Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies syyttää minua ylinopeussakostaan

Vierailija
22.10.2015 |

Oli tulossa töistä, soitin ja kysyin voiko poiketa apteekissa . Reitti poikkesi n.300m tavanomaisesta. Oli saanut sillä tiellä. Tuli huutaen kotiin ja huusi "sun vitun pillereiden takia sain sakot"

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi myös " sä saat akka maksaa sen"

Vierailija
2/20 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehättävää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
4/20 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas sulla on hieno mies. En osaa kuvitella edes millainen mies sanoo vaimoaan akaksi tai suuttuu noin vähästä. Huh.Huh.

Vierailija
5/20 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun eksältä. Paino sanalla EX.

Vierailija
6/20 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sulla ihana mies -not. Rakastatko sä tuommoista? Miksi ihmeessä? Ei tuo mies ainakaan rakasta sua. 

Vierailija
7/20 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ihanasta miehestä. t: kade

Vierailija
8/20 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että hän itse päättää tekeekö niin kuin sinä pyydät. Jos ei ehdi nopeusrajoitusten puitteissa asioillesi, niin ei mene sitten. 

Vai oletko sinäkin niitä naisia, jotka vain olettaa saavansa apua mieheltään. Osaat pyytää apua ja jopa aloitat mykkäkoulun, jos ei toinen hoida sun asioita? Ehkä tuo miehen purkaus oli oikeasti viesti sitä vastaan. 

Se on kyllästynyt auttamaan sua. Ehkä se kokee joutuvansa antamaan liikaa. Ja huom. sillä ei vaikutusta paljonko sä annat, jos ne eivät ole asioita, joista mies saa voimaa.

Vierailija
9/20 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerta homoa tee. Etkö ikänä itse ole sanonut suuttuneena jotain äkkiväärää tai suuttumus menyt yli?! :D

Vierailija
10/20 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te oikeasti löydätte näitä miehiä :D Kyllä saa olla omastaan onnellinen. Muistelen näitä av-mammojen kauhumiehiä aina jos oma mies alkaa ottamaan aivoon, niin osaa taas arvostaa.

Vierailija
11/20 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnekas. Miehesi ei taida olla mikään vihreä piilohomo idunsyöjä, vaan kunnon karju jossa on särmää.

Vierailija
12/20 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käsittänyt tätä "mene mun asioille" mentaliteettia. Miksi et ap mennyt itse? Pakotitko miehesi, eli olisiko seurauksena ollut niskojen nakkelua tms tyhmää, jos mies olisi sanonut, ettei mene? Miksi miehen pitää, et sinäkään miestäsi siis rakasta. Rakkautesi on ehdollista, jos suutut kun asioitasi ei hoideta. Sulla on just se mies, jonka ansaitset, sorry.

Vierailija
13/20 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te oikeasti löydätte näitä miehiä :D Kyllä saa olla omastaan onnellinen. Muistelen näitä av-mammojen kauhumiehiä aina jos oma mies alkaa ottamaan aivoon, niin osaa taas arvostaa.

Parikymppisenä sitä kun ei aina tiedä, että millanen se "kunnon" mies oikein on. Riittää kun on ulkonäköä.

Vierailija
14/20 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan käsittänyt tätä "mene mun asioille" mentaliteettia. Miksi et ap mennyt itse? Pakotitko miehesi, eli olisiko seurauksena ollut niskojen nakkelua tms tyhmää, jos mies olisi sanonut, ettei mene? Miksi miehen pitää, et sinäkään miestäsi siis rakasta. Rakkautesi on ehdollista, jos suutut kun asioitasi ei hoideta. Sulla on just se mies, jonka ansaitset, sorry.

Toisen auttaminen pikkuasioissa pitäisi olla itsestäänselvyys. Pidän juntteina ihmisiä, joille toisen auttaminen on vaikeaa. Itse pidän periaattenani, että jos toinen pyytää pientä tai isoa apua, teen sen. Kukaan ei turhaan apua pyydä, enkä tunne itseäni hyväksikäytetyksi. 

Tämä koskee erityisesti peheenjäseniä. 

Vierailija
15/20 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
16/20 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisen auttaminen pikkuasioissa pitäisi olla itsestäänselvyys. Pidän juntteina ihmisiä, joille toisen auttaminen on vaikeaa. Itse pidän periaattenani, että jos toinen pyytää pientä tai isoa apua, teen sen. Kukaan ei turhaan apua pyydä, enkä tunne itseäni hyväksikäytetyksi. 

Rakkautesi on siis ehdollista. Kuten ap:nkin. Hyvin normaali tilanne, mutta kuitenkin.

Vierailija
17/20 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitit vaikka tiesit että ajaa autoa,,vastuutonta.

Vierailija
18/20 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkautesi on siis ehdollista. Kuten ap:nkin. Hyvin normaali tilanne, mutta kuitenkin.

Nyt en kyllä ymmärrä. Miten niin ehdollista? 

Vierailija
19/20 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että ainainen käskyttäminen ja pyytäminen ärsyttäisi (tosin meillä ei ole mitään viitteitä, että ap toimisi näin). Mutta jos apteekkiasia tekee 300 metrin mutkan miehen kotimatkaan, miten ihmeessä se on jotain "mene mun asioille" -mentaliteettia?

Lasketaanko nykyään oikeasti joksikin suureksi ja vaivalloiseksi palvelukseksi, jos hakee matkan varrelta jotain? Itse olen hakenut matkan varrelta naapurin postipakettejakin, joten ei tuntuisi kovin suurelta uhraukselta hakea perheenjäsenen tarvitsemat lääkkeet...

Vierailija
20/20 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillereitä? Oletan että masennuspillereitä kun tuollaista joudut kuuntelemaan.

Ps. Tämä oli huono vitsi, ei kohdistettu sinuun vaan mieheesi. Hitto mikä sika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi