Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pettämisestä+jättämisestä voi selvitä?

Vierailija

On niin arvoton ja halpa olo. Rakastin miestä paljon. Suunnittelimme yhteistä tulevaisuutta. Luulin löytäneeni sielunkumppanin. Koin hänen kanssaan seksuaalisen vapautumisen, seksi oli mahtavaa.

Vuoden jälkeen petti. Tunnusti ja pyysi anteeksiantoa, koska ymmärsi haluavansa vain minut. Ensin jätin hänet, mutta muutaman kuukauden periksiantamattoman piirityksen ja hyvittelyn jälkeen annoin uuden mahdollisuuden. Nyt vuoden jälkeen mies sitten jätti. Olen ihan romuna. Jos olisin vaan jättänyt pettämisen jälkeen enkä huolinut takaisin, olisin joten kuten selvinnyt siitä. Mutta nyt on niin paska olo. Mies kerjäsi uutta mahdollisuutta niin pitkään ja vakuutti haluavansa vain minut. Tuntuu käsittämättömältä tulla jätetyksi nyt.

Ja paskin osuus tulee tässä: miehellä on tissiaddiktio. Kertoi pettämisen johtuneen siitä, että ei voinut vastustaa suuria rintoja. Itselläni tietenkin pienet. Ja nyt jätti saman asian takia, ei kestä elää ilman isoja tissejä. Miten muuten niin ihana mies, kohtelias, komea, hellä yms. voi olla niin mulkku, että menee sanomaan jotain tuollaista? Jätti elinikäiset arvet ja vei itsekunnioituksen täysin. Ei ole rikos rakastaa suuria rintoja, mutta miksi täytyy loukata.

Miksi ei vaan antanut olla kun jätin pettämisen jälkeen vaan aneli takaisin. Miten helvetissä tästä selviää?

Kommentit (4)

Vierailija

Jaa... Sori empatiakyvyttömyyteni, mutta minun mieheni petti ja jätti 20 vuoden jälkeen.... Kyllä siinä oli isompi savotta, kun piti selvitä...

elämä on.

Vierailija

Jos yhtään lohduttaa, niin ei ollut aitoa rakkautta kun jätti sinut tissien koon vuoksi. Minullakin on pienet ja hieman roikkuvat tissit. Ok, ei kukaan miesystäväni ole niitä rakastanut, mutta minua ei ole koskaan jätetty niiden vuoksi. Mistä tiedän? Mua ei ole koskaan jätetty. Joskus on petetty. Tiedän, että useimmat existäni ovat tykästyneitä isoihin tisseihin. Tästä nykyisestä en vielä tiedä. Ainakin kehuu rintojani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jaa... Sori empatiakyvyttömyyteni, mutta minun mieheni petti ja jätti 20 vuoden jälkeen.... Kyllä siinä oli isompi savotta, kun piti selvitä...

elämä on.

Mikä saa ihmisen kommentoimaan näin? Pitääkö kaikessa pistää paremmaksi? Joskus voisi olla vain hiljaa, jokaisella on oikeus omiin tunteisiinsa, oli sitä seurustelua takana 1 tai 20 vuotta.

Itse kysymykseen en osaa vastata, ajan kanssa sitä vaan huomasi ettei enää tunnu niin pahalta. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat