Hirveä ikävä takaisin Turkkiin!

Vierailija

Tulimme eilen Turkista takaisin Suomeen. Olimme viiden tähden hotellissa Incekumissa. Masentaa palata taas arkeen. Ikävöin sieltä tietysti lämpöä, hyvää ruokaa, mukavia ihmisiä ja söpöjä poikia! Olenko ainoa ja mikä auttaisi tähän masennukseen ja ikävään?

Kommentit (10)

Vierailija

Missä hotellissa asuitte? Me oltiin pari vuotta sitten samassa paikassa. Itse en tykännyt, paikka aivan liian pieni ja hotelli täynnä ryssiä. Nyt palasimme muutama päivä sitten kanarialta ja takas voisi kohta lähteä lämpimään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Missä hotellissa asuitte? Me oltiin pari vuotta sitten samassa paikassa. Itse en tykännyt, paikka aivan liian pieni ja hotelli täynnä ryssiä. Nyt palasimme muutama päivä sitten kanarialta ja takas voisi kohta lähteä lämpimään.

Vai ryssiä,kuvitteletko itse olevasi jotenkin parempi vai?

Pthyi saatana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai ryssiä,kuvitteletko itse olevasi jotenkin parempi vai?

Pthyi saatana.

no kuule jos itse joskus etelässä majoitut samaan hotelliin missä paljon venäläisiä, voi mielipiteesi muuttua. Suurin osa heistä käyttäytyy todella sikamaisesti. Hirveää metelöintiä, törkeää etuilua esim ruokailutilanteessa ja todella ylimielistä ja töykeää käytöstä henkilökuntaa kohti. Turkissa käydessämme on pariin jotelliin missä asuimme pääsykielto venäläisiltä.

Vierailija

Oletteko te Turkin haukkujat käyneet esim. Istanbulissa? Ei nuo Turkin rivieran pilalle menneet turistirysät edusta Turkkia kyllä yhtään. Alanya on ehkä WTn paikka ikinä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat