Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten yksinäinen, juuri eronnut nainen voi saada läheisyyttä ja hoivaa turvallisesti?

Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

Olen tullut juuri mieheni jättämäksi yli kymmenen vuoden mittaisesta suhteesta. Jäin yksin sekä parisuhdemielessä että myös perhehaaveet joudun samalla hautaamaan, sillä ikäni puolesta en todennäköisesti enää löydä uutta miestä ennen kuin lasten alulle saaminen on liian myöhäistä.

Olen herkkä ja paljon fyysistä läheisyyttä kaipaava ihminen. Seksuaalisessa yhteydessä en voi olla tuosta noin vain kenen tahansa kanssa juuri siksi, että se haavoittaa minua helposti, jos kumppani ei ole oikeasti läheiseltä tuntuva myös persoonaltaan. Seksiähän kai naisena saisi helposti ravintolasta, mutta luulen että näitä oikeanlaisia kumppaneita sieltä ei löytyisi helposti, ja aivan liian todennäköisesti päätyisin vain tuntemattoman miehen hyväksikäyttämäksi. Siitä tulisi vielä nykyistäkin huonompi olo.

En edes oikeastaan kaipaa yhdyntää tai muuta orgasmihakuista seksiä, vaan ihan sylissä oleminen ja kosketetuksi tuleminen olisivat tärkeimmät asiat.

Olen persoonaltani siinä mielessä miestyyppinen, että suhteeni aikana olen keskittynyt lähinnä omaan kumppaniini, enkä ole kyennyt ylläpitämään suhteen ulkopuolella ihmissuhteita kovin moniin ihmisiin. Nyt yksin jäätyäni koen olevani todella yksin.

Onkohan olemassa mitään tapaa saada fyysistä hoivaa ja hellyyttä ilman, että joutuu ottamaan riskin haavoitetuksi tulemisesta? Asun pk-seudulla.

Kommentit (8)

Vierailija
Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

Kiitos linkistä, kakkonen. En tiedä onko tuokaan ihan minua varten kuitenkaan. Taidan olla aika pahasti ihmiskammoinen ja mietityttää ajatus, että vastassa olisi suuri joukko tuntemattomia ihmisiä. Kahdenkeskeinen tilanne olisi helpompi, kun siinä olisi vain yksi vieras ihminen paikalla. Ehkä pitäisi mennä vain normaalisti hierojalle tai jotain. :/

Vierailija

Siihen tottuu lopulta jotenkin. Vuoden koskemattomuuden jälkeen turtuu eikä edes enää muista miltä tuntuu olla lähekkäin, kun mies halaa kunnolla, miltä tuntuu nukkua toisen vieressä :(

Itse ikisinkkuna pokailen joskus läheisyydenkaipuussani miehiä vain nukkumaan, koska en pysty seksiin tuntemattomien kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siihen tottuu lopulta jotenkin. Vuoden koskemattomuuden jälkeen turtuu eikä edes enää muista miltä tuntuu olla lähekkäin, kun mies halaa kunnolla, miltä tuntuu nukkua toisen vieressä :(

Itse ikisinkkuna pokailen joskus läheisyydenkaipuussani miehiä vain nukkumaan, koska en pysty seksiin tuntemattomien kanssa.

Mistä päin olet? Minäkin haluaisin vain nukkua nainen kainalossa?

Vierailija

Tuo läheisyyden kaipuussa sinkkumarkkinoille ryntääminen on vikatikki. Opettele sietämään yksinoloa sen ajan kun käsittelet eroa ja saat sydämen ja pään ehjäksi. Sinkkumiehissä/varatuissa on monia, jotka mielihyvin käyttäisivät sinua hyväkseen. Viattomia halaajamiehiä ei ole, ja jos on he tuovat mukanaan mt-ongelmia tai käyttävät sinua taloudellisesti hyväkseen. Kohta joudut käsittelemään sitäkin/niitäkin eroja, ja kaikki romahtaa.

Mene kauneushoitoihin, käy hierottavana, hanki sitä kosketusta vaarattomalla tavalla. Huolehdi itsestäsi, ota vaikka eläinhoidokki, jota hoidat silloin tällöin. Älä sitoudu miehiin tai eläimiin, vaan pidä itsesi vapaana. Tapaa ystäviä, hoivaa itseäsi. Pääset pahimmat läheisyyskaipuun yli. Vasta sitten kun olet ollut yksin vuoden pari ja ero käsitelty voit harkita suhdetta. Toivon, että joku olisi sanonut minulle näin avioeron aikoihin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat