Nainen, miksi haluat väkisin eroon neitsyydestäsi?

Vierailija

Etkö ymmärrä, että kunnon miehet arvostaa neitsyyttä. Tietenkin naiset yrittävät pilkata sinua, koska ovat kateellesia siitä, että olet vielä neitsyt.

Itse tapasin kivan 20v tytön pari vuotta sitten. Tyttö oli todella ihastunut minuun (ehkä jopa liian ihastnut). Mielenkiinto tyttöä kohtaan lopahti, kun hän kertoi, että eka kerta oli kaverinsa kanssa, koska halusi neitsyydestään eroon.

En voinut sulattaa asiaa, että hän oli tosta vain lahjoittanut neitsyytensä pois. Niin ja tapasin hänet juuri 4kk tuon episodin jälkeen.

(Niin ja tuokin tyttö luulee, että torjuin hänet muista syistä.)

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Neitsyyttä ei ole edes olemassa, se on keksitty termi. Missä menee neitsyyen raja? Muna pilluunko on ainoa tapa "päästä eroon" siitä? Onko nainen neitsyt esim. seuraavien kokemusten jälkeen:

- sormetus/dildoleikit (yksin/toisen kanssa)

- orgasmi toisen ihmisen kanssa (ei penetraatiota)

- anaaliseksi

- seksi samaa sukupuolta olevan ihmisen kanssa

- raiskaus 

- muna käy pillussa muutaman sentin syvyydessä parin sekunnin ajan

- strap-on

jne....

Vierailija

Neitsyys on yliarvostettua. Sitä paitsi. Jos joku mies kysyis multa tapaillessa, olenko vielä neitsyt ja jos olisin, valehtelisin asiasta, koska sellainen mies, joka arvostaa naisessa vain neitsyyttä ei ole mun arvoinen.

Vierailija

Jos miehen kiinnostus lopahtais vaan koska en oo neitsyt, niin naurasin kyllä paskasesti ja sanosin heipat. Ei kiinnosta sellainen seura.

Vierailija

Ja sitten ihmetellään, miksi Suomessa on niin paljon sinkkuja... :D Ei herraisä, ei hyvin mene jos nykymiehille kelpaa vaan neitsyet! Luulin että eletään 2010-lukua, mutta näköjään joidenkin aatteet on vielä keskiajalla.

Vierailija

Minusta neitsyyden arvostajat eivät ole kunnon miehiä. Olen oikein tyytyväinen jos aloittajan kaltaiset miehet pysyvät kaukana. 

Vierailija

Tässä on koomista se, että ap tuntuu kovastikin ajattelevan naisia harmittavan, kun hän ei heitä kelpuuta. Naisen neitsyydestä nillittävä mies näyttäytyy kiinnostavana hyvin pienelle osalle naisista, ja tämä pieni osa on lähinnä uskisporukkaa, joka odottaa koskemattomuutta yhtä lailla mieheltä.

Vierailija

Minä taas olen törmännyt niihin jotka ihmettelevät neitsyyttäni ja sanovat "et tiedäkään mistä jäät paitsi". Kyllä, miehiin jotka sanovat näin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Etkö ymmärrä, että kunnon miehet arvostaa neitsyyttä.

Jos kunnon mies ei arvosta minua, minun kannaltani sillä ei ole mitään merkitystä vaikka hän arvostaisi nunnia.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat