Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi haluat väkisin eroon neitsyydestäsi?

Vierailija
18.10.2015 |

Etkö ymmärrä, että kunnon miehet arvostaa neitsyyttä. Tietenkin naiset yrittävät pilkata sinua, koska ovat kateellesia siitä, että olet vielä neitsyt.

Itse tapasin kivan 20v tytön pari vuotta sitten. Tyttö oli todella ihastunut minuun (ehkä jopa liian ihastnut). Mielenkiinto tyttöä kohtaan lopahti, kun hän kertoi, että eka kerta oli kaverinsa kanssa, koska halusi neitsyydestään eroon.

En voinut sulattaa asiaa, että hän oli tosta vain lahjoittanut neitsyytensä pois. Niin ja tapasin hänet juuri 4kk tuon episodin jälkeen.

(Niin ja tuokin tyttö luulee, että torjuin hänet muista syistä.)

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi haluat väkisin pitää kiinni siitä olettamuksesta, että mielenterveytesi olisi kunnossa?

Vierailija
2/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyyttä ei ole edes olemassa, se on keksitty termi. Missä menee neitsyyen raja? Muna pilluunko on ainoa tapa "päästä eroon" siitä? Onko nainen neitsyt esim. seuraavien kokemusten jälkeen:

- sormetus/dildoleikit (yksin/toisen kanssa)

- orgasmi toisen ihmisen kanssa (ei penetraatiota)

- anaaliseksi

- seksi samaa sukupuolta olevan ihmisen kanssa

- raiskaus 

- muna käy pillussa muutaman sentin syvyydessä parin sekunnin ajan

- strap-on

jne....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan harrastaa seksiä! Yllättävää? N17

Vierailija
4/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyys on yliarvostettua. Sitä paitsi. Jos joku mies kysyis multa tapaillessa, olenko vielä neitsyt ja jos olisin, valehtelisin asiasta, koska sellainen mies, joka arvostaa naisessa vain neitsyyttä ei ole mun arvoinen.

Vierailija
5/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nyt ihmiset ylipäätään haluavat kokemuksia?

Vierailija
6/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen kiinnostus lopahtais vaan koska en oo neitsyt, niin naurasin kyllä paskasesti ja sanosin heipat. Ei kiinnosta sellainen seura.

Vierailija
7/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään, miksi Suomessa on niin paljon sinkkuja... :D Ei herraisä, ei hyvin mene jos nykymiehille kelpaa vaan neitsyet! Luulin että eletään 2010-lukua, mutta näköjään joidenkin aatteet on vielä keskiajalla.

Vierailija
8/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta neitsyyden arvostajat eivät ole kunnon miehiä. Olen oikein tyytyväinen jos aloittajan kaltaiset miehet pysyvät kaukana. 

Vierailija
9/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on koomista se, että ap tuntuu kovastikin ajattelevan naisia harmittavan, kun hän ei heitä kelpuuta. Naisen neitsyydestä nillittävä mies näyttäytyy kiinnostavana hyvin pienelle osalle naisista, ja tämä pieni osa on lähinnä uskisporukkaa, joka odottaa koskemattomuutta yhtä lailla mieheltä.

Vierailija
10/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen törmännyt niihin jotka ihmettelevät neitsyyttäni ja sanovat "et tiedäkään mistä jäät paitsi". Kyllä, miehiin jotka sanovat näin. 

Vierailija
11/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mene vaikka suviseuroihin ensi vuonna, sulle vois löytyä joku kiva vanhoillislestadiolainen impi!

Vierailija
12/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ymmärrä, että kunnon miehet arvostaa neitsyyttä.

Jos kunnon mies ei arvosta minua, minun kannaltani sillä ei ole mitään merkitystä vaikka hän arvostaisi nunnia.

Vierailija
13/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska neitsyydessä on karsinogeenejä ja jos ne jäävät muhimaan vaginan perukoille eikä pumpata ulos, voi tulla syöpä.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
14/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska panettaa.

Vierailija
15/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen 26 v neitsyt.

Vierailija
16/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ymmärrä, että kunnon miehet arvostaa neitsyyttä. Tietenkin naiset yrittävät pilkata sinua, koska ovat kateellesia siitä, että olet vielä neitsyt.

Itse tapasin kivan 20v tytön pari vuotta sitten. Tyttö oli todella ihastunut minuun (ehkä jopa liian ihastnut). Mielenkiinto tyttöä kohtaan lopahti, kun hän kertoi, että eka kerta oli kaverinsa kanssa, koska halusi neitsyydestään eroon.

En voinut sulattaa asiaa, että hän oli tosta vain lahjoittanut neitsyytensä pois. Niin ja tapasin hänet juuri 4kk tuon episodin jälkeen.

(Niin ja tuokin tyttö luulee, että torjuin hänet muista syistä.)

Miksi sä et ole kertonut naiselle todellista syytä? Nyt hän saattaa turhaan luulla että hänessä on jotain "vikaa". Naiselle olisi varmasti mukava tietää todellinen syy, hän olisi varmasti helpottunut ettei tullut jatkaneeksi juttua pidemmälle tuollaisella arvomaailmalla varustetun tyypin kanssa.

Vierailija
17/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyys lähti koska panetti. :)

Vierailija
18/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tässä nyt se ongelma, että harrasti "väkisin" seksiä kaverinsa kanssa? Olisiko ollut sitten eri asia, jos olisi pannut jonkun rakastamansa ex-poikaystävän kanssa? Eikö se nyt ole ihan se ja sama, ketä se on törkkässyt ja mistä syystä :D

Vierailija
19/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin väkisin? Olin neitsyt 26v. asti.

Vierailija
20/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP itse neitsyt? Jos on, niin hyvä, mutta jos ei, niin miten hän voi sitä toiselta odottaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän