Kokemusta karpalomehusta virtsatieongelmissa
Onko täällä omakohtaista kokemusta aiheesta? Miten hyvin on auttanut, jos on auttanut?
Kommentit (24)
Minä käytän puolukkamehua ja toimii. Karpalomehua olen pariin otteeseen testannut, ja siitä oireet tuntuivat vain pahenevan, ja meni mahakin sekaisin.
C-vitamiini auttaa yhtä lailla todella suurina annoksina.
Itse sain avun karpalomehusta ja omega 7 kapseleista. Tosin mulle on määrätty antibioottia yhdynnän jälkeen estolääkkeeksi.
Karpalomehun nautin vahvana shottina. Sokeroimaton versio ja jos oikein hapanta niin ihan pieni tilkka vettä.
Puolukkamehu on joskus auttanut. Tosin lääkekuuri paremmin
Kyllä toimii. Oon ihan testauttanut eli vienyt virtsanäytteen sekä ennen että jälkeen karpalomehun litkimisen ja bakteerit on poistuneet karpalomehulla. Oon käyttänyt sellaista kylmäpuristettua sokeritonta lasipullossa olevaa.
Täytyy muistaa, että karpalo ei sovi yhteen useiden lääkkeiden kanssa.
Puolukkamehu toimii. Lisäksi kannattaa juoda paljon vettä, että pissamäärä kasvaa ja huuhtoutuu pöpöt pois.
Trademax toimii jotenkuten, antibiootti hyvin.
Mulla oireet alkaa sen verran äkäsinä, ettei mitkää mehut auta
Paransin karpalomehulla klamydian ja anaalitippurin ilman Big Pharman tuputtamia myrkkyantibiootteja.
Jos on taipumusta saada virtsatietulehdus, karpalo- tai puolukkamehua voi käyttää ennalta ehkäisevänä. On katsottava, että mehuun ei ole lisätty sokeria, koska se ylläpitää tulehduksia. Ovat yleensä kylmäpuristettuja. Jos tuntuu happamalta, voi käyttää keinomakeutusta. Myös karpalouutekapseleita löytyy. Ajavat saman asian.
Syön karpaloita säännöllisesti virtsateiden takia. Jos lopetan, kohta on pientä kirvelyä. Myös puolukat käyvät.
No ei auta mehut (varsinkaan sokeroidut) hevon kukkua. C-vitamiinia voi ihan todella alkuorastavissa oireissa kokeilla tosi suurena annoksena (1000 mg useaan kertaan) ja reippaasti vettä päälle, että saisi pissattua ja huuhdeltua näin virtsateitä. Mutta jos vähänkään on jo ärhäkämpää oiretta, niin HETI antibiootit. Ei siinä enää mehut auta.
Vierailija kirjoitti:
Paransin karpalomehulla klamydian ja anaalitippurin ilman Big Pharman tuputtamia myrkkyantibiootteja.
Ne olisivat parantuneet vielä helpommalla. Olisin kiertänyt nenääsi 180 astetta,
Mä suosittelen lämpimästi seksin välttämistä (ja tämä EI OLE VITSI) virtsatietulehduksista kärsiville. Loppuu se peräaukon bakteerien "joutuminen" virtsaputkeen melkoisen mallikkaasti. Huolellinen ja oikeaoppiminen pyyhkiminen vessareissuilla ja käsi- sekä muu hygienia kuntoon, niin se jo poistaa aika paljon riskitekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Juupa. Ja mä paransin mun aivokasvaimen sekä leukemian karpalomehulla. Just näin tehokasta se on!
Vierailija kirjoitti:
Mä suosittelen lämpimästi seksin välttämistä (ja tämä EI OLE VITSI) virtsatietulehduksista kärsiville. Loppuu se peräaukon bakteerien "joutuminen" virtsaputkeen melkoisen mallikkaasti. Huolellinen ja oikeaoppiminen pyyhkiminen vessareissuilla ja käsi- sekä muu hygienia kuntoon, niin se jo poistaa aika paljon riskitekijöitä.
Vanhuksilla virtsatietulehdukset äärimmäisen yleisiä.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy muistaa, että karpalo ei sovi yhteen useiden lääkkeiden kanssa.
Tuo on totta, voi heikentää tai vahvistaa lääkkeen vaikutuksia. Useat sitrushedelmät vaikuttavat samalla tavalla tiettyihin lääkkeisiin. Yleensä lääkkeiden tuoteselostuksissa onneksi on mainittu asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhuksilla virtsatietulehdukset äärimmäisen yleisiä.
Voi olla krooninenkin. Tulehdus voi olla koko ajan päällä, vaikka normaaleita oireita ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen päättyminen oli suunnaton helpotus juuri tästä syystä. Loppui se virtsisoireiden tarkkailu ja karpalomehun kanssa läträäminen. Vielä kun ex oli omasta hygieniastaan aika välinpitämätön, niin seksi tarkoitti lähes varmaa virtsistä.
Mulla kyllä auttaa. Tunnistan oireet ja karpalomehulla ja puolukoilla olen saanut usein tulehduksen kuriin. Jos nousee kuume, niin sitten lääkärille, ettei mene munuaisiin.