Miehen työkaveri viestittelee KOKO AJAN
Miehen naispuolinen työkaveri laittaa siis viestiä ihan jatkuvasti, ainakin kerran päivässä. Töiden jälkeen, vaikka kai niillä olisi aikaa töissäkin jutella. Ärähdin puhelimen piipytyksestä, niin nyt sitä pidetään sitten äänettömällä koko ajan. Ärsyttää toi puhelimelle höhöttely ja kun kysyn ihan hyväntuulisesti ja vilpittömästi "Mikä on niin hauskaa", niin vastaus on aina "Työjuttuja/töissä tapahtu/et sä tunne näitä ihmisiä/tää on nopee ja tärkee juttu, pitää hoitaa tää nyt" jne.
Siis en mä nyt tiedä, pitääkö seuraavaksi laittaa itse tolle muijalle viestiä, että voisko mitenkään lopettaa ja antaa miehen viettää aikaansa edes iltaisin perheensä kanssa, kun ei toi ukko tunnu mitään asialle tekevän. Siis oikeasti, ei ole ollut päivääkään, ettei sieltä jonkunlaista viestiä tulisi. Välillä "tärkeitä" työasioita ja välillä juoruilua. Tai niin toi sanoo.
Mutta ei. En mä tajua mistä ne puhuvat, enkä tunne tätä työkaveria, enkä niitä muitakaan tyyppejä työpaikalta. Että mulla on kuulemma erilainen huumorintajua, eikä ne asiat naurattais mua. Mutta ei kai niillä nyt mitään helvetin suhdettakaan voi olla, kun tuskinpa silloin tää viestittely ois näin avointa...
Pakko purkaa jonnekin, nytkin ukko naama kiinni puhelimen ruudussa ja lapsi nukkumassa. Olis joskus ihan kiva jutella vaikka kahdestaankin. :)
Kommentit (102)
Vanha ketju mutta ajankohtainen aihe..
Mitä kuuluu ap? Itse samassa suossa ryven ja kiinnostaisi tietää miten teille kävi? :'(
up