Muuttaisitko toiseen asuntoon? Auttakaa mua päättämään!

Vierailija

Asunnot on samanhintaisia ja samassa kaupunginosassa. Meitä on asumassa yksi äiti ja yksi kouluikäinen. Luettelen asuntojen hyvät ja huonot puolet:

Nykyinen asunto

+ parveke rauhalliselle sisäpihalle, ilta-aurinko paistaa

+ hyvä, iso vaatekaappi valmiina olkkarissa

+ keittiö on erillinen huoneensa, mahtuu sielläkin olemaan

+ portit, jotka lukitaan iltaisin

- huumeidenkäyttäjiä naapureissa muutama

- olohuone vähän epäkäytännöllinen, koska niin monia ovia

- pieni wc

- huonot kaapistot keittiössä

- kapea eteinen

Toinen asunto:

+ tilava eteinen 

+ lattialämmitys wc:ssä

+ pesukone valmiiksi

+ ikkunasta järvinäköala

+ paljon kaappitilaa keittiössä

+- kapea keittiö huoneiden välissä: keittiössä ei mahdu oleskelemaan, toisaalta se eristää ääntä huoneiden välissä (kuuntelen musaa/soitan kitaraa mielellään kun lapsi nukkuu jo)

- ei pihaa

- parveke kadun suuntaan

- parveke aukeaa siihen huoneeseen, joka olisi lapsen (nyt se lähtee olkkarista, joka on "mun" huone)

- pitäisi ostaa ainakin yksi vaatekaappi

Mielipiteitä? Asunnot on vieläpä ihan samankokoisia!

Kommentit (10)

Vierailija

Vielä vähän tarkennuksia... Kyllä me siis hyvin mahdutaan siinä kapeassa keittiössä olemaan lapsen kanssa, kun kahdestaan olemme. Ei meillä mitenkään joka päivä vieraita käy.

Vierailija

Luin kuvaukset läpi monta kertaa, enkä silti ole varma. Minulle iso eteinen ei olisi tärkeä, vaan ottaisin mieluummin ne neliöt muualle. Olisiko lapsen huone tuossa toisessa rauhaton, se kun on kadulle päin?

Käytättekö nykyisen asunnon pihaa? Jos ette, pihan puute ei liene suurin ongelma toisessakaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Toka asunto, jos ei ole narkkeja naapurissa! Lapselle turvallinen ympäristö

Tokan asunnon narkkari tilanteestahan ei ole mitään faktaa.

Muutto maksaa aina eli onko ap sinulle siihen varaa?! Muutossa on tosin se hyvä puoli, että tulee kunnolla siivottua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Saan sossulta :) joten ei ongelmia! Ap

Sitten on varmaan joku painavampi peruste muuttaa, kuin vain huvikseen. Ne narkkarit? Niitä voi olla uudessa paikassakin.

Vierailija

No mitäs jos ottaisit sen, missä on halvempi vuokra, niin et kuppais niin helvetisti sitä asumistukea? Sossu maksaa tietenkin jo uudet huonekalut ja seinän kokoisen taulutv:n?

Kai teillä on jo koira ja kolme kissaa? Teethän lisää vauvoja?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No mitäs jos ottaisit sen, missä on halvempi vuokra, niin et kuppais niin helvetisti sitä asumistukea? Sossu maksaa tietenkin jo uudet huonekalut ja seinän kokoisen taulutv:n?

Kai teillä on jo koira ja kolme kissaa? Teethän lisää vauvoja?

Ehkä joskus olet itse työttömänä ja joudut hakemaan apua jostain. Ei tarvitse olla tuollainen ylimielinen, vaikka kaikilla ei olekaan omakotitaloa ja miestä, joka kustantaa kaiken! Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat