Mulla olisi "juoruja" eräästä julkisuuden henkilöstä
josta mammatkin ovat kovin kiinnostuneita. Mutta ehkä jätän kertomatta..vai jätänkö?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että eräs tunnettu poliitikko on homo, jolla on vakkaripoikkis. On kuitenkin jostain syystä sitkeästi naimisissa ja lapsiakin on. Ehkä pelkää äänestäjien reaktiota ( kyseessä ei siis ole vihreät ta vassarit ), tai mitä lienee kulissien syynä.
Soini?
Pekkarinen
Olin kesällä töissä aika luxustalossa julkkisbileissä. Mielenkiintoiset bailut, varmaan jotain lähemmäs sata vierasta, kylpytynnyrit, poreammeet ja jopa uima-allas käytössä, osa lähti veneellä, sekä tietenkin tarjolla useampi makkari...porejuoma virtasi, grilli tirisi, musa soi ja nauru raikui. Orgastista suorastaan. Vahinko etten voi paljastaa vieraita, puhumattakaan isäntäparista :)
(Ja sitten mä en herännyt, enkä päästänyt kissaa ulos...)
No kertokaa nyt jo jos on jotain kerrottavaa! Ei tuollaista vihjailua jaksa.
Typerää. Ap himoissaan haluaa paljastaa, mutta ei voikaan, koska jäisi itse kiinni. Aloitus piti silti tehdä ja kuvitella että kaikkia kiinnostaa, vaikka ketään ei kiinnosta kun kukaan ei tiedä kenestä on edes kyse. Ap kuvitteli silti olevansa kiinnostava ihminen, koska tuntee julkkiksen. No et ole. Pidä Ap turpasi kiinni vaan.
Pojallani on salasuhde Robinin kanssa.
Kenellä meistä ei olisi? Julkkis jonka minä tiedän puhuu aina puolisostaan ja lapsestaan. Tottahan se on mutta puoliso on myös mies.
Sauli Niinistö on hyvä rullaluistelija!!! No, tääkö se oli... !??
Vierailija kirjoitti:
Typerää. Ap himoissaan haluaa paljastaa, mutta ei voikaan, koska jäisi itse kiinni. Aloitus piti silti tehdä ja kuvitella että kaikkia kiinnostaa, vaikka ketään ei kiinnosta kun kukaan ei tiedä kenestä on edes kyse. Ap kuvitteli silti olevansa kiinnostava ihminen, koska tuntee julkkiksen. No et ole. Pidä Ap turpasi kiinni vaan.
Myönnän että oli vähän turha aloitus. Mutta siitä ei tosiaan ole kyse, että jäisin kiinni, sillä taatusti tästä jo tietää moni muukin, jos vaan omaa silmät päässään. Ja en tunne ketään julkkista. Ei ole varmasti koko asia mikään salaisuus, mutta harvempi yhtään järkevämpi julkkis haluaa yksityiselämäänsä tuputtaa juorulehdille ja koko kansan syyniin. Ja on muuten mahdollista että nimi löytyy jo ketjusta :)
-ap
Vierailija kirjoitti:
josta mammatkin ovat kovin kiinnostuneita. Mutta ehkä jätän kertomatta..vai jätänkö?
Soita seiska-lehteen, niin pääset piinastasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita seiska-lehteen, niin pääset piinastasi.
Enpä taida :)
Minä- kernaasti juoruilisin eräästä julkkiksesta mutta en uskalla koska siitä ei ole ollut koskaan lehdessä siitä asiasta. Ihmettelen kovasti. Asianomainen ei oo koskaan kertonut mitään siitä.
Soitat Seiskaan ja kysyt, kiinnostaisiko niitä. Voit tienata viisikymppiä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että eräs tunnettu poliitikko on homo, jolla on vakkaripoikkis. On kuitenkin jostain syystä sitkeästi naimisissa ja lapsiakin on. Ehkä pelkää äänestäjien reaktiota ( kyseessä ei siis ole vihreät ta vassarit ), tai mitä lienee kulissien syynä.
Aika moni muukin tietää, että hän on bi, koska on sen julkisesti kertonut. Vakkaripoikkiksesta en tiedä mitään. Onko hänkin julkisuuden henkilö?
ei yllätä ketään jos Sanni on lesbo ja Cheek homo/bi :) sen tietää jo moni
Mullakin on jymyutinen: Pressa, kaikki ministerit ja kaikki kansanedustajat ovat syntisiä. Mutta nouhätä, Jeesus pelastaa halukkaat.
Mulla ois meidän nyrkkeilysankarista eräs juoru Loviisan yöstä Aleksi-yökerhosta =)
Nuorisojulkkis Ahde :D
Oikeasti, miksi vihjailet täällä? Myy reippaasti Seiskalle, kun mieli kumminkin tekee. Tai ole hiljaa.