Onko Martina Aitolehti "puhdistanut" maineensa silmissäsi?
Salarakkaasta julkkistyrkystä johonkin muuhun?
täytyy sanoa, että minun mielestä on. Ja on kyllä tehnyt selvästi töitäkin sen eteen. Vaikuttaa nykyään... Hm. Aikuistuneelta? Näyttää kuvissa luonnolliselta, onnelliselta ja seesteiseltä.
Kommentit (19)
Martina on aina ollut mun mielestä fiksu n24
Ja taas Martina aloitus. Haetaan huomiota täälläkin. Ei saa kiinnostumaan tyhjästä.
Ei. Vaikuttaa edelleen samanlaiselta kovalta, terävillä kyynerpäillä etenevältä ämmältä, jolle siskon kuolema on hyvä tilaisuus saada lisää julkisuutta ja joka on vielä ihan viime vuosinakin antanut pienyrittäjienkin laskujen mennä ulosottoon.
Kyllä on! Hän on nykyään symppis ja järkevän oloinen tavallinen ihminen. Ehkä hän oli sitä ennenkin, mutta julkisuuskuva oli jotain aivan muuta.
Tyrkky mikä tyrkky. Mutta kiva kun jaksat muistaa meitä aloituksillasi M.
Olen aina pitänyt Martinasta, samaa ikäluokkaa olemme. Vaikka häntä ja myös minua haukutaan miehen näköiseksi, transuksi jne., hän/enkä minä anna sen vaikuttaa mihinkään. Huumorintajuiselta ja mukavalta ihmiseltä vaikuttaa, pidän hänen vähän paskamaisesta naurustaan.
Minusta äidiksi tuleminen oli parasta mitä hänelle on tapahtunut. On upealla esimerkillä osoittanut että erotilanteessa lapsen hyvinvointi on tärkeintä.
Ap vastailee itselleen. Surkuhupaisaa.
Martina vaikuttaa lähiössä kasvaneelta tytöltä, joka on kaikista vaikeuksista huolimatta selvinnyt hienosti elämässään.
8 ja 10 oli minulta, enkä ole Martina vaan tavallinen äiti Larusta :)
Meille on tainnut syntyä Martina hullu!No Jenni ja House hulluthan täällä jo onkin että ei kun joukkoon vaan.Tosin niin kuollut tää palsta nykyään että jutellaan sitten vaikka Martinasta.
Martina on nykyisenlaisen tyrkkyyden äiti.
Martina on kylmä kalikka, joka haistattaa sukupuolielintä sujuvasti, talossa ja puutarhassa. Ei jatkoon.
Martina on sisisimmältään puhtainta wt:iä, mitä Suomesta löytyy. Yrittää kovasti peittää sitä, mut ei tarvii kuin yksi Marina ja hengenpelastajat "tuomarointi", niin puheesta kuulee, miten kovin kaukana oikeasta sivistyksestä vielä on.
Tykkäsin siitä nuorena miehenä. Oli kaunis nainen nuorena, mutta sitten alkoi tulemaan ikäviä uutisia toistensa perään. En ota siis kantaa, mutta luottamus tähän henkilöön ei ole kovin korkealla. Mies
Voivoi. Pitäisi olla jotain oikeita meriittejä.
Martina Mahatatska.