Miehen työkaveri viestittelee KOKO AJAN
Miehen naispuolinen työkaveri laittaa siis viestiä ihan jatkuvasti, ainakin kerran päivässä. Töiden jälkeen, vaikka kai niillä olisi aikaa töissäkin jutella. Ärähdin puhelimen piipytyksestä, niin nyt sitä pidetään sitten äänettömällä koko ajan. Ärsyttää toi puhelimelle höhöttely ja kun kysyn ihan hyväntuulisesti ja vilpittömästi "Mikä on niin hauskaa", niin vastaus on aina "Työjuttuja/töissä tapahtu/et sä tunne näitä ihmisiä/tää on nopee ja tärkee juttu, pitää hoitaa tää nyt" jne.
Siis en mä nyt tiedä, pitääkö seuraavaksi laittaa itse tolle muijalle viestiä, että voisko mitenkään lopettaa ja antaa miehen viettää aikaansa edes iltaisin perheensä kanssa, kun ei toi ukko tunnu mitään asialle tekevän. Siis oikeasti, ei ole ollut päivääkään, ettei sieltä jonkunlaista viestiä tulisi. Välillä "tärkeitä" työasioita ja välillä juoruilua. Tai niin toi sanoo.
Mutta ei. En mä tajua mistä ne puhuvat, enkä tunne tätä työkaveria, enkä niitä muitakaan tyyppejä työpaikalta. Että mulla on kuulemma erilainen huumorintajua, eikä ne asiat naurattais mua. Mutta ei kai niillä nyt mitään helvetin suhdettakaan voi olla, kun tuskinpa silloin tää viestittely ois näin avointa...
Pakko purkaa jonnekin, nytkin ukko naama kiinni puhelimen ruudussa ja lapsi nukkumassa. Olis joskus ihan kiva jutella vaikka kahdestaankin. :)
Kommentit (102)
No kun aina kun kysyn niistä viesteistä, niin tosiaan vastaus on se, ettei ne joko naurata mua, tai sitten en tajua niitä. Enkä mä nyt niitä mitenkään pääse lukemaan, kun tossa puhelimessa on suojakoodi. Ja se puhelin on koko helvetin ajan kädessä kiinni, paitsi suihkusssa...
Muutenkin ärsyttää, kun en tiedä näistä työkavereista mitään. Tästä naisesta tai muistakaan. Tiedän nimen, miltä näyttää ja siitä nyt voin arvioida iän sinnepäin mutta ei ole oikein mitään muuta. Että mitä tää mystinen upee huumorintaju nyt sitten on...
Oikeesti, onko niillä nyt tosissaan sitten suhde?! Kyllä mä sitä olen epäillyt, mutta oisko toi niin tyhmä ettei salailis sitä... Apua...
No joo ja toinen juttu minkä nyt myönnän teille ihan avoimesti mua ärsyttävän, ne on tuntenut pidempään kun me. Että ei siinä... Tää viestittely alko uudestaan, kun mies oli hetken töissä muualla ja palasi sitten takaisin vanhaan työpaikkaan. Puolisen vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
No kun aina kun kysyn niistä viesteistä, niin tosiaan vastaus on se, ettei ne joko naurata mua, tai sitten en tajua niitä. Enkä mä nyt niitä mitenkään pääse lukemaan, kun tossa puhelimessa on suojakoodi. Ja se puhelin on koko helvetin ajan kädessä kiinni, paitsi suihkusssa...
Muutenkin ärsyttää, kun en tiedä näistä työkavereista mitään. Tästä naisesta tai muistakaan. Tiedän nimen, miltä näyttää ja siitä nyt voin arvioida iän sinnepäin mutta ei ole oikein mitään muuta. Että mitä tää mystinen upee huumorintaju nyt sitten on...
Oikeesti, onko niillä nyt tosissaan sitten suhde?! Kyllä mä sitä olen epäillyt, mutta oisko toi niin tyhmä ettei salailis sitä... Apua...
Joo, av:n mammathan sen asian varmasti tietääkin, kun tietävät asiasta tasan tarkkaan pari kirjoittamaasi viestiä. Mutta nyt ero ja lapset jakoon, kun av:n mammat sanoivat, että mies pettää (sillä arjan koiran kaiman mieskin petti, joten muuta vaihtoehtoa ei ole)
Ja siis välissä oli varmaan melkein vuoden tauko. Sori, tulee nyt vähän pätkissä nää ajatukset.
Nytkin kun kysyn mikä noin hymyilyttää, niin ei kuulemma mikään. Ja että viikonloppuna ottaa vähän olutta. Ihan oikeesti, mä voisin kadota ton muksun kanssa viikonlopuksi vaikka vanhempieni luokse. Huomaakohan toi edes, että me puututaan?
Pyydä nähdä viestit. Jos yrittää mussuttaa että et kuitenkaan tajua, sanot että ei sillä ole väliä, haluat silti nähdä, ja laita vastakysymys että yrittääkö peitellä jotain. Toivottavasti siellä ei ole mitään mikä ei kestä päivänvaloa. Kerrot sitten miehelle miten susta tuntuu että jäät koko ajan kakkoseksi jollekin työkaverille ja että se satuttaa.mies viettää periaatteessa hereilläolo ajastaan varmaan 80% työkaveri naisen kanssa, fyysisesti ja henkisesti. Varaudu siihen että tämän keskustelun lopputulos voi olla myös sun kannalta tosi kelju.ei nimittäin hyvältä näytä.
Vinkki: yritä saada vaikka miehen selän takaa vakoiltua se suojakoodi kun mies avaa kännykän, koita edes sivusilmällä. Sitten yöllä kun mies on täydessä unessa, ota hänen kännykkä ja mene vaikka vessaan lukemaan viestit. Näin mä tein ja mies jäi kiinni suhteestaan. Mutta anna ensin rauhassa viestitellä. Mä aavistin että jotain olisi meneillään, mutta olin aivan hiljaa asiasta. Sain kurkittua koodin ja luettua yöllä viestit. Loppu ei sitten mennyt käsikirjoituksen mukaan, heitin miehen kalsarit jalassa pihalle! :D
No ei vois kyllä paskempaan saumaan mikään sivusuhde tulla, kun lapsikin on vielä niin pieni. Kyllä toi aina yöksi kotiin tulee, eikä siellä töissäkään (siis työnkuvaa miettien) mitään ehdi tapahtua. Että en mä kun noita viestejä vaan epäile.
Mä olen myös sanonut, että NÄYTÄ nyt mikä on noin hauskaa. Ei se näytä, koska mä en vaan tajua.
Nyt alkaa tuntua siltä että mähän se tässä täysi idiootti olen... Kerran kysynyt onko se nainen perheellinen, vai sinkku vai mitä, niin vastaus oli "Kai se sinkku on." Kai toi nyt sen tietää?! Aaargh.
Puhelimen penkominen on kyllä ihan täysin mun periaatteita vastaan! Siihen en lähde. En mäkään halua, että mies lukis mun viestejä, koska niissä saattaa olla esim. mun ystävien salaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Aja vaan mustasukkaisuudellasi ukkos toisen luo. Töissä on omia juttuja joita vaan jaetaan yhdessä. Kait sullakin on ystäviä ?
Työpaikalla jaetaan omia juttuja, himassa pitäisi olla omat jutut oman perheen kesken. Ap, En anna muita neuvoja kuin että puhu vakavasti sille miehellesi. Asiallisesti, ei riehumista/nalkutusta.
Itselläni on kokemusta siitä että uppoutuu liian paljon omaan duuniin ja siihen porukkaan. Olin sinkku, mutta itse tajusin, että vapaa-aikakin meni duunikavereiden kanssa. Edelleen ollaan hyvää pataa, mutta tajusin irtautua siitä porukasta vapaa- ajalla. Liian paljon "turhia" eroja tapahtuu toisen työn takia.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa on suhde. Pidä pää kylmänä. Mitä enemmän tenttaat, sitä kauemmaksi mies loittonee. Pyydä mieheltäsi omaa aikaa ja lähde vaikka lenkille tai kirjastoon. hyvä itsetunto ei ole mustasukkainen.
kysy mieheltäs uudestaan onko se nainen sinkku vai miksi sillä on noin paljon aikaa tekstailla?
Vierailija kirjoitti:
No anna miehen viestitellä. Pojat on poikia. Tuskin mitään sen kummempaa. Kuulostat sairaaloisen mustasukkaiselta.
Höpö höpö. Tuossahan on mies ja nainen ei poikia. Tuo aloittajan juttu kuulostaa ihan samalta kuin omalla työpaikalla. Naistyökaveri kertoo lähettävänsä iltaisin viestejä miespuoliselle työkaverille. Kuulemma töihin liittyvää. Ei todellakaan pidä paikkaansa. Työt tapahtuvat meillä niin tarkkaan juuri työpaikalla kuin vain voi. Nuo työkaverit molemmat perheellisiä ovat pari.
Huomenna kuulkaas porukalla työpäivän jälkeen menevät iltaa istumaan. :) Voi kun kiva. Kun kysyin, että tuleeko riivajaämmä mukaan (on tosiaan pinna PIKKASEN kireellä), niin seuras heti loukkaantuminen nimittelystä. Kyllä se tietää että mua ärsyttää noi viestit, mutta ei pitäis kuulemma enää kun on luurikin äänettömällä.
Tästä päästiin nyt sitten mykkäkouluvaiheeseen. Välillä tuntuu, että asuis kahden lapsen kanssa....
Turhaan tätä asiaa täällä spekuloit, aasikin tajuaa että niillä on suhde. Lue ne miehesi viestit, niin saat varmuuden muutenkin varmaan asiaan. Miehesi kaljoittelu on kyläilyä ko. naisen luona.
Mulla on vähän varovaisuutta tän asian suhteen, sillä mun ja miehen juttu meinas alunperin tyssätä siihen, että olin mustasukkainen. Mies itse sanoo, että tulee paremmin toimeen naisten kanssa ja että hänelle läheisimmät ystävät on yleensä naisia. Mua se on aina vähän ärsyttänyt, mutta ei sitä nyt oikeen voi määrätä kenen kanssa toinen tulee toimeen.
Mutta tää työkaveri on kyllä luku erikseen. Kerran toi ei ehtinyt edes ottaa kenkiä pois jalasta, kun piti taas vaihtaa kuulumiset. Ja työpäivä oli loppunut alle tunti sitten. Ja tosiaan, miks sinkkunainen piinaa perheellistä miestä 24/7...
Hmmm, silmiä avaava ketju. Itselläni on varattu työkaveri, josta on tullut hyvä ystäväni. Näemme päivittäin töissä ja lisäksi viestittelemme / näemme vapaa-ajallakin toisinaan (viestejä viikottain, hengailua ehkä kerran kuussa). Jaamme keskenämme hassuja juttuja mitä näemme tai tulee mieleen, keskustelemme urheilusta ja politiikasta ja kulttuurieroistamme.
Meillä ei ole, eikä koskaan tule olemaan romanttista sala- tai muutakaan suhdetta. Tämä on aivan selvää. Ei minkäänlaista fyysistä tai epäsopivaa kontaktia. Koskaan.
En tiedä mitä hänen naisystävänsä asiasta ajattelee tai tietääkö edes minusta. En oikeastaan ajatellut koko asiaa ennen tätä ketjua. Toivottavasti en ole ketään loukannut - nyt mietin pitäisikö kysyä asiasta.
Laita se mies nyt heti lujille ja ota asiasta selvää loukkaantumisten ja mykkäkoulujenkin uhalla.
Ei ole nyt puhtaat jauhot pussissa.
Etkö sä nyt tajua. Tuo on aivan sel´vää kiinnostusta ja/tai ihastumista! Siis koko ajan luuri kädessä näpyttelee. Tiesitkö että kiinnostunut mies tekee juuri noin, pommittaa viesteillä yms all the time. Ja aika paha toi että hymyilee vieläpä niille viesteille. Jos eivät oo jo duunailleet toisiaan, niin se tulee pian tapahtumaan. Hänen kiinnostus sinuun on väljähtänyt ja niin käy monesti toisen naisen tavatessa tai sitten vaan lapsiperhearki ei oikein innosta.
Hihihiii, minkäköhänlaisia viestejä tässä ketjussa olisi mikäli asetelma olisi toisin päin, eli AP olisi nainen joka viestittelee kaverimiehensä kanssa, ja jota oman miehen suorittama kyräily on alkanut inhottamaan ja ahdistamaan. Oma mies vaatisi saada nähdä viestit ja olisi laittamassa tälle kaverimiehelle pelotteluviestiä Facebookissa. Taitaisi mies saada sairaalloisen mustasukkaisen leiman ja "jätä tollanen mies" -viestejä :D