Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen työkaveri viestittelee KOKO AJAN

Vierailija
22.10.2015 |

Miehen naispuolinen työkaveri laittaa siis viestiä ihan jatkuvasti, ainakin kerran päivässä. Töiden jälkeen, vaikka kai niillä olisi aikaa töissäkin jutella. Ärähdin puhelimen piipytyksestä, niin nyt sitä pidetään sitten äänettömällä koko ajan. Ärsyttää toi puhelimelle höhöttely ja kun kysyn ihan hyväntuulisesti ja vilpittömästi "Mikä on niin hauskaa", niin vastaus on aina "Työjuttuja/töissä tapahtu/et sä tunne näitä ihmisiä/tää on nopee ja tärkee juttu, pitää hoitaa tää nyt" jne.

Siis en mä nyt tiedä, pitääkö seuraavaksi laittaa itse tolle muijalle viestiä, että voisko mitenkään lopettaa ja antaa miehen viettää aikaansa edes iltaisin perheensä kanssa, kun ei toi ukko tunnu mitään asialle tekevän. Siis oikeasti, ei ole ollut päivääkään, ettei sieltä jonkunlaista viestiä tulisi. Välillä "tärkeitä" työasioita ja välillä juoruilua. Tai niin toi sanoo.

Mutta ei. En mä tajua mistä ne puhuvat, enkä tunne tätä työkaveria, enkä niitä muitakaan tyyppejä työpaikalta. Että mulla on kuulemma erilainen huumorintajua, eikä ne asiat naurattais mua. Mutta ei kai niillä nyt mitään helvetin suhdettakaan voi olla, kun tuskinpa silloin tää viestittely ois näin avointa... 

Pakko purkaa jonnekin, nytkin ukko naama kiinni puhelimen ruudussa ja lapsi nukkumassa. Olis joskus ihan kiva jutella vaikka kahdestaankin. :)

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt toi ukko sano, että "Se Maija on vaan sellanen, että sille koko ajan sattuu ja tapahtuu."

Niin sitten kai sen takia pitää koko ajan laittaa viestiä, että mitä kaikkee sitä sattuu ja tapahtuukaan. Voi luoja, tekis mieli repiä toi puhelin sen kädestä ja lukea toi helvetin keskustelu mitä ne käy nyt KOKO AJAN. Sanokohan se nyt sille, että mä olen vähän hullu?! Ihan sama, meen nukkumaan. Ei jaksais joka päivä riidellä samasta aiheesta.

Vierailija
42/102 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy nyt vaan ruveta koheltamaan niin että sulle sattuu ja tapahtuu enemmän kuin Maijalle, ja hauskempia asioita.

Vierailija
44/102 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei selvästi kunnioita sun tunteita pätkääkään. Todennäköisesti on otettu ja innoissaan Maijan huomiosta niin, että se sumentaa kaiken muun.

Jos minä olisin sinä, niin ottaisin tänään lapsen mukaani ja lähtisin pois viikonlopuksi, enkä edes ilmoittaisi asiasta.

Ei työ eikä työkaverit saa mennä parisuhteen ja perheen edelle vapaa-aikana.

Vierailija
45/102 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi vain sanoa miehellesi, että olipa viestittelyn sisältö mitä tahansa, se tuntuu sinusta ikävältä ja oudolta etkä voi olla epäilemättä, että noin kiinteän ystävyyden takana on jotain. Sitten sanot, että aiot tutustua miehen työkavereihin ja tulla heidän mukaansa ihan tutustumista varten pikkujouluihin.

Minä muuten tunnen miehen työkaverit, miehet ja naiset, ja käyn tyyliin kerran vuodessa miehen työpaikalla kääntymässä ja juttelemassa muutaman sanan ovensuussa. En tee sitä mustasukkaisuudesta vaan ihan siksi, että tuntuisi oudolta jos ei tuntisi yhtään ihmisiä, joiden kanssa puoliso toimii päivittäin. Sama toisinpäin.

Vierailija
46/102 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä olet ominut lapsen kokonaan itsellesi ja tehnyt miehelle selväksi ettei se osaa eikä ymmärrä lapsenhoidosta mitään niin se voi kostaa sulle näin että silläkin on jotain omaa joka ei sulle kuulu.

Vierailija
47/102 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin tutulta. Ap, luota vaistoosi! Viestien lukeminen oli ja on niin vastoin munkin periaatteitani, mutta kyllähän se koko tilanteen selvitti. Ja noiden epäilyjen kanssa on aivan yhtä helvettiä elää. 

Vierailija
48/102 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, bongaa joku kivannäköinen isukki jostain vauvakerhosta tai leikkipuistosta ja ala pitään samaa peliä sen kanssa kuin ukkoskin. Jos ukkos ei oo yhtään mustis, se taitaa olla helpottunut, että nyt hänen ois helppo eroilla susta, koska sulla tuntuu olevan sutinaa. Jos ei oo mustis, niin hän ei siis välitä susta.

Tai kysy mieheltä suoraan, onko hällä jotain sutinaa. Jos vastaus on ei, niin kysy kaikki mahdollinen tieto mieheltä tästä naisesta ja pyydä näyttään viestit. Esim kuva, ikä, koulutus, perhetiedot, ihan kaikki. Jos tämä neiti on miestä vähän nuorempi ja hyvännäköinen, voit epäillä ukkoasi vähän lisää. Jos vastaus on edelleenkin ei, niin sano ukollesi, että sua häiritsee ko viestittely, että saa luvan lopettaa sen. Ja että jos ei lopeta, niin muuttakoon asumaan tuon bimbon kanssa.

Ainakin kolmannes miehistä pettää, ei kannata olla liian sinisilmäinen. Usein petetään vauvavuotena, koska vaimo on silloin usein väsynyt, siis epäinnokas seksiin ja surkeannäköinen, ei jaksa laittautua. Alkaa miestä kiinnostaa muut reiät siinä vaiheessa :(

Vierailija
49/102 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin ne suhteet alkaa... Miehen reaktiotkin kertovat suoraan, että salattavaa on. Ei välttämättä vielä ole fyysistä kontaktia, mutta viimeistään pikkujouluissa tms.

Vierailija
50/102 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä nähdä viestit. Jos yrittää mussuttaa että et kuitenkaan tajua, sanot että ei sillä ole väliä, haluat silti nähdä, ja laita vastakysymys että yrittääkö peitellä jotain. Toivottavasti siellä ei ole mitään mikä ei kestä päivänvaloa. Kerrot sitten miehelle miten susta tuntuu että jäät koko ajan kakkoseksi jollekin työkaverille ja että se satuttaa.mies viettää periaatteessa hereilläolo ajastaan varmaan 80% työkaveri naisen kanssa, fyysisesti ja henkisesti. Varaudu siihen että tämän keskustelun lopputulos voi olla myös sun kannalta tosi kelju.ei nimittäin hyvältä näytä.

Komppaan tätä. Jos viestittely on noin aktiivista, vähintä mitä mies voi tehdä, on näyttää viestit. 

Vierailija
51/102 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, bongaa joku kivannäköinen isukki jostain vauvakerhosta tai leikkipuistosta ja ala pitään samaa peliä sen kanssa kuin ukkoskin. Jos ukkos ei oo yhtään mustis, se taitaa olla helpottunut, että nyt hänen ois helppo eroilla susta, koska sulla tuntuu olevan sutinaa. Jos ei oo mustis, niin hän ei siis välitä susta.

Tai kysy mieheltä suoraan, onko hällä jotain sutinaa. Jos vastaus on ei, niin kysy kaikki mahdollinen tieto mieheltä tästä naisesta ja pyydä näyttään viestit. Esim kuva, ikä, koulutus, perhetiedot, ihan kaikki. Jos tämä neiti on miestä vähän nuorempi ja hyvännäköinen, voit epäillä ukkoasi vähän lisää. Jos vastaus on edelleenkin ei, niin sano ukollesi, että sua häiritsee ko viestittely, että saa luvan lopettaa sen. Ja että jos ei lopeta, niin muuttakoon asumaan tuon bimbon kanssa.

Ainakin kolmannes miehistä pettää, ei kannata olla liian sinisilmäinen. Usein petetään vauvavuotena, koska vaimo on silloin usein väsynyt, siis epäinnokas seksiin ja surkeannäköinen, ei jaksa laittautua. Alkaa miestä kiinnostaa muut reiät siinä vaiheessa :(

Jos mies on pettämiseen taipuvainen sitä kiinnostaa kaikki reiät joka vaiheessa.

Vierailija
52/102 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehdottaisin suoraa, asiallista keskustelua. "Tuollainen ystävyys tuntuu musta tosi pahalta, se menee jotenkin yli. Ehkä minäkin voisin tutustua tähän naiseen?" tai jotain muuta vastaavaa. Ei siis kiukuttelemalla, vaan asialinjalla.

Vierailija
53/102 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symppaan kyllä ap:tä, ymmärrän kurjan olosi.

Tosiasia on, että pettäminen on todella yleistä, olen itse seurannut hyvin läheltä tällaisia tilanteita. Siitä huolimatta älä lue miehesi viestejä, älä ota yhteyttä naiseen, älä mene mesoamaan työpaikalle tai pikkujouluihin. Ei sillä tavoin pysty ihmistä pitämään itsellään. Tekee vain itsensä naurunalaiseksi.

Sano miehellesi, kuten aiemmin ehdotettiin, että viesteily saa olosi kurjaksi, oli se sisältö mitä tahansa. Sano, että haluat avointa keskustelua, jotta voitte yhdessä rauhassa miettiä mitä teette.

On täysin normaalia, että parisuhteessa elävä ihastuu joskus ulkopuoliseen. Väkevästikin. Ei se automaattisesti aina tarkoita eroa, vaan ihan joka tilanteeseen löytyy oma ratkaisunsa lopulta.

Vierailija
54/102 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, ymmärrän että vituttaa! Vaikka ei edes olisi kyse mistään suhteesta niin tuo on silti vähintäänkin epäkohteliasta. Heillä on koko työaika aikaa jutella ja jos vielä näkevät suht usein vapaa-ajalla niin luulisi, että miehesi voisi keskittyä vaimoonsa ja lapseensa kotona ollessaan. Minua ärsyttäisi tuollainen ihan sama kelle ne viestit menisivät.

Itse kuitenkin ehdotan, että et enää näytä ärsytystä miehellesi vaan alat tehdä omia juttuja iltaisin ja viikonloppuisin lapsen kanssa. Esimerkiksi kun mies tulee töistä niin ilmotat iloisesti että sinulla on menoja ja lähdet lapsen kanssa nyt. Jos mies haluaa tarkempia tietoja niin sanot vain yhä iloisesti että ei mies tunne niitä tyyppejä kenen kanssa olet menossa ja ei hän kuitenkaan tajuaisi heidän juttujaan.  Sama viikonloppuisin, jos mies lähtee johonkin menoihin niin lähde itse myös. Jos et aina jaksa lähteä huitelemaan minnekään niin älä ole yhtään kiinnostunut miehen menoista ja keskity vain omiin hommiisi.

Jos mies ärsyyntyy touhuistasi niin voitte saada keskustelun aikaiseksi aiheesta ja ehkä mieskin ymmärtää, että vaikka on fyysisesti paikalla niin jos henkisesti ei ole, niin se on aivan sama onko koko mies edes kotona. Jos mies taas ei ärsyynny menoistasi ja suhtautumisestasi niin eikö se tarkoita sitä, että miestä ei voisi vähempää sinun ja lapsen kanssa oleminen kiinnostaa.

Vierailija
55/102 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että viestittelee avoimesti, ei kerro mitään. Myös itse olen istunut sohvalla miehen vieressä ja kirjoittanut salarakkaalle (siis Minnalle, kun mies kysyy). Välilehdessä ollut auki hauska kuvasivusto ja kun mies kysyy mikä hymyilyttää / naurattaa, näytetään hauska kuva.

Ärsyttää ihmisten tyhmyys kun ollaan niin saakelin sinisilmäisiä loppuun asti, vaikka kaikki selvät merkit on edessä niin niitä ei haluta nähdä

Eniten ihmetyttää vastaus "et sä ymmärrä". Mun nykyinen mies kertoo paljon juttuja töistänsä enkä ymmärrä niistä puoliakaan. Mutta jos on joku erikoinen / hauska tilanne ollut, yrittää hän selittää sitä jotenkin niin että minäkin ymmärrän.
Ja tuolla et sä ymmärrä saa tilanteen niin hyvin kuitattua, "normi ihminen" varmaan vastaisi puolisolleen edes ympäripyöreästi että "Makkonen tänään töissä paino tietokoneesta x vaikka piti painaa y, höhö". En ymmärrä mitään, mutta jonkinasteista avoimuutta kuitenkin.

Vierailija
56/102 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mikä tilanne? Nyt se kissa pöydälle, oman mieheni suhde paljastui juuri tuolla tavalla. Oltiin niiiiin hyvää kaveria ja koko ajan pommitettiin viestein. Lopultahan se suhde sieltä paljastui ja tässä nyt vuoden päästä paljastumisesta tehdään töitä että saataisiin avioliitto ja luottamus toimimaan. Suurin syy meidän onnistumiselle on että mies sai uuden työpaikan, eikä jäänyt samaan paikkaan jossa oli tämä työpaikkaromanssin kohde.

Kysy mieheltäsi tänään saatko tulla mukaan tuohon illan viettoon? Miten reagoi? Onko ehdoton ei? Kysy miksi? Kerro että haluat tutustua!

Jos mies on ehdoton nostaisin kissan pöydälle, kertoisin suoraan mitä ajattelen ja suoraan sanottuna, pistäisin miehen valitsemaan. Ja ehdottomasti kertomaan totuuden ja näyttämään ne pirun viestit. Kysyisin, kuten kysyinkin: Oletteko suudelleet? Oletteko olleet sängyssä? Oletteko puhuneet tunteista toisianne kohtaan? 

Tsemppiä oikein kovasti ap!

Vierailija
57/102 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua, luulekohan minunkin mieheni, että minulla on suhde johonkin työpaikan mieheen? Meillä on työporukan whatsup-ryhmä, joka kilahtelee tuontuostakin ja niille sitten itsekseni hihittelen. Mies saattaa toisinaan kysyä, kuka viestittelee ja sanon samalla tavalla kun ap:n mies, ettet kumminkaan ymmärtäisi :)

Vierailija
58/102 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
59/102 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi apua, luulekohan minunkin mieheni, että minulla on suhde johonkin työpaikan mieheen? Meillä on työporukan whatsup-ryhmä, joka kilahtelee tuontuostakin ja niille sitten itsekseni hihittelen. Mies saattaa toisinaan kysyä, kuka viestittelee ja sanon samalla tavalla kun ap:n mies, ettet kumminkaan ymmärtäisi :)

Millä tavoin erotat vapaa- ja työajan toisistaan?

Olet virtuaalisti koko ajan jossain ihan muualla kuin läsnä niiden ihmisten kanssa, joita kodissasi asuu.

Vierailija
60/102 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin erotat vapaa- ja työajan toisistaan?

Olet virtuaalisti koko ajan jossain ihan muualla kuin läsnä niiden ihmisten kanssa, joita kodissasi asuu.

Katsopa vähän katukuvaa, kaikki nuoret naiset ovat virtuaalisesti jossain muualla. Yleensä kun näkee nuoren parin vaikkapa kävelyllä, nin se nainen/tyttö on kännykkä kädessä. Sama luultavasti jatkuu sitten kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi