Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku muukin okt:oon muutettuaan huomannut ettei ole okt-asuja?

Vierailija
17.10.2015 |

Tilanne se, että asuttu nyt reilu 5 vuotta vanhaa rintamamiestaloa ja 

mulla alkaa olla mitta täynnä! Se mikä oli ihanaa ajan patinaa alkuun alkaa nyt ärsyttää tosissaan. Ahtaat, toimimattomat tilat rassaa hermoa tosissaan. 5:n hengen pyykkirumbaa pienessä pyykkisyvennyksessä hoidellessa on pieni hermoromahdus lähellä lähes joka kerta. Asiaa ei tietenkään helpota se, että muu perhe hoitaa kotihommia laiskasti... Kaipaan juuri tällä hetkellä uudenaikaisia, toimivia tiloja enemmän kuin mitään! Toimivia kodinhoitotiloja, sisäsaunaa-ihan kaikkea!

Onko kohtalotovereita? Miten ratkaisitte ongelman? Löytyikö onni esim. uudemmasta rivitalokodista? Oma rauha on ihana, mutta muuten väsyttää koko talo :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat ola omakotitaloasuja, mutta et ehkä.rintamamiestaloasuja. Minä asun omakotitalossa, mutten voisi kuvitella asuvani rintamamiestalossa. Parempiakin asuinratkaisuja on olemassa ja paremmilla tiloilla. Onhan rintamamiestalot söpöjä, mutta ne vaativat asukkailta välillä enemmän kompromisseja kuin uudemmat omakotitalot.

Vierailija
2/2 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tuokin. Uudessa okt:ssa uskoisin viihtyväni ja järjestys olisi helpompi pitää, kun olisi toimivat tilat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi