Miten juhlia lapsettomuutta?

Vierailija

Muutaman kuukauden kuluttua täytän vihdoinkin 30, ja saan päättää itse omasta lisääntymiskyvystäni. Kiitos tästä jalomielisyydestä, Suomen valtio!

Kertokaa ideoita, miten voisin juhlistaa tätä tilaisuutta. Paikat ovat aika kipeät muutaman päivän operaation jälkeen, ja sen jälkeenkin pitää ottaa varovasti, joten mitään kauhean hurjaa ei kannata suunnitella. Yksin tai ystävien kanssa, ei väliä.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Hmm... Itse varmaan itkisin ja viiltelisin. ymmärtäisin merkityksettömyyteni lopullisesti. Ehkä vetäisin viinapullon ja sammuisin. Kyllä se siitä, ihmeitä tapahtuu, sinullakin on vielä mahdollisuuksia <3

Vierailija

Operaation jälkeen parhaan ystävän kanssa päiväksi johonkin kylpylään tai muuten vain vaikka yhdessä kokeilemaan jotain ihanaa jalka-ja käsihoitoa. Sen jälkeen sitten joko iltaa istumaan johonkin tunnelmalliseen paikkaan jos intoa riittää, tai jos väsymystä iskee niin ystävän kanssa kotisohvalle katsomaan jotain ihanaa elokuvaa.

Vierailija

Lapsettomallehan jokainen päivä on juhlaa, joten tarvitseeko sitä mitenkään ylenmäärin juhlia? Oma mieheni halusi muistaakseni ruusuja ja täytekakun, jotka ilomielin hänelle hankinkin. Vuoteessa vietetty viikonloppu, ns. bed-in, voisi myös olla kiva, toipilaana voi vaikka katsella hyviä elokuvia ja pelata lautapelejä.

Vierailija

Onnea!

Voisiko joku ystäväsi tuoda vaikka hyvää noutoruokaa ja etukäteen voit valmistaa esim. mutakakun. Viinit jäähtymään hyvissä ajoin.

Vierailija

Kutsu kaikki ystäväsi lapsineen juhlimaan ja pidät puheen, jossa kerrot ettet halua itsellesi heidän lastensa kaltaisia pieniä paskapäitä ja nostat maljan :)

aloittaja

Vierailija kirjoitti:

Hmm... Itse varmaan itkisin ja viiltelisin. ymmärtäisin merkityksettömyyteni lopullisesti. Ehkä vetäisin viinapullon ja sammuisin. Kyllä se siitä, ihmeitä tapahtuu, sinullakin on vielä mahdollisuuksia <3

Onpa surullinen kommentti. Lapsiparat. :(

Vierailija

Tuu mun kämpille dokaan. Mulla on tosin kaapissa vain 16 kaljaa ja 8 siideriä, mistä riittää nippa nappa yhdelle, mutta ei todellakaan kahdelle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Operaation jälkeen parhaan ystävän kanssa päiväksi johonkin kylpylään

Taitaa olla tulehdusriskin takia jonkin aikaa kielletty, vaikka tehtäisiin essurella (?). Sitäpaitsi monilla on vuotoa operaation jälkeen. 

Vierailija

Juhlisin lapsettomuuttani samalla tavalla kuin olen tavannut juhlia mm. lentokoneettomuuttani, kissattomuuttani, serkuttomuuttani ja kommunismittomuuttani. Prameasti suuren maailman tyyliin.

aloittaja

Vierailija kirjoitti:

Juhlisin lapsettomuuttani samalla tavalla kuin olen tavannut juhlia mm. lentokoneettomuuttani, kissattomuuttani, serkuttomuuttani ja kommunismittomuuttani. Prameasti suuren maailman tyyliin.

Huokaus.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat