mies syyttää minua ylinopeussakostaan

Vierailija

Oli tulossa töistä, soitin ja kysyin voiko poiketa apteekissa . Reitti poikkesi n.300m tavanomaisesta. Oli saanut sillä tiellä. Tuli huutaen kotiin ja huusi "sun vitun pillereiden takia sain sakot"

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Sano sille, että hän itse päättää tekeekö niin kuin sinä pyydät. Jos ei ehdi nopeusrajoitusten puitteissa asioillesi, niin ei mene sitten. 

Vai oletko sinäkin niitä naisia, jotka vain olettaa saavansa apua mieheltään. Osaat pyytää apua ja jopa aloitat mykkäkoulun, jos ei toinen hoida sun asioita? Ehkä tuo miehen purkaus oli oikeasti viesti sitä vastaan. 

Se on kyllästynyt auttamaan sua. Ehkä se kokee joutuvansa antamaan liikaa. Ja huom. sillä ei vaikutusta paljonko sä annat, jos ne eivät ole asioita, joista mies saa voimaa.

Vierailija

Mistä te oikeasti löydätte näitä miehiä :D Kyllä saa olla omastaan onnellinen. Muistelen näitä av-mammojen kauhumiehiä aina jos oma mies alkaa ottamaan aivoon, niin osaa taas arvostaa.

Vierailija

En ole koskaan käsittänyt tätä "mene mun asioille" mentaliteettia. Miksi et ap mennyt itse? Pakotitko miehesi, eli olisiko seurauksena ollut niskojen nakkelua tms tyhmää, jos mies olisi sanonut, ettei mene? Miksi miehen pitää, et sinäkään miestäsi siis rakasta. Rakkautesi on ehdollista, jos suutut kun asioitasi ei hoideta. Sulla on just se mies, jonka ansaitset, sorry.

M39

Vierailija kirjoitti:

Mistä te oikeasti löydätte näitä miehiä :D Kyllä saa olla omastaan onnellinen. Muistelen näitä av-mammojen kauhumiehiä aina jos oma mies alkaa ottamaan aivoon, niin osaa taas arvostaa.

Parikymppisenä sitä kun ei aina tiedä, että millanen se "kunnon" mies oikein on. Riittää kun on ulkonäköä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan käsittänyt tätä "mene mun asioille" mentaliteettia. Miksi et ap mennyt itse? Pakotitko miehesi, eli olisiko seurauksena ollut niskojen nakkelua tms tyhmää, jos mies olisi sanonut, ettei mene? Miksi miehen pitää, et sinäkään miestäsi siis rakasta. Rakkautesi on ehdollista, jos suutut kun asioitasi ei hoideta. Sulla on just se mies, jonka ansaitset, sorry.

Toisen auttaminen pikkuasioissa pitäisi olla itsestäänselvyys. Pidän juntteina ihmisiä, joille toisen auttaminen on vaikeaa. Itse pidän periaattenani, että jos toinen pyytää pientä tai isoa apua, teen sen. Kukaan ei turhaan apua pyydä, enkä tunne itseäni hyväksikäytetyksi. 

Tämä koskee erityisesti peheenjäseniä. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat