Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kellään muulla ikävä lauantai-ilta?

Vierailija

Sellainen v..... päällä, ettei aikoihin ollut. Yksin olen kotona ja juon viiniä. Keskivertoihmiset varmaankin viettävät laatuaikaa toistensa seurassa, mutta näin äskettäin jätettynä ei huvita yhtään mikään.

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Ei, mutta on mennyt melkein koko päivä hukkaan täällä av:lla ja alkaa kohta v... onneksi yhdeltätoista paukahtaa rekisteröityminen päälle, niin ei mene koko yötä.

Vierailija

Mulla on myös ainakin tähän mennessä ikävä lauantai-ilta! Kaverit aina sanovat ettei jaksa lähteä minnekään mutta sitten tuleekin ilmi, että toisten ihmisten kanssa mieluusti lähdetään. :( Joten olen yksin ja odotan ihmettä että kaverit pyytäisivät minut mukaan.

Vierailija

Oon masentunut. Oli sentään syntymäpäivä tällä viikolla. En jaksanut juhlia. Mutta oli kuitenkin. 

Mies on sentään kotona mun kanssa.

Vierailija

Jep täällä kanssa, yksin kun ei huvita mikään nyt kesällä eronneena.. Lapsetkin viettää viikonloppua isovanhemmilla, on niin yksinäinen olo eikä ole edes sitä viiniä 

Vierailija

No täällä on toinen, jota vituttaa ankarasti. Kakara meni rikottamaan ompelukoneeni sillä välin, kun kävin silittämässä taitteen kankaaseen. Ja siis olin pyytänyt etukäteen miestä vartioimaan lasta, mutta se oli siinä sitten vartioinut selin (katsoi sadannen kerran Ilta-Sanomien otsikot).

Nyt on sitten pattitilanne tässä. Joko korjautan ompelukoneen ja saan ommeltua nuo saakelin verhot loppuun asti tai sitten jätän ompelut sikseen ja käytän säästöt siihen kaksipuoleiseen pihakeinuun, josta olen haaveillut jo vuosia ja jollaisen näin tänään hyvään hintaan Rautiassa. Ehdin jo iloita siitä keinusta, se oli hyvän mallinen ja liikkui sujuvasti. Mutta kun tuo perheen toinen "elättäjä" on pitkäaikaistyötön, ei tässä pysty meikäläisen palkalla kaikkea hankkimaan. Palkka on laskenut viidenneksen siitä, mitä se oli vielä muutama vuosi sitten, joten hyvä kun saadaan asuntolaina ja ruuat ja laskut ja vaatteet maksettua. Vihdoin tällä viikolla maltoin ostaa verhokangasta, että saadaan olkkariin uudet verhot, kun on edellisiä katsottu jo monta vuotta. Ja tässä vittu nyt sitten on sekin ilo.

Eikä ole edes viiniä talossa.

Vierailija

Mulla on niin kurjaa, että otan kohta unilääkkeeni, jotta pääsen arkitietoisuudesta eroon. En saa iloa enää mistään .

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla on niin kurjaa, että otan kohta unilääkkeeni, jotta pääsen arkitietoisuudesta eroon. En saa iloa enää mistään .

Sama juttu mulla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No täällä on toinen, jota vituttaa ankarasti. Kakara meni rikottamaan ompelukoneeni sillä välin, kun kävin silittämässä taitteen kankaaseen. Ja siis olin pyytänyt etukäteen miestä vartioimaan lasta, mutta se oli siinä sitten vartioinut selin (katsoi sadannen kerran Ilta-Sanomien otsikot).

Nyt on sitten pattitilanne tässä. Joko korjautan ompelukoneen ja saan ommeltua nuo saakelin verhot loppuun asti tai sitten jätän ompelut sikseen ja käytän säästöt siihen kaksipuoleiseen pihakeinuun, josta olen haaveillut jo vuosia ja jollaisen näin tänään hyvään hintaan Rautiassa. Ehdin jo iloita siitä keinusta, se oli hyvän mallinen ja liikkui sujuvasti. Mutta kun tuo perheen toinen "elättäjä" on pitkäaikaistyötön, ei tässä pysty meikäläisen palkalla kaikkea hankkimaan. Palkka on laskenut viidenneksen siitä, mitä se oli vielä muutama vuosi sitten, joten hyvä kun saadaan asuntolaina ja ruuat ja laskut ja vaatteet maksettua. Vihdoin tällä viikolla maltoin ostaa verhokangasta, että saadaan olkkariin uudet verhot, kun on edellisiä katsottu jo monta vuotta. Ja tässä vittu nyt sitten on sekin ilo.

Mulle kävi melkein sama juttu köyhänä opiskelijana aikoinaan. No kone hajosi ehkä enemmän vanhuuttaan niin ei tarvinnut edes miettiä korjaamista. Löysin netistä sitten sellaisen piilo-ommelpiston tms. jolla ompelin verhot käsin loppuun. Aikaa meni vähän reippammin, mutta oli voittajaolo kun sain ne verhot ikkunaan. Oli sellainen pieni ja harva pisto, mutta kyllä ne verhot kesti hyvin kunnes muuten kyllästyin niihin.

Vierailija

Miten sen ottaa. Yksin kotona, kirjaimellisesti, työmatkan jälkeen pyykkisouvia hoidan ja istun välillä olohuoneen lattialla maistellen vuorotellen viskiä ja rommia ns kalsarikännäten.

Rouva ja vekarat poissa huomiseen iltapäivään asti, joten tässähän voisi tehdä jotain ennenkuulumatonta eli painua vaikkapa paikalliseen pubiin ihmettelemään maailman menoa. Toisaalta on niin väsynyt reissusta ettei oikein jaksa vaivautua, hyvää tenua saa kotonakin ja jos huvittaa, ainahan voi mennä johonkin nettitsättiin seuraamaan ihmisten jutustelua.

Vierailija

[quote=Vierailija]

Vierailija kirjoitti:

Mä en nykyään edes ompele verhojen käänteitä vaan käytän silitysnauhaa. Paljon helpompaa ja nopeampaa. Hyvin on kestänyt pesutkin. Ehdotukseni on, että ostat sen uuden keinun ja jätät koneen korjaamatta =)

Karkoittaja

Joo, voi olla ikävää. Minulla on n 18cm kulli, joka on n 5cm paksu. Sillä olen saavuttanut suosiota, ja karkottanut ikävää.

Vierailija

Mulla ois mukava ilta jos ei väsyttäis näin s******sti! Mies nukuttamassa lasta ja sen jälkeen ajateltiin saunoa,juua parit oluet ja panna ja kattoa jotai leffaa mutta tää väsymys pilaa koko illan!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat