Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen työkaveri viestittelee KOKO AJAN

Vierailija
22.10.2015 |

Miehen naispuolinen työkaveri laittaa siis viestiä ihan jatkuvasti, ainakin kerran päivässä. Töiden jälkeen, vaikka kai niillä olisi aikaa töissäkin jutella. Ärähdin puhelimen piipytyksestä, niin nyt sitä pidetään sitten äänettömällä koko ajan. Ärsyttää toi puhelimelle höhöttely ja kun kysyn ihan hyväntuulisesti ja vilpittömästi "Mikä on niin hauskaa", niin vastaus on aina "Työjuttuja/töissä tapahtu/et sä tunne näitä ihmisiä/tää on nopee ja tärkee juttu, pitää hoitaa tää nyt" jne.

Siis en mä nyt tiedä, pitääkö seuraavaksi laittaa itse tolle muijalle viestiä, että voisko mitenkään lopettaa ja antaa miehen viettää aikaansa edes iltaisin perheensä kanssa, kun ei toi ukko tunnu mitään asialle tekevän. Siis oikeasti, ei ole ollut päivääkään, ettei sieltä jonkunlaista viestiä tulisi. Välillä "tärkeitä" työasioita ja välillä juoruilua. Tai niin toi sanoo.

Mutta ei. En mä tajua mistä ne puhuvat, enkä tunne tätä työkaveria, enkä niitä muitakaan tyyppejä työpaikalta. Että mulla on kuulemma erilainen huumorintajua, eikä ne asiat naurattais mua. Mutta ei kai niillä nyt mitään helvetin suhdettakaan voi olla, kun tuskinpa silloin tää viestittely ois näin avointa... 

Pakko purkaa jonnekin, nytkin ukko naama kiinni puhelimen ruudussa ja lapsi nukkumassa. Olis joskus ihan kiva jutella vaikka kahdestaankin. :)

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaapeee, miten menee? :)

Vierailija
62/102 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on/oli suhde varattuun mieheen. En ole asiasta ylpeä, mutta tämä on elämää eikä kaikkia tunteita ja tilanteita voi hallita, mutta aiheeseen.. Ketjun aloitus nainen viestittelee miehellesi.. vai olisiko niin päin että mies viestittelee tälle naiselle/työkaverilleen??

Minun tapauksessa oltiin työkaverini kanssa jo pitkään hyvin läheisiä ystäviä, mutta vain ystäviä. Vapaalla ei tuolloin viestitelty. Mitä nyt joskus pyhinä hyvät pyhän toivotukset. Jossain vaiheessa tilanne eteni, pikku hiljaa mutta eteni. Mies alkoi viestittelemään minulle enemmän.. vastasin. Tämän jälkeen kyllä viestiteltiin lähes päivittäin ja juteltiin myös töissä ja oli muutakin.

Mies oli ihastunut ja niin minäkin, ollaan varmaan vieläkin. Mutta ei kumpikaan etsitä salasuhdetta. Joten yritetään jättää asiat tähän, on vaikeaa kun töissä näkee päivittäin. Mutta siis vastauksena sinulle, että kyllä miehesi ihastunut on, turhaan olet tälle toiselle naiselle vihainen, miehesi kanssa sinun pitää keskustella. Ei sinua kukaan muu ole pettänyt.

Vierailija
64/102 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei voisi olla vain kaveri naisen kanssa? Mutta nainen voi olla kaveri miehen kanssa...

Logiikkaa kaivattaisiin taas arvon naiset. Idiootit...

Vierailija
65/102 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap huhuu???

Vierailija
66/102 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ei voisi olla vain kaveri naisen kanssa? Mutta nainen voi olla kaveri miehen kanssa...

...hohhoijaa...no se nyt vaan on ihan tutkittu juttu, että miehet ja naiset ovat erilaisia.

Vierailija
67/102 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...hohhoijaa...no se nyt vaan on ihan tutkittu juttu, että miehet ja naiset ovat erilaisia.

Laitatko sen tutkimuksen tähän?

Vierailija
68/102 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mulla piipittää puhelin jatkuvasti työporukan whatsupp-ryhmän takia. Meillä on muodostunut tiivis ryhmä, jolla on samanlainen sairas huumorintaju. Viestejä tulee kymmeniä päivässä, myös vapaa-ajalla. Myöskään minä en halua näyttää viestejä mehelleni, koska hän ei ymmärtäisi niitä. 

MUTTA, raja menee mielestäni siinä, että lähdetään viestittelemään kahdestaan. Ryhmässä jutut voi mennä härskimmiksikin, mutta kahdestaan viestittely on minusta jo todella intiimiä. Varsinkin kun osallisena on mies ja nainen ja toinen osapuoli vielä perheellinen. Olisin myös huolissani jos olisin aloittaja.

Vierailija
69/102 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mä nään pelkkää hyötyä siitä, että on miehen kanssa sama työpaikka.

Vierailija
70/102 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitatko sen tutkimuksen tähän?

En ole tuo kenen kanssa juttelit, mutta tässä: http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288486830598.html

Vierailija
71/102 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan, nyt on aloittaja pitkästä aikaa paikalla... 

Meillähän on tää tilanne nyt ihan kärjistynyt, eli kun tarpeeksi kovaa sanoin, niin ukko vanno ettei enää turhia tekstaile. Ja ilokseni sehän sitten väheni huomattavasti.

Mutta tossa viime viikonloppuna, kun oltiin miehen vanhemmilla juhlimassa isänpäivää ennakkoon, niin lähtivät myöhemmin veljesporukalla baariin. Viiden aikaan yöllä ei ollut vielä kotona, eikä vastannut puhelimeen. Soitin sitten huolestuneena tän veljelle. Velipoika olikin jo kotona ollut monta tuntia ja sano, että ukko oli lähtenyt  moikkaamaan jotain tuttuja, jonnekin vaan... Siitä itkin ja raivosin, että kertoo mulle kyllä heti jos tietää jotain, mutta ei kuulemma.

Mies tuli sitten aamuseiskalta räkäkännissä kotiin. Oli kuulemma vaan jatkot ja mä vainoharhanen hullu. Eli meillä ei taas puhuta YHTÄÄN MITÄÄN. :) Mies mököttää kun mä en luota, ja ihan oikeesti, mä en luota.

Vierailija
72/102 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Nicola! Se olen minä joka miehellesi viestittelee. Ennen sinua hänellä oli seksisuhde kanssani. Ja jatkuu vieläkin vaikka kertoo että olen vain ystävä. Selaappa kuva gelleria siellä minusta kuvia punaisissa pikkuhousuissa ilman rintaliivejä.

Nyt tiedät miltä niistä naisista tuntuu kenen varattuja miehiä sinä panit.

Vierailija
73/102 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis oliko se ollut sen naisen luona jatkoilla vai häh?? 

Vierailija
74/102 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran päivässä = koko ajan?

Vierailija
75/102 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli suhde varattuun työkaveriin. Oltiin ihastuneita ja minä puhuin jo rakkaudestakin, mutta vapaa-aikana ei silti viestitelty ikinä. Eli jos eivät malta olla viestittelemättä, niin taidetaan olla jo aika syvällä suossa.

Vierailija
76/102 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin että haluan nähdä viestit, muuten on edessä ero. En usko että ap:n mies tulee koskaan tunnustamaan suhdetta vapaaehtoisesti, ellei sitten siinä vaiheessa kun haluaa itse erota.

Vierailija
77/102 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyytänyt sitä puhelinta miljoona kertaa nyt näytille, mut ei. Eilen heilautti edessäni niin, että ehdin nähdä whatsapp -keskustelun näytöllä ehkä noin sekunnin ajan. Että siinä oli pari viestiä puolin ja toisin. Että siinä se sitten. Kai tää on tässä...

Mut kun ei halua kuulemma erota, ei ole SYYTÄ erota. Mutta ei sitä tunnu meidän muksu, eikä minä kiinnostavan. Lauantaina ryyppää läpi yön ja ensimmäisen oman isänpäivänsä makaa kankkustaan pois ja vittuilee mulle.

Ja jos mä edes vihjaan, että niillä on suhde, niin mä olen kuulemma hullu. Voin kuulemma kysyä tätä asiaa vaikka ihan työkaveriltakin, niin sekin kuulemma sitten nauraa mun hulluudelle. :)

Vierailija
78/102 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pyytänyt sitä puhelinta miljoona kertaa nyt näytille, mut ei. Eilen heilautti edessäni niin, että ehdin nähdä whatsapp -keskustelun näytöllä ehkä noin sekunnin ajan. Että siinä oli pari viestiä puolin ja toisin. Että siinä se sitten. Kai tää on tässä...

Mut kun ei halua kuulemma erota, ei ole SYYTÄ erota. Mutta ei sitä tunnu meidän muksu, eikä minä kiinnostavan. Lauantaina ryyppää läpi yön ja ensimmäisen oman isänpäivänsä makaa kankkustaan pois ja vittuilee mulle.

Ja jos mä edes vihjaan, että niillä on suhde, niin mä olen kuulemma hullu. Voin kuulemma kysyä tätä asiaa vaikka ihan työkaveriltakin, niin sekin kuulemma sitten nauraa mun hulluudelle. :)

Mitä aiot tehdä? Miehesi käytös vaikuttaa ainakin siltä että hän ei usko että haluaisit erota, vaikka hän kohtelisi sinua huonosti.

Vierailija
79/102 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella, todella rasittavaa käytöstä! Itse tuossa tilanteessa lähtisin hetkeksi muualle. En välttämättä eroaisi, mutta jos olisi mahdollista päästä muualle asumaan jotta ei tarvitsisi ärsyyntyä niin paljon toisen epäreilusta käytöksestä. Siinä samalla voisi miettiä haluaako jatkaa elämäänsä ihmisen joka pystyy kohdella tuolla tavoin perhettään.  Ja se stressikin laskisi siinä samalla, mitä tuollainen ihminenkäytöksellään aiheuttaa.

Niin ja kun olisi hetken asunut lapsen kanssa muualla, juttelisi sitten miehen kanssa kunnolla toivoen että mieskin olisi vähän herännyt ja huomaisi miten on käyttäytynyt.

Vierailija
80/102 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida oma kokemukseni "vieraan naisen" näkökulmasta. Minulla on eräs miespuolinen ystävä, joka laittaa minulle _jatkuvasti_ viestiä. Lähes joka päivä, ja silloin kun laittaa niin tosiaan pitkin päivää aamusta iltaan. Itse olen edellisen kerran viestittänyt ensimmäisenä hänelle varmaan viime talvena, silloinkin kysyäkseni jotain oikeasti tärkeää asiaa. Olemme kummatkin tahoillamme suhteessa ja mieheni tietää tilanteesta. Ystäväni on hyvin mukava ja tulemme juttuun, mutta seksuaalisessa mielessä hän kiinnostaa minua yhtä paljon kuin olohuoneen pöytä. Nolottaa omasta puolestani vastailla hänelle juurikin sen takia, että ystävän tyttöystävä luultavasti näkee ja hoksaa, keneltä viestit tulevat ja ahdistaa, että hän luulee (aika varmasti) minun olevan aloitteentekijä. Olen kohtelias ihminen, enkä kehtaisi sanoa ystävälleni, että voisiko rajoittaa viestittelyä, mutta tilanne alkaa kieltämättä jo vaivaannuttaa. Itseä on jo mietityttänyt, että milloin tulee ystäväni rouvalta viestiä, että jätä meidät rauhaan. Silloin kai olisi viimeistään pakko sanoa hänellekin todellinen asian laita, onneksi kaikki viestit on tallessa. Ja täytyy siis korostaa, että senkään takia en ole kehdannut asiaan puuttua, koska ystäväni ei ole mitään "asiatonta" viesteihinsä laittanut, kännissä jotain vitsaillut, mutta juuri siinä rajalla, että voi väittää niiden olevan "pelkkää vitsiä". No, tämä oli oma tilanteeni ja neuvoja otetaan myös vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi