Kumpi sinulle tärkeämpi asumisessa: sauna vai yksi huone enemmän?

Vierailija

g

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Yksi huone enemmän, tai suurempi keittiö. Etenkin kerrostaloasunnossa, siinä ei tarvisi olla saunaa ollenkaan minun puolestani. Kunnon vaatehuone olisi parempi kuin sauna. Käyn saunassa noin joka kolmas vuosi.

Vierailija

Olen niin perin juurin tottunut siihen, että sauna  on piharakennuksessa, että tuskin kerrostalossakaan osaisin saunaa huoneiston yhteyteen kaivata. Eihän sieltä pääse edes pihalle vilvoittelemaan. Tai pääsee kai, jos kehtaa ja uskaltaa...

Vierailija

Ottaisin saunan sijasta yhden huoneen. Käymme saunassa niin harvoin että ihan turha on meillä, sattui vaan olemaan tässä vuokra-asunnossa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen niin perin juurin tottunut siihen, että sauna  on piharakennuksessa, että tuskin kerrostalossakaan osaisin saunaa huoneiston yhteyteen kaivata. Eihän sieltä pääse edes pihalle vilvoittelemaan. Tai pääsee kai, jos kehtaa ja uskaltaa...

Onhan useimmilla parveke, niinkuin meillä. 

Vierailija

Huone, meillä on sauna käytännössä hukkaneliöitä, ottaisin sen tilalle ennemmin vaikka vaatehuoneen. Tänä vuonna on käyty kotona saunassa varmaan pari kertaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Yksi huone enemmän, tai suurempi keittiö. Etenkin kerrostaloasunnossa, siinä ei tarvisi olla saunaa ollenkaan minun puolestani. Kunnon vaatehuone olisi parempi kuin sauna. Käyn saunassa noin joka kolmas vuosi.

Jos olisi oma talo niin huone, josta tulisi työ ja treenihuone. Saunaksi ostaisin telttasaunan tai jalassaunan pihaan. 

Kerrostalossa valitsisin saunan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan useimmilla parveke, niinkuin meillä. 

No juu, onhan siellä yhtä kylmä kuin pihalla, eli hyvä korvike varmaankin.

Vierailija

Verrattuna mihin? Jos ajattelen nykyistä asuntoamme, emme tarvitse lisähuonetta mutta sijoittaisin neliöt kyllä lisätilaan. Rakastan saunomista, mutta taloyhtiön saunavuoro on riittänyt yllättävän hyvin. Jossakin omakotitalossa sauna olisi kyllä lisähuonetta tärkeämpi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minulle se on kyllä sauna, edellyttäen, että asuintilaa on riittävästi.Nykyisessä asunnostamme on 2 h+keittiö+ sauna.neliöitä 64. Tarpeeksi meille kahdelle eläkeläiselle.Me saunomme pari kertaa viikossa.

Vierailija

Sauna. Näin kahdestaan asuvana pariskuntana ei kaivata yhtä huonetta lisää ja sauna oli vaatimuksena kun asuntoa etsittiin. Jos ja kun joskus lapsia saadaan niin ei asuta enää kerrostalossa ja maalla meitä odottaa jo omakotitalo sekä kaksi ulkosaunaa. Saunotaan lähes päivittäin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Huone, meillä on sauna käytännössä hukkaneliöitä, ottaisin sen tilalle ennemmin vaikka vaatehuoneen. Tänä vuonna on käyty kotona saunassa varmaan pari kertaa.

No äkkiäkös saunan muuttaa vaatehuoneeksi, otat kiukaan ja lauteet pois ja laitat hylllyt seinälle.

Vierailija

Aika paha, koska rakastan saunomista ja ilman omaa saunaa olisi tosi mälsää olla. Sauna lämpiää meillä syksyisin/talvisin 3-4x/vkossa, kesähelteilläkin 2x/vkossa.

No, onneksi tuota ei tarvitse miettiä, kummallekin murkulle on oma huoneensa ja meille vanhemmillekin oma mh. Muun lisäksi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat