Olenko nirppanokka kun ei kiinnosta kuunnella naapurin noutumista ja kiroulua?

Vierailija

Rauhaa rakastava

Kommentit (14)

Vierailija

Täällä sama ongelma. Huono äänieristys, ja naapureiden 24/7 kiroilemiset, mölisemiset, lapsille kännissä huutamiset ja alapään jutut kuuluvat selvästi. Olen muuttamassa ensi vuoden aikana paremmalle asuinalueelle, jos siellä olisi toisenlaiset ongelmat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä muuten on "noutuminen"

negatiivinen asenne

Mistä tollanen sana tulee? En ole kuullutkaan. Joku saamelaissana vai?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No sähän voit ikuule vaikka ihan tulla sanomaan suoraan jos häiritsee. Tai sitten lopettaa salakuuntelun ja kyttäämisen.

ei wt-porukalle kannate mennä mitään sanomaan

Vierailija

Täällä on ilmeisesti aikamoinen määrä näitä metelöiviä naapureita kun heti alettiin ap:ta syyllistämään. Voisitteko te häiriköt vaikka miettiä muuttoa sinne maaseudun rauhaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sähän voit ikuule vaikka ihan tulla sanomaan suoraan jos häiritsee. Tai sitten lopettaa salakuuntelun ja kyttäämisen.

ei wt-porukalle kannate mennä mitään sanomaan

Oikein. Kyttäys ja hammastenkiristely ovat aliarvostettuja hyveitä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä muuten on "noutuminen"

negatiivinen asenne

Liittyykö jotenkin siis noitumiseen tämä noutuminen?

Vierailija

Mä möykkään todellakin silloin kun vituttaa! Vai pitäskö mennä silloin vaikka pamauttaa jotain vierasta nassuun, niin ei naapurin rauhan täti ahdistu?! Kaikilla on huonoja päiviä ja mulla ollu tupakkalakon takia nyt hieman useampi!

Vierailija

Noituminen on näyteltyä, sairasta ja moralistisesti kyseenalaisesti varauksellista käytöstä. You know it's very difficult to feel pleasant feelings with you, pal!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat