Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Martina Aitolehti "puhdistanut" maineensa silmissäsi?

Vierailija

Salarakkaasta julkkistyrkystä johonkin muuhun?

täytyy sanoa, että minun mielestä on. Ja on kyllä tehnyt selvästi töitäkin sen eteen. Vaikuttaa nykyään... Hm. Aikuistuneelta? Näyttää kuvissa luonnolliselta, onnelliselta ja seesteiseltä.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Ei. Vaikuttaa edelleen samanlaiselta kovalta, terävillä kyynerpäillä etenevältä ämmältä, jolle siskon kuolema on hyvä tilaisuus saada lisää julkisuutta ja joka on vielä ihan viime vuosinakin antanut pienyrittäjienkin laskujen mennä ulosottoon.

Vierailija

Kyllä on! Hän on nykyään symppis ja järkevän oloinen tavallinen ihminen. Ehkä hän oli sitä ennenkin, mutta julkisuuskuva oli jotain aivan muuta.

Vierailija

Olen aina pitänyt Martinasta, samaa ikäluokkaa olemme. Vaikka häntä ja myös minua haukutaan miehen näköiseksi, transuksi jne., hän/enkä minä anna sen vaikuttaa mihinkään. Huumorintajuiselta ja mukavalta ihmiseltä vaikuttaa, pidän hänen vähän paskamaisesta naurustaan.

Vierailija

Minusta äidiksi tuleminen oli parasta mitä hänelle on tapahtunut. On upealla esimerkillä osoittanut että erotilanteessa lapsen hyvinvointi on tärkeintä.

Vierailija

Martina vaikuttaa lähiössä kasvaneelta tytöltä, joka on kaikista vaikeuksista huolimatta selvinnyt hienosti elämässään.

Vierailija

Meille on tainnut syntyä Martina hullu!No Jenni ja House hulluthan täällä jo onkin että ei kun joukkoon vaan.Tosin niin kuollut tää palsta nykyään että jutellaan sitten vaikka Martinasta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat