Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen työkaveri viestittelee KOKO AJAN

Vierailija

Miehen naispuolinen työkaveri laittaa siis viestiä ihan jatkuvasti, ainakin kerran päivässä. Töiden jälkeen, vaikka kai niillä olisi aikaa töissäkin jutella. Ärähdin puhelimen piipytyksestä, niin nyt sitä pidetään sitten äänettömällä koko ajan. Ärsyttää toi puhelimelle höhöttely ja kun kysyn ihan hyväntuulisesti ja vilpittömästi "Mikä on niin hauskaa", niin vastaus on aina "Työjuttuja/töissä tapahtu/et sä tunne näitä ihmisiä/tää on nopee ja tärkee juttu, pitää hoitaa tää nyt" jne.

Siis en mä nyt tiedä, pitääkö seuraavaksi laittaa itse tolle muijalle viestiä, että voisko mitenkään lopettaa ja antaa miehen viettää aikaansa edes iltaisin perheensä kanssa, kun ei toi ukko tunnu mitään asialle tekevän. Siis oikeasti, ei ole ollut päivääkään, ettei sieltä jonkunlaista viestiä tulisi. Välillä "tärkeitä" työasioita ja välillä juoruilua. Tai niin toi sanoo.

Mutta ei. En mä tajua mistä ne puhuvat, enkä tunne tätä työkaveria, enkä niitä muitakaan tyyppejä työpaikalta. Että mulla on kuulemma erilainen huumorintajua, eikä ne asiat naurattais mua. Mutta ei kai niillä nyt mitään helvetin suhdettakaan voi olla, kun tuskinpa silloin tää viestittely ois näin avointa... 

Pakko purkaa jonnekin, nytkin ukko naama kiinni puhelimen ruudussa ja lapsi nukkumassa. Olis joskus ihan kiva jutella vaikka kahdestaankin. :)

Sivut

Kommentit (102)

Vierailija

Huh, pitäis kyllä hälytyskellojen soida. En usko että miehen kautta saat tätä stopattua, parempi että otat suoraan tähän pimuun yhteyttä ja nostat kissan pöydälle.

Vierailija

Niillä on sutinaa. Joko nainen yrittää pokata miestäsi tai tunne on molemminpuolista. Niitä työasioita ja sisäpiirin vitsejä ehtii kyllä jauhaa tarpeeksi töissäkin, ei niihin yleensä tarvitse tai edes halua vapaa-aikaansa kuluttaa. T: miesvaltaisella työpaikalla työskentelevä

Vierailija

No anna miehen viestitellä. Pojat on poikia. Tuskin mitään sen kummempaa. Kuulostat sairaaloisen mustasukkaiselta.

Vierailija

No mut jotenkin mietiyttää, että oisko tää sutina nyt näin avointa... En mä tiedä mitä niissä viesteissä lukee, mutta kyllä toi ihan avoimesti kertoo keneltä ne on tullut. Tosin vain jos kysyn. Ja kyllähän siinä puhelimen näytössä se nimi aina lukee, jos puhelin on vaikka pöydällä hetken.

Eihän mulle ton naisen numeroa tietenkään ole. Voinko laittaa facebookissa viestiä, että "Jätätkö meidät rauhaan,kiitos :)" Siitähän se vasta sota syttyis...

Vierailija

Rupee sä samaan. Ja jos ei oo potentiaalista miestä siihen pyydä kaveria avuksi ja tallenna kaverin nimi vaikka Fabioksi joka vilahtaa näytössä :-)

Vierailija

Helvetin turhauttavaa, kun on itse päivät kotona vauvan kanssa ja sitten kun toi mies tulee kotiin, niin se edelleen jatkaa vaan työkaverinsa kanssa kikattelua... Aikasemmin meillä on ollut jo riitaa siitä, kun jostain kumman syystä vaan ne työkaverit kelpaa miehen viikonlopun juhlimisseuraksi. Eikä sitä kiinnosta koskaan lähteä vaikka mun ystävien kanssa ulos, vaikka meistä molemmat pääsisi. KUN TÄÄ HUUMORINTAJU JA KAIKKI KOHTAA NIIN HYVIN SIELLÄ TÖISSÄ.

Ja sitä viestiä tulee nyt taas koko ajan. Kellokin on jo kohta kymmenen?!!? Ja aamulla ne näkee taas töissä. Kiva.

Vierailija

Hmm.. Mitäköhän musta ajatellaan kun viestittelen ja lähettelen hauskoja kuvia opiskelukavereille? Naispuolisille ja miespuolisille. Uskon kyllä, jos kaveri sanoo että nyt on vähän kiire ja ei ehdi viestitellä. En loukkaannu. Enkä ole mikään kodinrikkoja tai halua ketään näistä viestittelykavereista, mun mielestä on vaan kivaa että on kavereita joita näkee lähes joka päivä. Minulla itselläni on mies. 

Joillekin kirjoittelen useamman kerran päivässä, mutta he ovat naispuolisia. Miespuolisille kirjoittelen vähän harvemmin. Ei johdu tosin sukupuolesta, on vain ollut enemmän yhteistä naispuolisten kavereiden kanssa. Kerran vuorokaudessa ei kuulosta kovin pahalta. :/ Kuulostaa sellaiselta, mitä minä voisin tehdä. Mitä minä haluaisin että tässä tilanteessa tehdään... Haluaisin, että minulle kerrotaan suoraan tai kysytään suoraan. En oikeasti välttämättä ymmärtäisi että häiritsen jos minulle ei sanota sitä suoraan.

Jos joku sanoisi minulle että epäilee minulla ja X:llä olevan jotain kipinää tai X:n pitäisi viettää enemmän aikaa perheen kanssa, olisin tosi pahoillani ja lakkaisin häiritsemästä niin usein.

Vierailija

Et todellakaan rupea naiselle viestittelemään mitään lopettamisjuttuja. Kyllä se homma pitää sen oman miehen kanssa saada hoidettua. Jotain on pielessä, jos ei onnistu. Ihan ekana pyydät nähdä kaikki viestit.

Vierailija

Anna miehen viestitellä ja höhötellä, sinä ja lapsi voisitte vaikka nyt huomenna lähteä pariksi yöksi kotoa pois kyläilemään jollekin, kylpylälomalle tai mitä vain. Ilmoitus asiasta lähtisi luonnollisesti vasta kun olette perillä ja et sen jälkeen vastaisi kuin sanalla tai parilla miehen mahdollisiin viesteihin samalla tavalla kuin mies vastailee sinulle. Voi olla hyvä vähän jutustella miehen kanssa viikonlopun jälkeen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Rupee sä samaan. Ja jos ei oo potentiaalista miestä siihen pyydä kaveria avuksi ja tallenna kaverin nimi vaikka Fabioksi joka vilahtaa näytössä :-)

Ja mikähän järki tuossa on? Eikö olisi parempi vain ottaa asia puheeksi - niin kuin aikuiset ihmiset tekee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No mut jotenkin mietiyttää, että oisko tää sutina nyt näin avointa... En mä tiedä mitä niissä viesteissä lukee, mutta kyllä toi ihan avoimesti kertoo keneltä ne on tullut. Tosin vain jos kysyn. Ja kyllähän siinä puhelimen näytössä se nimi aina lukee, jos puhelin on vaikka pöydällä hetken.

Eihän mulle ton naisen numeroa tietenkään ole. Voinko laittaa facebookissa viestiä, että "Jätätkö meidät rauhaan,kiitos :)" Siitähän se vasta sota syttyis...

Voi olla avointa. Noin toimittiin oman salarakkaan kanssa, avoimen röyhkeästi ja närkästyttiin jos joku edes yritti epäillä jotain näin avointa "ystävyyttä".

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat