Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin harva mies on naisten suosiossa?

Vierailija

Sehän on silminnähden selvää, että yksyhteen tämä ei mene ulkonäön kanssa, eikä sinnepäinkään. On miehiä joiden ulkonäkönsä puolesta pitäisi olla kovasti naisten mieleen, mutteivät ole ja sitten taas tulee vastaan miehiä joilla on naama kuin hevosella ja ylimääräistä vyötäröllä, mutta niin vain käsipuolessa on jotakuinkin mallinnäköinen nainen.

Miehenä kiinnostaakin kuulla mikä on naisten näkemys asiaan, miksi niin harvassa miehessä on "sitä jotain"?

Kommentit (14)

Vierailija

Itsevarmuus, älykkyys, hauskuus ja sosiaalinen lahjakkuus yhdistyvät todella harvassa yksilössä sukupuoleen katsomatta.

Vierailija

Tapasin kesällä miehen, joka ei ollut mitenkään erityisen komea, sellainen ylipainoinen nörtti, naamasta aika keskiverto, ei ruma mutta ei mikään kiiltokuvapoikakaan. Ja hullaannuin häneen ihan järjettömästi. Hän oli hauska, puhelias ja älykäs ja pystyi keskustelemaan aiheesta kuin aiheesta. Muiden ihmisten mielestä hän oli "täynnä itseään" ja "kaikkitietävä", mutta minusta hän oli ihana! Olisin voinut kuunnella häntä kaiket päivät. En yleensä viihdy ihmisten seurassa, mutta tämän miehen lähellä teki mieli hivuttautua koko ajan lähemmäs. Jokin näkymätön hormoni- tai feromoniyhteensopivuus siinä täytyi olla, en osaa mitenkään muuten selittää  ihastumistani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos on rumamies, niin aivan varmasti mies on varakas ja antelias ja kohtelias.

No ne ketä itse olen tavanneet, ovat olleet erittäin itsevarmoja ja sosiaalisesti lahjakkaita. Sellaisia jotka tuntuvat aina olevan siinä johtajan roolissa. Iältään siinä parinkympin paikkeilla ja pelkkä lukiokoulutus.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tapasin kesällä miehen, joka ei ollut mitenkään erityisen komea, sellainen ylipainoinen nörtti, naamasta aika keskiverto, ei ruma mutta ei mikään kiiltokuvapoikakaan. Ja hullaannuin häneen ihan järjettömästi. Hän oli hauska, puhelias ja älykäs ja pystyi keskustelemaan aiheesta kuin aiheesta. Muiden ihmisten mielestä hän oli "täynnä itseään" ja "kaikkitietävä", mutta minusta hän oli ihana! Olisin voinut kuunnella häntä kaiket päivät. En yleensä viihdy ihmisten seurassa, mutta tämän miehen lähellä teki mieli hivuttautua koko ajan lähemmäs. Jokin näkymätön hormoni- tai feromoniyhteensopivuus siinä täytyi olla, en osaa mitenkään muuten selittää  ihastumistani.

Joo, mutta tossa nyt ei voida puhua oikeen naissuosiosta, jos muut ovat pitäneet häntä luotaantyöntävänä. Ihmiskunta olisi kuollut jo sukupuuttoon, jos ei kaikenlaisille miehille ja naisille löytyisi aina silloin tällöin joku jonka kanssa kemiat kohtaa.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Koska ne on kusipäitä? 

Uskallan väittää, että kusipäisyys ilman itsevarmuutta ei johda mihinkään. Opiskelupaikallani on sellainen täysin kusipäinen tyyppi, jota pidetään ns. kouluampujakandidaattina. Hän ei tottele mitään sääntöjä ellei ole aivan pakko, valittaa aina jos häntä komennetaan (sellaisella karmivalla narisevalla äänellä), vittuilee ihmisille tyhjästä jne. Paljonkos meinaat että hän saa naisia? Veikkaan itse asiassa ettei laitoksestamme löydy niin hikistä nörttiä, etteikö olisi suositumpi naisten keskuudessa kuin tuo tyyppi. 

Toki sehän on ihan faktaa, että esim. narsistisia tai jopa ns. dark triad -piirteet omistava toimitusjohtaja, poliitikko tms. voi olla hyvinkin suosittu ja jopa ihailtu naisten silmissä. Tämä ei ole kuitenkaan asia, mitä jonkun ujon nörtin olisi mahdollista tai kannattavaa tavoitella. Sellaiset tyypit, jotka väkisin lähtee vetämään kusipään roolia, yleensä vaan nauretaan ulos.

ap

Vierailija

Hahhah! Mun erikoisalaa on nimenomaan hyvännäköiset miehet, jotka on ujoja ja herkkiä, ja siksi jääneet vähän syrjään. Kuuma suhde kuumaan naiseen tekee kenestä tahansa miehestä itsevarman. Leivon siis lisää hottiksia markkinoille, kiittäkää minua.

Vierailija

En liene ollenkaan ainoa mies, jonka elämässä naisten suosio on tärkeysjärjestyksessä juuri ja juuri kärkikymmenikössä. Niitä tärkeimpiä  asioita en ikinä vaihtaisi siihen, että naisia pörräisi kimpussa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hahhah! Mun erikoisalaa on nimenomaan hyvännäköiset miehet, jotka on ujoja ja herkkiä, ja siksi jääneet vähän syrjään. Kuuma suhde kuumaan naiseen tekee kenestä tahansa miehestä itsevarman. Leivon siis lisää hottiksia markkinoille, kiittäkää minua.

Mistä päin oot? Täällä olis yks tällainen mies. - M24

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Noo, vähän epäilen. Itsevarmuus kuitenkin tulee itsetunnosta, mitä taas ei voi saavuttaa ulkoisilla ansioilla, oli kyse sitten rahasta, naisista tai ulkonäöstä. Toki ehkä he voivat saada suhteesta kauniin naisen kanssa riittävästi ulospäinsuuntautuneisuutta, etteivät enää täysin torpedoi komean kuoren antamia mahdollisuuksia.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin oot? Täällä olis yks tällainen mies. - M24

Tampereelta. Iän puolesta tilanteesi ei ole vielä huono. Yli kolmekymppiset ilman naiskokemuksia jääneet miehet ovat eniten rohkaisun tarpeessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En liene ollenkaan ainoa mies, jonka elämässä naisten suosio on tärkeysjärjestyksessä juuri ja juuri kärkikymmenikössä. Niitä tärkeimpiä  asioita en ikinä vaihtaisi siihen, että naisia pörräisi kimpussa.

Et niin mutta taidat olla kuitenkin vähemmistöä, ikävä kyllä. Suurimmalle osalle miehistä keitä tunnen, ovat poikuudesta pääseminen, tyttöystävän löytäminen jne. olleet stressin aiheita ja vaikuttaneet itsetuntoon, joskus jopa aika dramaattisesti

ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat