Minna Kuukka Aamuradio

Vierailija

Olen aina kuunnellut aamuisin radiota jossa kaksi (yleensä mieshenkilöä vitsailee.) Nyt tämä traditio on kadonnut? Ennen oli Ulmanen ja Roiha, Peltsi ja Juuso, Ile ja Matti. Kaipaan niitä aikoja, nyt pitää (tasa-arvon nimissäkö) sählätä nainen kikattamassa tai jaarittelemassa. Miksi?  ps. olen nainen.

Kommentit (4)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen aina kuunnellut aamuisin radiota jossa kaksi (yleensä mieshenkilöä vitsailee.) Nyt tämä traditio on kadonnut? Ennen oli Ulmanen ja Roiha, Peltsi ja Juuso, Ile ja Matti. Kaipaan niitä aikoja, nyt pitää (tasa-arvon nimissäkö) sählätä nainen kikattamassa tai jaarittelemassa. Miksi?  ps. olen nainen.

samaa mieltä siihen loppu mun radion kuuntelu kokonaan aamuisin kun ylexältä lähti matti novalle! Kiitos vaan! Ja novalla ku tuli kolmas eli matti niin se juonto oli liian luonnottoman töksähtelevää eikä sitä pidemmän päälle jaksanut kuuneella!

Vierailija

Tykkään myös kovasti Minna Kuukasta. Ihan paras radio-ohjelma oli silloin, kun hänen kanssaan juonsivat Enbuske ja Linnanahde.

Vierailija

Minusta nykyinen Novan kolmikko Minna, Matti ja Tuomas on aivan ihana. Tykkään kovasti.  Minna ainoana naisena on paikallaan aamussa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat