittää yhteistä aikaa treffeiksi. Usko pois, ei ne ole treffit, koska te olette jo yhdessä. Suhdetta ei saa uudeksi leikkimällä, että suhde on vasta nupullaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaimon kanssa pitää käydä treffeillä? Tätä en ole ikinä ymmärtänyt. Miksi ei voi mennä syömään ja sen jälkeen elokuviin, niin tehtiin vielä 1990-luvulla. Sitten alettiin nimittää yhteistä aikaa treffeiksi. Usko pois, ei ne ole treffit, koska te olette jo yhdessä. Suhdetta ei saa uudeksi leikkimällä, että suhde on vasta nupullaan

Kyllä nuo ovat treffit. -ap

Vierailija
4/54 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vaiheessa olisi helpompaa vain erota, niin vaimosikin ehtisi löytää jonkun hyvän miehen.

Vierailija
5/54 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole parasta että vapautat vaimosi etsimään itselleen miehen.

t.mies

Vierailija
6/54 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodessa kaksi viikon äijämatkaa pitää saada kalenteriin sovitettua

Vierailija
7/54 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa vaiheessa olisi helpompaa vain erota, niin vaimosikin ehtisi löytää jonkun hyvän miehen.

Minä olen erittäin hyvä kumppani, ja ajattelen suhteen parasta. Lapsi huonontaisi suhdetta todella paljon, enkä halua sitä. Tietenkin palstan repalerevaiset lisääntyjänaudat voivat arvottaa miestä vain lisääntymishalukkuuden perusteella. Tällaisille ali-ihmisille olen varmasti pettymys. -ap

Vierailija
8/54 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin vaimosi, lähtisin karkuun ja nopeasti. Noilla ehdoilla en todellakaan tekisi lapsia.

Vierailija
9/54 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ole parasta että vapautat vaimosi etsimään itselleen miehen.

t.mies

Vaimoni ei ole omaisuuttani. Me olemme vapaaehtoisesti yhdessä. Ei ole minun vallassani "vapauttaa" häntä... tai ketään toistakaan. -ap

Vierailija
10/54 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet aloittajalle rehellisyydestä. Moni mies lepertelisi vaikka mitä lupauksia, jotka jäisivät tietenkin lunastamatta. Reilu peli. Toivottavasti vaimolla on vastaava lista.

Vierailija
11/54 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Don Draperhan oli ihan hyvä isä.

Vierailija
12/54 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ainakin olet rehellinen.

Noinhan se monessa perheessä lopulta oikeastikin menee, joten hyvä että puhutte realistisesti jo nyt. Muita kuitenkin että lain mukaan olet ja pysyt lapsen isänä tämän aikuisuuteen asti, olet myös elatusvelvollinen.

Vierailija
13/54 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua lasta, miksi et vain sano sitä? Pistä piuhat poikki ja ilmoita vaimollesi, että sinusta ei ole siittäjäksi. Typerää tuollaisten listojen teko.

Vierailija
14/54 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ainakin olet rehellinen.

Noinhan se monessa perheessä lopulta oikeastikin menee, joten hyvä että puhutte realistisesti jo nyt. Muita kuitenkin että lain mukaan olet ja pysyt lapsen isänä tämän aikuisuuteen asti, olet myös elatusvelvollinen.

Juuri näin. Uskon suoruuteen ja rehellisyyteen. Taitaa vain olla, etteivät naiset pidä siitä, kun heidän höttöiset unelmansa murskataan jo etukäteen. Kuvitelmat lapsiperhe-elämästä voivat voittaa suhteen todellisuuden mutta todellisuuksia vertaillessa kaksin eläminen vie voiton.  -ap

Vierailija
15/54 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisteet aloittajalle rehellisyydestä. Moni mies lepertelisi vaikka mitä lupauksia, jotka jäisivät tietenkin lunastamatta. Reilu peli. Toivottavasti vaimolla on vastaava lista.

Kiitos. Tuo on hyvä idea. Pyydänkin myös vaimoani laittamaan ylös vähän, mitä hän isyydeltäni odottaisi. Voimme sitten vertailla käsityksiä. -ap

Vierailija
16/54 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suostuisit lapsentekoon, kun et lasta halua? Typerää touhua. Ei lapsia hankita toiselle mieliksi.

Vierailija
17/54 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuo ovat treffit. -ap

Treffit on seurustelumielessä tehty tapaaminen. Etkö ole sitoutunut vaimoosi, kun haluat vain seurustella?

Vierailija
18/54 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suostuisit lapsentekoon, kun et lasta halua? Typerää touhua. Ei lapsia hankita toiselle mieliksi.

En ole täysin lasten hankkimista vastaan, mutta olen hyvin rehellinen itselleni siitä, miten huonosti nykyisin muodikkaan hoivaavan isukkihahmon rooli minulle sopii.

En ymmärrä viimeistä virkettäsi. Lapsia hankitaan maailmassa jatkuvasti jonkun toisen mieliksi. Se on tosiasia. -ap

Vierailija
19/54 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä lista siihen, että vaimon valitus loppuu.

Vierailija
20/54 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi helpompi ilmoittaa että et halua isäksi, siittiöt lapsen tekoon voit lahjoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi