Mulla olisi "juoruja" eräästä julkisuuden henkilöstä
josta mammatkin ovat kovin kiinnostuneita. Mutta ehkä jätän kertomatta..vai jätänkö?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ois meidän nyrkkeilysankarista eräs juoru Loviisan yöstä Aleksi-yökerhosta =)
kerro!!
Tämän tiedän minäkin,kuningas Robbe pettää muijaansa =)))
Juorunpesänä oleminen on kaikkein viisainta, tosin harva ihminen siihen pystyy eli viisaita on vähän.
Inhoan ja halveksin syvästi juoruilijoita ja toisten yksityiselämän urkkijoita.
Mielestäni em ihmiset ovat täysin turhia ja yhteiskunnan toiminnan kannalta tarpeettomia. Hanki oma elämä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että eräs tunnettu poliitikko on homo, jolla on vakkaripoikkis. On kuitenkin jostain syystä sitkeästi naimisissa ja lapsiakin on. Ehkä pelkää äänestäjien reaktiota ( kyseessä ei siis ole vihreät ta vassarit ), tai mitä lienee kulissien syynä.
Toivottavasti vaimo on tietoinen asiasta. Jos ei ole, niin pettäjät pitäisi paljastaa.
Tää on niin suomalaista. Niin kuin bi- seksuaalisuus olisi oikeasti joku uutinen.
Ylipäätään se kuka ketäkin panee ei kuulu muille.
Vierailija kirjoitti:
Olin kesällä töissä aika luxustalossa julkkisbileissä. Mielenkiintoiset bailut, varmaan jotain lähemmäs sata vierasta, kylpytynnyrit, poreammeet ja jopa uima-allas käytössä, osa lähti veneellä, sekä tietenkin tarjolla useampi makkari...porejuoma virtasi, grilli tirisi, musa soi ja nauru raikui. Orgastista suorastaan. Vahinko etten voi paljastaa vieraita, puhumattakaan isäntäparista :)
(Ja sitten mä en herännyt, enkä päästänyt kissaa ulos...)
No onpas skandaalimaista, isot juhlat ja poreamme, soita ihmeessä heti seiskaan!
Minulla on niin uskomattomia kuvia jo -90-luvulta lähtien, että suuria skandaaleja tulisi tietyissä piireissä! En vaan koskaan ole tosissani ajatellutkaan julkistaa niitä.. siellä odottelevat albumissani.. Ehkä sitten joskus, kun köyhyys iskee, niin hyödynnän kuvat!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on muutama valokuva, jotka paljastaisi edelleen kunnon julkkisjuorun. Miten sain nämä kuvat? No, sanotaanko, että joskus pääsee toisen ihmisen kuviin käsiksi ja uteliaisuuttaan nappaa muutaman itselleen talteen. Kysymys oli megaluokan julkkiksesta (ei siis mikään BB-julkkis vaan paljon isompi nimi) aika kiusallisessa tilanteessa. Sekä avioliiton ulkopuolista toimintaa että aineita. Eikä ole koskaan ainakaan jälkimmäisen asian tiimoilta saanut mitään julkisuutta tai edes vihjailua. Itseasiassa hänen nimensä ei ole edes nettijuoruissa noussut tuossa yhteydessä esille. Eikä ole minkään pettäjänkään maineessa edes netissä.
Aku Hirviniemi?
Vierailija kirjoitti:
josta mammatkin ovat kovin kiinnostuneita. Mutta ehkä jätän kertomatta..vai jätänkö?
Oo, mullakin olis ja paljonkin. Pitäiskö oikein soittaa 7Päivää-lehdelle?
Niin olis mullakin, mun omasta julkkismiehestäni :) Mutta enpä kerro meiän yksityis asioita :D
Mä olen nähnyt erään räppärin munapystyssä Töölöntorilla.
Kyllä ootte lapsellista porukkaa!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ootte lapsellista porukkaa!!!!!
Jos sä oot se Waldon sisko big brotherista niin anna olla.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nähnyt erään räppärin munapystyssä Töölöntorilla.
Mikä se "munapysty" on? Ai niin, lähihoitajien äidinkielen luokka.
No kertokaa kun aloititte, mikään ei ole lapsellisempaa kun kerronpas, enpäs, hähhhää.... Ja ap on nähnyt tietysti Cheekin jossain jonkun kanssa, kenen? Teeveestä tuttu?
kerro!!