Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä kun tapaa exän uuden kumppaninsa kanssa?

Vierailija
22.10.2015 |

Erosta ei aivan hirveästi aikaa, ex jätti minut ja on nyt löytänyt uuden. Miten olisi paras toimia tuossa tilanteessa?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neutraalisti, perus moikat ja se siitä.

Itse itkisin onnesta, jos ex olisi jonkun uuden onnen löytänyt, koska tein sen törkeimmän tempun, mitä suhteessa voi toiselle tehdä ja kaiken katumuksen ja häpeän seasta toivoin vain, että hän löytää ansaitsemansa onnen.

Petit sen parhaan ystävän kanssa?

Vierailija
22/35 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdit tietenkin. Jos pysähdytte vaihtamaan kuulumisia, exäsi toivottavasti esittelee sinut uudelle kumppanilleen. Ellei, jos hänellä on vaikka huonot käytöstavat, esittele itse itsesi. 

Ellette pysähdy, nyökkää ja hymyile, jatka matkaa. Vai pitäisikö sinun vaihtaa kadun toiselle puolelle, teeskennellä, ettet nähnyt heitä, kääntää pääsi pois, huoritella uutta tyttöystävää ...???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervehdit tietenkin. Jos pysähdytte vaihtamaan kuulumisia, exäsi toivottavasti esittelee sinut uudelle kumppanilleen. Ellei, jos hänellä on vaikka huonot käytöstavat, esittele itse itsesi. 

Ellette pysähdy, nyökkää ja hymyile, jatka matkaa. Vai pitäisikö sinun vaihtaa kadun toiselle puolelle, teeskennellä, ettet nähnyt heitä, kääntää pääsi pois, huoritella uutta tyttöystävää ...???

Tarkoitus olisi vain saada ex tajuamaan etten ole vihollinen niinkuin hän tuntuu ajattelevan. En tiedä miksi.

Vierailija
24/35 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen exäni nykyisen nähnyt muutaman kerran, on tervehditty, esittäydytty, sen suuremmin ei ole kuulumisia vaihdeltu... Mutta asialliset välit, kun tekemisissä kuitenkin on oltava.

Mun miehen exä sen sijaan sivuuttaa minut täysin... Heillä erosta aikaa reilu 10 vuotta, minä olen ollut mieheni kanssa reilut 2 vuotta... Mutta minä olen kuin ilmaa... ja toisaalta, se kyllä varsin mulle sopiikin. Ei olla eikä jouduta olemaan tekemisissä juurikaan, miehen lapset jo aikuisia.

Vierailija
25/35 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa käsiteltiin ennemmin sitä miten suhtautua mieheen itseensä eikä siihen nykyiseen puolisoon. Miksi ex uuden löydettyään alkaa yhtäkkiä kuvitella että se mukava ihminen jonka kanssa seurusteli pitkään olisikin muuttunut viholliseksi jota täytyy vältellä? Eron jälkeen sinkkuina ollessamme oltiin yhä ystäviä, eli tietää kyllä että mitään katkeruutta ei ole.

Vierailija
26/35 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydyt tietenkin samalla tavalla,kun tavatessani kenet tahansa.

Vierailija
27/35 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kannattaa näyttää paremmalta kuin uusi puoliso!

Vierailija
28/35 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla sama tilanne. Erosimme 4 vuotta sitten lähes 25 v. avioliitto vuoden jälkeen, ex vaimo petti ja lähti toisen matkaan. Eron aikainen suhde oli ilmeisesti ns. laastarisuhde, koska juttu ei kestänyt 6 kk pidempää. Nyt exällä ollut uusi vakava suhde parisenvuotta, jonka nyxän joudun piakkoin kohtaamaan tulevassa sukutapahtumassa, sukua tulee kummaltakin puolelta, mukana yhteiset lapsemme, isovanhemmat jne. Olisin mielelläni tuonut sinne oman tyttöystäväni, jonka olen tuntenut pidempään, mutta hän ei kutsua saanut tilaisuuteen. Esitin asiasta ihmetyksen, ei kovin tasapuolista. En ole tätä exän nyksää siis aiemmin tavannut, ja mietin samaa asiaa miten tervehtiä häntä, miten suhtautua, mistä keskustella tms. Mitään erityistä mielenkiintoa en tunne häntä kohtaan eikä mitään ajatusta ole minkäkinlaiseen tuottavuuteen.

Vierailija
29/35 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään erityistä mielenkiintoa en tunne häntä kohtaan eikä mitään ajatusta ole minkäkinlaiseen tuttavuuteen.

Vierailija
30/35 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun eksä ja nyksä lesboilivat viikonloppuna kun otettiin viiniä. määkin pääsin paneen molempia vuorotellen. oiken mukava viikonloppu ja ens viikonloppuna uudestaan. hyvin eksä ja nyksä ainakin tulee nyt toimeen .tarvii hakee seksikaupasta lisää seksileluja. pitäsköhän pistää supersankarin viitta itselle harteille kun olin omasta mielestä kova panomies.

Vierailija
31/35 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkaan ja menen ohi. Miksi jäisin haaskaamaan sen kanssa rajallista aikaani? On muuten jännää kun ei ole törmätty; asumme samassa pikkukaupungissa, joka on noin 5 km pitkä ja leveä. Voi olla, että kumpikin välttelee.

Vierailija
32/35 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

janssi kirjoitti:

mun eksä ja nyksä lesboilivat viikonloppuna kun otettiin viiniä. määkin pääsin paneen molempia vuorotellen. oiken mukava viikonloppu ja ens viikonloppuna uudestaan. hyvin eksä ja nyksä ainakin tulee nyt toimeen .tarvii hakee seksikaupasta lisää seksileluja. pitäsköhän pistää supersankarin viitta itselle harteille kun olin omasta mielestä kova panomies.

on se kova jätkä kun sait molemmilta yhtäaikaa. 3x hei huuto.HEI HEI HEI

Vierailija
33/35 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne niin vaatii, tervehdit kohteliaasti, vaihdat ehkä pari sanaa ja jatkat matkaasi. Turha siitä kauheaa draamaa on kenellekään kehittää - varsinkaan itselleen. Paitsi jos haluat, tietysti.

Vierailija
34/35 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jatkaa suhdetta.

Vierailija
35/35 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo se kyllä paljon nupin tyhjyydestä kun taka-aasialainen yrittää epätoivoisesti jättää entisen MIESASIAKKAAN. kaikuu korttelissa muutenkin naikkosen ongelmat itkuineen. soutuvenheellä kun on tultu sieltä jostain niin kyllä rakotkin kovasti käsissä sekä kuolaamsesta radiohelsingin aamuyössä.

ja sitten vielä häirintä juttua exästä...

kyllä tuosta ulinasta kampissa kyllä hyvät naurut saa. joka kerta.