Mä elän ihan normaalia elämää.t.ammattivalittaja

ammattivalittaja

Kun tällä palstalla mua pidetään jonain friikkinä. Olen normaali vaimo ja äiti. Ainoa asia että mulla on oppimisvaikeuksia ja fyysisiä sairauksia. Nyt pääsen onneksi päiväkotiin työmarkkinatuella ja tietysti varamummoilen.

Kommentit (14)

ammattivalittaja

Vierailija kirjoitti:

Niin? Mikä juttu tää nyt on? Ei sulla olis rahaa elääkään muuta kuin normaalia elämää.

Toisessa ketjussa vaan mua haukutaan sekopääksi.

ammattivalittaja

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse oot antanut elämästäs ja itsestäs hyvin epänormaalin kuvan.

Millä lailla epänormaalin? kuten aloituksessa laitoin mulla on oppimisvaikeuksia ja fyysisiä sairauksia ja ne on haitanneet mun elämään. Sitten mulla on muutenkin ollut vähän erilainen elämä. Entisen miehen vankilareissuineen, adoptioon annettun lapsen yms takia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla epänormaalin? kuten aloituksessa laitoin mulla on oppimisvaikeuksia ja fyysisiä sairauksia ja ne on haitanneet mun elämään. Sitten mulla on muutenkin ollut vähän erilainen elämä. Entisen miehen vankilareissuineen, adoptioon annettun lapsen yms takia.

Eihän nuo kaikki ja monet muut tässä mainitsemattomat tapahtumat ihan normaaliin elämään kuulu.

ammattivalittaja

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän nuo kaikki ja monet muut tässä mainitsemattomat tapahtumat ihan normaaliin elämään kuulu.

Nykyään mä elän aika tavallista elämää ei oikeastaan muuta erikoista ole kuin nuo oppimisvaikeudet ja fyysiset sairaudet enkä mä entistäkään elämmäni niin ihmeellisenä pitänyt.

Vierailija

Sun mielestä on siis normaalia haukkua miestä netissä rumaks ja köyhäks. Varastaa pojan rahapussista rahaa ja suunnitella eutanasiaa. Jos sä oot normaali, niin mä taidan sit olla se friikki.

ammattivalittaja

Vierailija kirjoitti:

Sun mielestä on siis normaalia haukkua miestä netissä rumaks ja köyhäks. Varastaa pojan rahapussista rahaa ja suunnitella eutanasiaa. Jos sä oot normaali, niin mä taidan sit olla se friikki.

No ei mieheni mikään komea ole lähinnä persoonallisen näköinen ja rahaa hänellä oli yhteen aikaan tosi vähän. Mä lainasin lapseltani rahaa kun mieheni ei mulle antanut vaikka kuinka pyysin nykyään sitäkään ongelmaa ei kohta enää ole kun pääsen päiväkotiin ja saan työmarkkinatuen. Mieheni ei halua itse tienaamistaan rahoista mitään antaa mulle niin tällä lailla mulle jää tulevaisuudessa ns omaa rahaa. Ja kyllä suunnittelin sitä sveitsin matkaa koska olin hyvin kipeä enkä juuri liikkumaan päässyt.

Vierailija

Meillä kaikilla on vähän erikoisia juttuja varmasti elämässä?Naurattaa välillä kuinka ihmiset ovat sitä mieltä että he ovat "normaaleja" ja täydellisiä.Eletään kaupungissa kolmiossa 1,2 lapsen kanssa ja on koira jota ulkoilutetaan lähipuistossa.Mies on insinööri ja itse työskennellään tutkijana.Lapsi on tyttö ja tarhassa.Sairastaa astmaa ja on allerginen.Pahin ongelma on että peräreikä kutiaa tai mies ei suostu laittamaan kenkiään kenkähyllylle.Eletään terveellisesti,ei juoda eikä polteta.hyvät tulot.Ja sitten voi arvostella muita että

"kuinka sää nyt noin?"

Ota minusta mallia..olen täydellinen..enkä yhtään erikoinen.

Vierailija

Aika nopeasti tuo adoptiokortti vilahti. Katsotaan kuinka paljon viestejä se kirvoittaa. 

Nurmaali on älyttömän laaja käsite, samoin tavallinen, joka myös vaihtelee paljon ajasta, paikasta ja ihmisistä toisiin. 

Epätavallista sun elämässä, ap, on mun mielestä sun syöpä- ja eutanasia -avaukset. Mun mielestä ei ole normaalia leikitellä ja viihdyttää itseään kuolemalla. Ymmärrän hyvin, että tulottomana raha pyörii usein mielessä, mutta aikamoinen pakkomielle sulla rahasta on. Tai lähinnä statuksesta ja kuluttamisesta. Olet ollut tuloton jo niin kauan, että luulisi sen olevan sulle normaalia ja tavallista ja miettisit jo muita juttuja.

Ihan normaalia ei myöskään ole tehdä päivittäin useita avauksia nettipalstoille. Avausten negatiivisen, valittavan sävyn täytyy vaikuttaa sun mielentilaan ja heijastua sitä kautta sun ympäristöön. 

Nää mieheen, lapsen suksiin, milloin mihinkin työpaikkaan yms. liittyvät  avaukset nyt on ihan viihdettä ja diibadaabaa. Esimerkki: miten voit olla taaperon varamummo, kun ylipaino ja huimaus? Ethän siinä kunnossa voi pysyä vilkkaan ja touhuavan taaperon perässä. Selvisit jotenkin omasta lapsestasi varmaan, mutta tuskin SPR tai muu järjestävä taho lähettää lapsen noin huonokuntoisen ihmisen luo. 

Vierailija

Hilpeä tapaus tämä ammattivalittaja, minä en usko sen yhteenkään juttuun.

No, jokainen elää omaa elämäänsä omalla tyylillään.

ammattivalittaja152

Vierailija kirjoitti:

Aika nopeasti tuo adoptiokortti vilahti. Katsotaan kuinka paljon viestejä se kirvoittaa. 

Nurmaali on älyttömän laaja käsite, samoin tavallinen, joka myös vaihtelee paljon ajasta, paikasta ja ihmisistä toisiin. 

Epätavallista sun elämässä, ap, on mun mielestä sun syöpä- ja eutanasia -avaukset. Mun mielestä ei ole normaalia leikitellä ja viihdyttää itseään kuolemalla. Ymmärrän hyvin, että tulottomana raha pyörii usein mielessä, mutta aikamoinen pakkomielle sulla rahasta on. Tai lähinnä statuksesta ja kuluttamisesta. Olet ollut tuloton jo niin kauan, että luulisi sen olevan sulle normaalia ja tavallista ja miettisit jo muita juttuja.

Ihan normaalia ei myöskään ole tehdä päivittäin useita avauksia nettipalstoille. Avausten negatiivisen, valittavan sävyn täytyy vaikuttaa sun mielentilaan ja heijastua sitä kautta sun ympäristöön. 

Nää mieheen, lapsen suksiin, milloin mihinkin työpaikkaan yms. liittyvät  avaukset nyt on ihan viihdettä ja diibadaabaa. Esimerkki: miten voit olla taaperon varamummo, kun ylipaino ja huimaus? Ethän siinä kunnossa voi pysyä vilkkaan ja touhuavan taaperon perässä. Selvisit jotenkin omasta lapsestasi varmaan, mutta tuskin SPR tai muu järjestävä taho lähettää lapsen noin huonokuntoisen ihmisen luo. 

Ei se ollut mitään leikkiä se eutanasia asia. Silloin olin todella huonossa kunnossa ja runsaitten sairauksieni takia olisin sen varmasti saanut jos olisin sen lopulta päättänyt tehdä. Nuo sairauteni oireet vaihtelevat todella paljon ja joskus on hyviä ja joskus huonoja jaksoja. Raha juttu on mulle sellainen että minäkin tarvitsen ns omaa rahaa kuten kuka tahansa että voin ostaa kenkiä,vaatteita yms ihan normaaleja juttuja joita jokainen tarvitsee. Mieheni on hyvin tarkka itse tienaamistaan rahoista joten onneksi tilanne ei ole kauaa enää tämä etten saa mistään mitään rahaa. Ja kyllä vaan pääsin taaperon varamummoksi. Hoidinhan minä todella pitkälle yksin poikanikin kun mieheni teki pitkää päivää töissä joten ihan hyvin onnistuu taaperon kanssa varamummoilu.

Vierailija

Just joo (viestiin 12).

Ihmettelen omassa normaalin piirissäni miksi puhut niin vaikeista asioista kuin syövästä ja eutanasiamatkailusta täällä. Nehän ovat asioita, jotka koskevat myös miestäsi, lastasi, siskojasi (joojoo teillä ei ole välejä, mutta kuolema on iso asia). Heidänhän kanssa sinun olisi pitänyt noita asioita purkaa! Jos nyt aiot vastata, että "mies tekee pitkää päivää", niin älä. Sullahan on ihana mies ja suunnittelette romanttista yhteistä matkaa hääpäivänne kunniaksi. Kyllä sellaisen miehen kanssa voi puhua vaikeista, pelottavista asioista. Ja ellei voi, mies on "pakotettava" siihen. Tuollaisessa tilanteessa puolisokin olisi kauhuissaan, epätoivoinen. Ei ne asiat maailmalle kuulu ennenkuin ne on lähipiirin kanssa jotenkin selvitetty ja eletty. 

Se, että teit syövästä ja eutanasiasta parin rivin heittoja tänne, kertoo mulle, että se oli valhetta kaikki, sun omaa viihdettä, keksittyä huomion saamiseksi.

Ja ne työjutut. Muistaakseni olit menossa kesän alussa puhelinmyyntityöhön. Kun loppukesästä palasin netin äärelle, et maininnut asiasta lainkaan. Miten siinä kävi? Saitko työn pidettyä näpeissäsi koko kesän? Ja jos nyt vastaat, että "mies tekee pitkää päivää", niin älä. 

Eripituisten jalkojesi kanssa olet varmaan oppinut elämään, ne ovat sinulle normaalia. Mutta kun taapero, jonka varamummo olet, mätkähtää vesilätäkköön, niin miten sinä huimauksesi ja ylipainosi kanssa saat hänet sieltä nostettua ylös? 

10

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat