Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi haluat väkisin eroon neitsyydestäsi?

Vierailija
18.10.2015 |

Etkö ymmärrä, että kunnon miehet arvostaa neitsyyttä. Tietenkin naiset yrittävät pilkata sinua, koska ovat kateellesia siitä, että olet vielä neitsyt.

Itse tapasin kivan 20v tytön pari vuotta sitten. Tyttö oli todella ihastunut minuun (ehkä jopa liian ihastnut). Mielenkiinto tyttöä kohtaan lopahti, kun hän kertoi, että eka kerta oli kaverinsa kanssa, koska halusi neitsyydestään eroon.

En voinut sulattaa asiaa, että hän oli tosta vain lahjoittanut neitsyytensä pois. Niin ja tapasin hänet juuri 4kk tuon episodin jälkeen.

(Niin ja tuokin tyttö luulee, että torjuin hänet muista syistä.)

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neitsyys on yliarvostettua. Sitä paitsi. Jos joku mies kysyis multa tapaillessa, olenko vielä neitsyt ja jos olisin, valehtelisin asiasta, koska sellainen mies, joka arvostaa naisessa vain neitsyyttä ei ole mun arvoinen.

Väärin meni taas. Se että arvostaa vaikka toisen matemaattista lahjakkuutta ei KOSKAAN tarkoita, että arvostaa toisessa vain matemaattista lahjakkuutta. Tämä on kuin väittäisi ettei toinen näe toista ihmistä muuten ollenkaan.

Ollakko sä sitten tietokone, kun olet matemaattisesti lahjakas.

Vierailija
22/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ymmärrä, että kunnon miehet arvostaa neitsyyttä. Tietenkin naiset yrittävät pilkata sinua, koska ovat kateellesia siitä, että olet vielä neitsyt.

Itse tapasin kivan 20v tytön pari vuotta sitten. Tyttö oli todella ihastunut minuun (ehkä jopa liian ihastnut). Mielenkiinto tyttöä kohtaan lopahti, kun hän kertoi, että eka kerta oli kaverinsa kanssa, koska halusi neitsyydestään eroon.

En voinut sulattaa asiaa, että hän oli tosta vain lahjoittanut neitsyytensä pois. Niin ja tapasin hänet juuri 4kk tuon episodin jälkeen.

Ajattelin ainakin itse, että jos jonkin asian jättää kovin vanhaksi, siihen voi tulla liian korkea kynnys. Samoin itsetuntoni oli heikoilla, kun tiesin muiden ikäisteni nauttivan seksistä, saavan sitä ja kelpaavan. Miksi minä en tuntunut kelpaavan kellekään? Edes seksiin? Lopulta päätin, ettei tyypillä niin väliä, kunhan kelpaan jollekulle vain, niin ei tarvitse enää noitakaan ongelmia pyöritellä päässään. Pidän sua ap heikkoitsetuntoisena ja tyhmänä.

Oletko ap itse neitsyt? Minkä ikäinen olet? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko AP itse neitsyt? Jos on, niin hyvä, mutta jos ei, niin miten hän voi sitä toiselta odottaa?

Onko ap:lla isot miestissit. Jos on, niin voi odottaa naiseltakin isoja tissejä.

Femukat on sit niin tyhmiä.

Vierailija
24/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta neitsyyden arvostajat eivät ole kunnon miehiä. Olen oikein tyytyväinen jos aloittajan kaltaiset miehet pysyvät kaukana. 

Minä voin myöntää arvostavani neitsyyttä. Minusta on vain hienoa jos nainen ei ole nussutellut ensimmäisen vastaantulijan kanssa. Toisekseen haluaisin itse neitsyen, koska olen sellainen itsekin. Ehkä vähän tyhmää ajatella, että ensimmäinen kerta neitsyen kanssa olisi helpompaa kuin kokeneen kanssa, mutta mielestäni näin on. Kokeneen kanssa miettisin vain kuinka huono olen, neitsyen kanssa taas miettisin miten huonoja me molemmat ollaan, ei vituttaisi niin paljoa. Neitsyen kanssa saattaisi vain tulla omat ongelmansa. Mitä kokemattomampi sitä parempi minulle.

Ei se neitsyys ole mikään pakko minulle, mutta mieluummin neitsyt kuin kymmenten kanssa sählännyt. En edes seurustelisi sellaisen naisen kanssa, koska tuskin siitä mitään tulisi jos sillä on alla jo monia epäonnistuneita suhteita vaikka ikää on vasta parikymmentä. Miksi se suhde minun kanssani onnistuisi paremmin kuin niiden muiden kanssa? Ehkä vähän tyhmä tapa ajatella, koska voisinhan minä olla "se oikea", mutta ajattelen monien kanssa seurustelleet naiset sellaisiksi, että eivät tiedä mitä haluavat mieheltä tai sitten eivät halua panostaa suhteeseen ja vaihtavat uuteen mieheen kun arki käy tylsäksi tai tulee jotain riitaa tai vastaavaa.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
25/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vielä 25v. neitsyt. Asia alkoi ahdistaa jollain tavalla. Tuntui, että kokemuksista puuttui jotain, mitä kaikilla muilla ikäisilläni alkoi jo olla. Mutta miten sitten kävikään. Tapasin miehen nettitreffien kautta. Mies vaikutti aluksi ihastuneelta. Tapailimme jonkin aikaa ja sitten päädyttiin harrastamaan seksiä. Kerroin oman tilanteeni vasta eka kerran jälkeen. Mies oli jotenkin tosi hämillään. Häntä ikäänkuin harmitti se, että olin harrastanut seksiä juuri hänen kanssaan. Hän ei välittänyt minusta tarpeeksi tapailun jatkumiseen ja oli varmaan tiennyt asian jo ennen tuota seksikertaa. Ilmeisesti hän arvosti neitsyyttäni sillä tavalla, ettei olisi halunnut olla ensimmäinen kokemukseni, koska ei välittänyt minusta. 

Vierailija
26/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kiinnostanut tietää, että mitä tällaisille miehille oikein opetetaan kotona... Vai kumpuaako ihan vaan omasta tyhmyydestä ja katkeruudesta nämä ajatukset? Varmaan ego päässyt kasvamaan liian suureksi, ja sitten hämmennytään kun ei kuumat naiset lakoakaan jalkojen juureen jonossa. Sitten onkin helppo alkaa haukkumaan naisia huoriksi yms, kun eihän itsessä ole vikaa.

Vierailija
27/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minä en tuntunut kelpaavan kellekään? Edes seksiin? Lopulta päätin, ettei tyypillä niin väliä, kunhan kelpaan jollekulle vain, niin ei tarvitse enää noitakaan ongelmia pyöritellä päässään. Pidän sua ap heikkoitsetuntoisena ja tyhmänä.

Tekstisi perustui siihen, että siitä piti päästä eroon heikon itsetunnon takia? 

Vierailija
28/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26 v neitsyt. Olenko tehnyt oikein? Kelpaanko miehille vai odotanko vielä?

Vierailija
29/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 26 v neitsyt. Olenko tehnyt oikein? Kelpaanko miehille vai odotanko vielä?

Etköhän sä jollekulle kelpaa. Kun et mitään kerro itsestäsi niin on mahdotonta vastata kiinnostuksesta. Mies

Vierailija
30/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta neitsyyden arvostajat eivät ole kunnon miehiä. Olen oikein tyytyväinen jos aloittajan kaltaiset miehet pysyvät kaukana. 

Minä voin myöntää arvostavani neitsyyttä. Minusta on vain hienoa jos nainen ei ole nussutellut ensimmäisen vastaantulijan kanssa. Toisekseen haluaisin itse neitsyen, koska olen sellainen itsekin. Ehkä vähän tyhmää ajatella, että ensimmäinen kerta neitsyen kanssa olisi helpompaa kuin kokeneen kanssa, mutta mielestäni näin on. Kokeneen kanssa miettisin vain kuinka huono olen, neitsyen kanssa taas miettisin miten huonoja me molemmat ollaan, ei vituttaisi niin paljoa. Neitsyen kanssa saattaisi vain tulla omat ongelmansa. Mitä kokemattomampi sitä parempi minulle.

Ei se neitsyys ole mikään pakko minulle, mutta mieluummin neitsyt kuin kymmenten kanssa sählännyt. En edes seurustelisi sellaisen naisen kanssa, koska tuskin siitä mitään tulisi jos sillä on alla jo monia epäonnistuneita suhteita vaikka ikää on vasta parikymmentä. Miksi se suhde minun kanssani onnistuisi paremmin kuin niiden muiden kanssa? Ehkä vähän tyhmä tapa ajatella, koska voisinhan minä olla "se oikea", mutta ajattelen monien kanssa seurustelleet naiset sellaisiksi, että eivät tiedä mitä haluavat mieheltä tai sitten eivät halua panostaa suhteeseen ja vaihtavat uuteen mieheen kun arki käy tylsäksi tai tulee jotain riitaa tai vastaavaa.

Terveisin Naispelko22

Nussutellut ensimmäisen vastaantulijan kanssa... :DD No sitähän ne ei-neitsyet tekee, panee ekaa vastaantulijaa!

Eivät seksi ja suhteet liity aukottomasti toisiinsa. Joku on saattanut panna useita, muttei ole koskaan seurustellut, ja jollakin on voinut olla kymmeniä poikaystäviä eikä ole päässyt kenenkään kanssa sänkyyn asti, tai vain muutaman. Eikä se tarkoita, että useiden kanssa seurustelleet ovat huonoja kumppaneita. Minkä sille voi, jos ei tule sopiva mies (tai nainen) vastaan? Mistä sen tietää edes, ennen kuin kokeilee? Yleensä juuri sellainen, kenellä on kokemusta suhteista on hyvä catch, sillä hän tietää millaisia suhteet ovat eikä hän halua enää tehdä samoja virheitä kuin ennen. Totuus kuitenkin on se, että useimmiten ihmiset eivät jää yhteen sen ensimmäisen kumppaninsa kanssa, ja suhdeasioita joutuu oppimaan kantapään kautta. Sen kyllä tuossa ymmärrän, että neitsytkumppani tuntuu sinällään turvallisemmalta, kun on itsekin neitsyt.

Vierailija
31/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ne naiset, jotka ovat olleet yli 20-vuotiaaksi neitsyitä, tajuavat, millaista paskapuhetta tällainen on. Niitä miehiä, joille naisen neitsyys on merkitsevä asia, on yksi tuhannesta. Jos neitsyys lisäksi aiheuttaa sen, että nainen ei halua seksiä yhtä nopeasti kuin muussa tapauksessa haluaisi, niin neitsyys on vain negatiivinen asia.

Vierailija
32/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

Ajatteletko vastaavalla tavalla miehistä? Että on hienoa jos miehet säästävät itseään eivätkä nusauttele ensimmäistä vastaantulevaa ja tuleeko paljon seurustelleista/ itseään jakaneista miehistä fiilis että he eivät halua panostaa suhteeseen ja vaihtavat kumppania heti kun arki käy tylsäksi jne?

Vierailija
33/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas neitsyysikis palstalla. Tylsää.

Vierailija
34/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

Ajatteletko vastaavalla tavalla miehistä? Että on hienoa jos miehet säästävät itseään eivätkä nusauttele ensimmäistä vastaantulevaa ja tuleeko paljon seurustelleista/ itseään jakaneista miehistä fiilis että he eivät halua panostaa suhteeseen ja vaihtavat kumppania heti kun arki käy tylsäksi jne?

Tottakai arvostan jos mies ei pane ensimmäistä halukasta.

Tässä on varmaan sattunut pieni väärinkäsitys tuon itsensä jakamisen suhteen jonka tajusin heti viestin lähetettyäni, mutta ajattelin ettei kukaan kuitenkaan tartu kommenttiini sen kummemmin. Eli lähinnä tuossa aiemmassa viestissä oli tarkoitettu seurustelua, ei pelkkiä panoja. Pelkkä paneminen on taas sitten ihan eri asia, koska siitä voidaan olla sovittu etukäteen, että nusaistaan ja häivytään, mutta valitettavan monesti olen saanut kuulla/lukea tarinoita joissa tällaista ei ole sovittu ja toinen on vain häippässyt panon jälkeen. Sellaista en arvosta oli sitten mies tai nainen.

Niin, ja tosiaan ei se mieskään kovin taidokkaasti ole hommia hoitanut jos on nuoreen ikään saanut aikaan kasan epäonnistuneita suhteita. Kuten myös sanoin niin ei se neitsyys ole pakollista vaan se, että ne suhteet on pysyneet jokseenkin järkevissä lukemissa. En minä varsinaisesti tyrmää jos joku kiva ja monissa suhteissa ollut nainen haluaisi minuun tutustua, mutta äärimmäisen epäileväinen olisin suhteen kestävyyden suhteen. Mutta kuten muistaakseni olen jossain aiemmin sanonut niin en edes halua seurustella, koska en ole siihen valmis.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
35/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla ei-valmis seurustelemaan? Eli tykkäämään toisesta ja olemaan hänen kanssaan?

Vierailija
36/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska himot ne on hiirelläkin. Halusin kokeilla, miltä seksi tuntuu ja kun ei ollut mitään seurustelusuhdetta ikinä ollut eikä näköpiirissäkään mitään, niin piti sitten vaan yökerhosta pokata joku. En minä jaksanut odottaa. Jos olisin odottanut seurustelua, niin olisin vielä nyt 26-vuotiaanakin impi. Ei se tavara käyttämällä kulu.

Vierailija
37/39 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Ap on vitun tyhmä kullillaan ajatteleva tapaus, joka meni naimaan varmasti ekaa tyttöä, joka vaan halusi itseään jakaa.

Vierailija
38/39 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla ei-valmis seurustelemaan? Eli tykkäämään toisesta ja olemaan hänen kanssaan?

Ei se ole ihan niin yksinkertaista. En nyt sen kummemmin ota kantaa omaan tilanteeseeni, mutta jokin sairaus voi olla sellainen ettei halua tartuttaa sitä toiseen, epävarmuus itsestään, kykenemättömyys seksiin, huono elämäntilanne, luottamuspula ihmisiin, toipuminen epäonnistuneesta suhteesta tai sitten ei ihan yksinkertaisuudessaan tunne itseään valmiiksi parisuhteeseen.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
39/39 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassu ajatus,että ei-neitsyet ovat jotenkin "väkisin halunneet päästä eroon neitsyydestään".Varmasti  sellaisiakin on,joille on ongelma olla "vanha" neitsyt ja ikään kuin hoitavat asian pois päiväjärjestyksestä,mutta harva nykyaikana odottaa papin aamenta ennen kuin aloittaa seksielämän.Seksi on kuitenkin luonnollinen asia,harvemmin sitä tarvitsee "väkisin" harrastaa,luonto ajaa tikanpojan puuhun.

Ja kumma ajatus,että koska sinä olet "kunnon mies" ja haluat korkata neitsyen,sama pätisi koko miessukupuoleen.Tosiaan jos olet itsekin neitsyt,etsi uskovainen nainen joka jakaa ajatusmaailmasi.Jos et,älä urputa että nainen ei saisi "lahjoittaa neitsyyttään" kenelle haluaa,oletha itsekin  tehnyt niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi