Voiko kirja kerhon laskusta tulla maksuhäiriö merkintä??
Kommentit (44)
On miehellä pääsy mun verkkopankkiin ja joskus se on siirtäny sieltä rahaa ilman lupaa :( ja ei oo sillä luotto tietoja... ja se aina suuttuu jos en anna rahaa sille... ahdistaa kun en nyt tiiä onko se käyttäny mun nimeä muuten. Voiko sen saada jostain selville?? Ja mitä nyt teen pelkään että mies suuttuu... se alkoi huutaa kun kysyin siitä kirja kerhosta ja heitti mua tavaroilla. :(
Ap, sulla tuntuu olevan suurempiakin ongelmia siinä suhteessa kuin kirjakerhon lasku...
Vierailija kirjoitti:
Jos menee ulosottoon niin onko se maksuhäiriö merkintä??
Kirjakerholasku ja maksuhäiriömerkintä ovat yhdyssanoja.
Vierailija kirjoitti:
On miehellä pääsy mun verkkopankkiin ja joskus se on siirtäny sieltä rahaa ilman lupaa :( ja ei oo sillä luotto tietoja... ja se aina suuttuu jos en anna rahaa sille... ahdistaa kun en nyt tiiä onko se käyttäny mun nimeä muuten. Voiko sen saada jostain selville?? Ja mitä nyt teen pelkään että mies suuttuu... se alkoi huutaa kun kysyin siitä kirja kerhosta ja heitti mua tavaroilla. :(
Luottotiedot ja kirjakerho ovat yhdyssanoja.
Ja oliko sulla muuta joka jaksat vaan valittaa mun kirjottamisesta?
Miksi miehelläsi on pääsy verkkopankkiisi? Nyt HETI otat yhteyttä pankkiin ja vaihdat tietosi. Miksi se on niin vaikeaa ymmärtää että ne verkkopankkitunnukset ovat henkilökohtaisia eikä niitä anneta muille? Mies varmaan tietää pankkikorttisi tunnusluvunkin?
Jätä se paska. Ja tee se luottokielto.
Ei ap eroa, tee vapaaehtoista luottokieltoa tai edes estä miestä käyttämästä tiliään. Hän vain jatkossakin nurisee täällä ja päätyy ajan myötä ulosoton asiakkaaksi. Sen jälkeen mies todennäköisesti jättää hänet kun ei pysty enää kuppaamaan ap:lta rahaa. Mies etsii uuden kupattavan.
Näin nämä menee.
No ei ero ole niin helppo asia että lähen vaan... ja siksi tietää mun tunnukset kun sen mukaan on helpompi jos se tietää ne... ja joo tietää mun tunnus luvun kun se käy joskus kaupassa mun kortilla. Mutta jos erotaan niin en varmaan koskaan nää rahoja mitä se on mulle velkaa ja entä jos se käyttää mun nimeä vielä sen jälkeen :(
Vierailija kirjoitti:
Ja oliko sulla muuta joka jaksat vaan valittaa mun kirjottamisesta?
Ei sillä koskaan mitään muuta ole. Se kärsii keskivaikeasta pilkunnussimissyndroomasta.
Vierailija kirjoitti:
No ei ero ole niin helppo asia että lähen vaan... ja siksi tietää mun tunnukset kun sen mukaan on helpompi jos se tietää ne... ja joo tietää mun tunnus luvun kun se käy joskus kaupassa mun kortilla. Mutta jos erotaan niin en varmaan koskaan nää rahoja mitä se on mulle velkaa ja entä jos se käyttää mun nimeä vielä sen jälkeen :(
Täällä on sinulle neuvottu että tee vapaehtoinen luottokielto, voit sen tehdä vaikka jäisit miehesi luokse. Posti jakelun voit keskeyttää ja käydä hakemassa postista , näin selviää kuinka monta karhukirjettä ja laskua sulta menee ohi.
https://www.omatieto.fi/luottotiedot/actValitseOlk.do
http://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/palvelutverkossa/postinohjaus/jake…
Vierailija kirjoitti:
No sitten jäät tuohon selvästi ihanaan suhteeseen ja syvennät taloudellista ahdinkoasi. Et kuitenkaan tule koskaan näkemään niitä rahoja joita mies on sinulle velkaa, joten jäämällä lisäät vain oppirahojasi. Teillä tuskin on edes mitään velkakirjaa jotta voisit todistaa miehen olevan sinulle velkaa? Toisen nimellä ilman lupaa tilailu on laitonta ja siitä voi tehdä rikosilmoituksen.
Onnea.
Voi Luoja millaisten miesten kanssa naiset epätoivoisina pariutuvatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Apua kun ahdistaa kun mietin että onhan se saattanut muutakin tilata mun nimellä.... mutta se on aina kotona niin se piilottaa kaikki postit multa. :(
Luottokielto päälle ja tilaa e-laskuna kaikki nimissäsi olevat laskut.
Siis siihen asti, kunnes ero on virallista. Itse en voisi jatkaa elämää noin epärehellisen kanssa.
Pelkään että mies suuttuu jos estän rahoihini pääsyn... ja mies on kyllä luvannut maksaa kaiken mitä on velkaa mutta entä jos ei?? Se on kuitenki iso raha mulle :( yhteensä jotain 4500 e ja nyt tää kirja kerho ja ties mitä muuta... ja äsken mies kysy multa että mites se kun sen kaverit on lähössä uutena vuotena lappiin ja sen pitäis päästä mukaan ja että voinko antaa rahat... ahistaa kun en tiiä pystynkö kieltäymään... ja ihan kun riitaa ei ois ollu ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään että mies suuttuu jos estän rahoihini pääsyn... ja mies on kyllä luvannut maksaa kaiken mitä on velkaa mutta entä jos ei?? Se on kuitenki iso raha mulle :( yhteensä jotain 4500 e ja nyt tää kirja kerho ja ties mitä muuta... ja äsken mies kysy multa että mites se kun sen kaverit on lähössä uutena vuotena lappiin ja sen pitäis päästä mukaan ja että voinko antaa rahat... ahistaa kun en tiiä pystynkö kieltäymään... ja ihan kun riitaa ei ois ollu ollenkaan.
Voi muru, niitä rahoja et tule enää koskaan näkemään. Voit nyt vaan estää lisävahingot ja nostaa kytkintä.
Muuten varmaan epäilisinkin koko aloitusta provoksi, mutta valitettavasti exäni oli samanlainen: työnvieroksuja, omat luottotiedot poltettu ja jatkuvasti oli vinkumassa minulta rahaa. Alussa valitettavasti onnistui tuossa rahan kuppaamisessa iänikuisine "lainaa ni maksan ens kuussa takas" -juttuineen. Raha poltti käsissä tuolla tyypillä, ja kaikki mitä saatiin tuhlattiin hyvin nopeasti. Esimerkiksi, yhdessä asuessa annoin 70€ ruokarahaa, jotta voi käydä pitkin viikkoa ostamassa ruoat valmiiksi kun kotona kerran makoili. Ja mitä vielä... Se 70€ tuhlattiin yhden ainoan päivän aikana, ja ostettiin kaikkea aivan turhaa ruoan sijasta. Sai vissiin juuri ja juuri kuitenkin sen yhden illan ateriat ostettua...
Laskuista ei saanut kysellä, eikä rahanmenosta. Suuttui aivan silmittömästi näistä kyselyistä. Viimeisinä yhdessäoloaikoina käytti myös asunnon vuokrarahan johonkin aivan muuhun, ja suuttui kun tiedustelin että milläs nyt sitten vuokra maksetaan.
Paras ratkaisu oli nostaa kytkintä ja jättää tuo marinoitumaan itsekeittämäänsä liemeen. Ja oli kyllä paras ratkaisu ikinä, suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi muru, niitä rahoja et tule enää koskaan näkemään. Voit nyt vaan estää lisävahingot ja nostaa kytkintä.
Muuten varmaan epäilisinkin koko aloitusta provoksi, mutta valitettavasti exäni oli samanlainen: työnvieroksuja, omat luottotiedot poltettu ja jatkuvasti oli vinkumassa minulta rahaa. Alussa valitettavasti onnistui tuossa rahan kuppaamisessa iänikuisine "lainaa ni maksan ens kuussa takas" -juttuineen. Raha poltti käsissä tuolla tyypillä, ja kaikki mitä saatiin tuhlattiin hyvin nopeasti. Esimerkiksi, yhdessä asuessa annoin 70€ ruokarahaa, jotta voi käydä pitkin viikkoa ostamassa ruoat valmiiksi kun kotona kerran makoili. Ja mitä vielä... Se 70€ tuhlattiin yhden ainoan päivän aikana, ja ostettiin kaikkea aivan turhaa ruoan sijasta. Sai vissiin juuri ja juuri kuitenkin sen yhden illan ateriat ostettua...
Laskuista ei saanut kysellä, eikä rahanmenosta. Suuttui aivan silmittömästi näistä kyselyistä. Viimeisinä yhdessäoloaikoina käytti myös asunnon vuokrarahan johonkin aivan muuhun, ja suuttui kun tiedustelin että milläs nyt sitten vuokra maksetaan.
Paras ratkaisu oli nostaa kytkintä ja jättää tuo marinoitumaan itsekeittämäänsä liemeen. Ja oli kyllä paras ratkaisu ikinä, suosittelen.
Niin ja unohdinkin kokonaan: kerran tämä sankari tuli kotiin ja silmät loistaen kertoi, kuinka oli keksinyt miten tullaan kaksinkertaistamaan meidän talouden rahat. No minähän toki kiinnostuin, aina siihen asti kun tämä tohkeissaan selitti, että sijoitetaan rahat pelikoneeseen, niin saadaan varmasti voitettua paljon enemmän.
Ja kyllä, oli täysin tosissaan tuossa ehdotuksessa...
Vierailija kirjoitti:
Tuota ööhm. MIstä ihmeestä mies maksaa sulle 4500e, jos ihan rahaton. Ei mistään. Anna se 4500 euroa olla. Hanki välittömästi uudet pankkitunnukset ja estot luotolle maksuun. Anna mies suuttuu. Suutu sitä kaksinverroin takaisin ja lähde jo käveleen.
Rahanlainaamista ja suuttumisen pelkoa. Ei tuo ole elämää. Nyt stoppi tai oikeasti olet lirissä. Sehän voi kymmenestä paikasta hakea pankkitunnuksillasi pikavipin ja nostaa rahat tililtä ja sulla on kohta 10000 euron velat korkojen kanssa eikä kuukausitulot riitä maksuun.
No AP meinaatko tehdä asialle mitään , luitko nuo linkit ?
Vierailija kirjoitti:
No AP meinaatko tehdä asialle mitään , luitko nuo linkit ?
Ei tällaiset naiset yleensä saa aikaiseksi järkeviä asioita. Tuo suhde loppuu vasta kun mies löytää toisen kupattavan. Silloin ap jää yksin velkojensa kanssa eikä tule koskaan näkemään niitä rahoja jotka "mies" on velkaa.
Pikavippejä, nettipelit, luottoja eri firmoista? Ei kai se pääse sun verkkopankkiin? Jos jätkä on pee aa ni liittyy KIRJAKERHOON?? Hae se luottokielto ennen kin sulla on tonneja ulosotossa etkä pysty todistamaan että joku muu on ne ottanut.
Jätkä ite vissiin jo luottotiedoton kun käyttää sun tietojas, luuletko että se välittää kun sun tietos menee?