Onko kananmuna maitotuote?
Tuleehan se kanasta, mutta silti se on jostain syystä tullut aina miellettyä maitotuotteeksi.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Tuleehan se kanasta, mutta silti se on jostain syystä tullut aina miellettyä maitotuotteeksi.
Miellän sen kyllä maitotuotteeksi, vaikka kanasta onkin.
No ei ole kananmuna maitotuote. Kananmunat tulevat kanojen kivespusseista.
Mä en syö munaa ollenkaan, kun mulla on laktoosi-intoleranssi. Siksi ikkunalaudallani kukkii vain nakkipuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää😆 kanat ei myöskään imetä, ei ole olemassa kananmaitoa, kananmaitojuustoa... Kanat on lintuja ei nisäkkäitä.
Millä tehdään nisäkäs jako ? Kanat tietääkseni nisäkkäitä kummiski
Vierailija kirjoitti:
Olen veganisti ja syön kananmunaa koska luulin että se on kasvis ja kasvaa kananmunapuussa. Nyt lopetan sen syönnin, paitsi pullataikinassa kun siinä sitä ei "huomaa".
VEGANISTI XDDDD joo mä olen sit lihanisti.
Vierailija kirjoitti:
Jep...tässäpä ap. Sitten niputti muna- JA maitotuotteet samaan maitopurkkiin. Mites ap. , oisko sulla joku teoria esim. Voista tai jugurtista? 😆
Meijeri- ja maitotuotteet oma lukunsa. Niihin maataloustukiakin käytetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää😆 kanat ei myöskään imetä, ei ole olemassa kananmaitoa, kananmaitojuustoa... Kanat on lintuja ei nisäkkäitä.
Ei oo nisäkäs jos ei imetä omaa poikasta. siitähän se NISÄkäs tulee..
Vierailija kirjoitti:
Soon munatuote
Ovatko esim. pässinkiveksetkin munatuote?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei nyt oikeesti... Takas peruskouluun siitä >:(
Vierailija kirjoitti:
Onhan se maitotuote. Putkahtaa lehmän pyllystä.
Maitotuote voi olla vaikka ei tule lehmästä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan kanoilla ainakin isot rintapalat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se maitotuote. Putkahtaa lehmän pyllystä.
Maitotuote voi olla vaikka ei tule lehmästä.
Totta. Voi se putkahtaa vaikka lampaan pyllystä.
Kananmuna mielettään usein samaan nippuun maitotuotteiden kanssa koska herkimmille maitoproteiini allergikoille kananmuna aiheuttaa saman kaltaisia oireita kuin maito.
Kananmunassa on yksi proteiinisolukko joka on lähes identtinen maitotuotteista löytyviin solukkoihin ja jos olet allerginen niin voi ja jopa sattaa huonolla tuurilla tulla oireita myös munista.
T. Lapsella maito allergia, kananmunatkin pannassa lääkärin määräyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Maitotuote on peräisin lehmästä.
Tai vuohesta, tai jakkihärästä, tai laamasta, tai hevosesta... Onhan näitä imettäväiset nisäkkäistä joiden maito hyväksikäytetään ja ne on kaikki maitotuotteita, ei vaan se suomalainen mansikkin maito.
up