Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt se sitte vihdoinkin tapahtui.

Vierailija

Mun mies rakasteli vihdoinkin ilman kortsua. Yli kaksi vuotta on siitä jo, kun itse lopetin e-pillerit ja jätin ehkäisyn täysin miehen huoleksi. Itse olin jo silloin valmis katsomaan, mitä luonto saisi aikaan. No mies ei vielä ollut ja ottikin kortsut käyttöön.
Päinvastoin kuin silloin toivoin, on ollut niiden käytön kanssa mun mielestäni harmillisen täsmällinen, tosin koko ajan on myös niiden käytöstä samalla tuskaillut.
Mitäs nyt veikkaatte, miten pitkään tässä menee, ennen kuin plussaan?

Kommentit (12)

Vierailija

Riippuu siitä paneeko paljaalla jatkossakin. Jos vain tämä kerta niin melkoista tuuria olisi jos pamahtaisit ensi laakista paksuksi.

Vierailija

No ei toi teidän perhesuunnittelu kyllä kovin hyvältä kuulosta. Saattoi panna paljaalla ihan silkkaa laiskuuttaan ja vaatii sua tekemään abortin, jos vahinko sattuukin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No ei toi teidän perhesuunnittelu kyllä kovin hyvältä kuulosta. Saattoi panna paljaalla ihan silkkaa laiskuuttaan ja vaatii sua tekemään abortin, jos vahinko sattuukin.

No höh! Mä ainakin sain tuosta aloituksesta selvästi sellaisen kuvan, että mies päätti puolestaan nyt lopettaa ehkäisyn ja on valmis sille, että se vauva saisi tulla.
Ja ainakin Ap:n luonnollinen hormonitasapaino on jo kohdillaan, kun ovat noinkin pitkään käyttäneet kondomia ehkäisyyn, että sen puoleen vois olettaa, että hyvinkin pian saattaa pikkuinen antaa kuulua itsestään. Tsemppiä yritykseen.:)

Vierailija

Useimmat toivovat lapsen olevan toivottu sekä isän että äidin puolelta.

Pelkkä ehkäisyn unohdus ei vielä sitä ole.

Vierailija

Ootteko siis sopineet, että lapsi saa tulla? Ettei mies ota ja jätä kun tuut paksuksi? Onko teillä yhteiset tulevaisuuden haaveet?

Vierailija

No miehen puolelta kyseessä ei siis ollut todellakaan mikään kortsun unohdus, vaan hän sanoi nyt vihdoinkin olevan valmis siihen, että hankitaan lapsi/lapsia ja kortsuihin ei meillä enää kajota. Eli tuskinpa on mua jättämässä, tai vatimassa aborttia.
Ja todellakin meillä on yhteiset tulevaisuuden haaveet. Ollaan molemmat myös jo hyvän matkaa päälle 30-kymppisiä ja yhdessäkin ollaan oltu jo vuodesta 2008. Vihillä käytiin 2012 ja melko pian sen jälkeen lopetin itse myös ehkäisypillereitten käytön ja jätin ehkäisyn mieheni huoleksi. Minusta se oli oikea ratkaisu, koska itse olin valmis jo silloin lapsen tekoon. /Ap.

Vierailija

Ajatelkaa, miten yli kolmikymppisille esikoistaan kuumeilevalle naisille ei varmasti mikään ole niin raastavaa kuin se, jos mies haluaa vain siirtää lapsentekoa muutamalla vuodella hamaan tulevaisuuteen ja panttaa siementään. Se tilanne todella tuskattuttaa, kun samalla tietää miten omat mahdollisuudet kokoajan siinä hupenevat vuosi vuodelta ja hedelmöittymisen ja raskaaksi tulemisen mahdollisuus laskee koko ajan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat