Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään muulla ikävä lauantai-ilta?

Vierailija
17.10.2015 |

Sellainen v..... päällä, ettei aikoihin ollut. Yksin olen kotona ja juon viiniä. Keskivertoihmiset varmaankin viettävät laatuaikaa toistensa seurassa, mutta näin äskettäin jätettynä ei huvita yhtään mikään.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viini on pahaa, itse olen jonottamassa venäjälle tankkaamaan, naisseura olisi ihan kivaa vaihtelua jonotuksessa, oma muija vaan kiukuttelee ja pihtaa.
Olisiko av:lla naisia matkaseuraksi venäjälle? Lpr-imatra mielellään ja viisumi pitää olla.

Vierailija
22/35 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo... Mies lähti omille menoille ja hirvee stressi ens viikosta. Olis voinu iteki käydä jossain tuulettamassa päätä, mut ei voi ku oon lasten kans. Ens viikko stressaa ihan hirveesti.

Jotenki tässä lauantaissa roikkuu sellanen pahaenteinen varjo. Et en varmaan lähtis kuitenkaan vaikka se ukko tuliski kohta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa ottaa d-vitamiinia purkista, ettei masennus yllätä sen takia. Plus vihanneksia, hedelmiä. C-vitamiinia.

Oikeasti, miten sen d-vitamiinin pitäisi vaikuttaa? Olen kaksi vuotta syönyt 100 mq päivässä neurologin käskystä, mitään muutosta entiseen en ole havainnut. Paitsi nukun kuin tukki nykyään. Ei mielestäni mikään ihmelääke.

Vierailija
24/35 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo... Mies lähti omille menoille ja hirvee stressi ens viikosta. Olis voinu iteki käydä jossain tuulettamassa päätä, mut ei voi ku oon lasten kans. Ens viikko stressaa ihan hirveesti.

Jotenki tässä lauantaissa roikkuu sellanen pahaenteinen varjo. Et en varmaan lähtis kuitenkaan vaikka se ukko tuliski kohta.

Muakin stressaa ens viikko. Just sellanen levoton pahaenteinen fiilis. Mitkäköhän on tapahtumassa.

Vierailija
25/35 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa ottaa d-vitamiinia purkista, ettei masennus yllätä sen takia. Plus vihanneksia, hedelmiä. C-vitamiinia.

Oikeasti, miten sen d-vitamiinin pitäisi vaikuttaa? Olen kaksi vuotta syönyt 100 mq päivässä neurologin käskystä, mitään muutosta entiseen en ole havainnut. Paitsi nukun kuin tukki nykyään. Ei mielestäni mikään ihmelääke.

No mielialaan se vaikuttaa ja siihen nukkumiseenkin. Jos on siis ollut puutos ja siitä johtuva vetämättömyys.

Vierailija
26/35 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös. Kaipaisin niin juttuseuraa.

Vierailija
27/35 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttuatar

http://areena.yle.fi/1-1748134

Hercule Poirot: Rouva McGinty on kuollut 

http://areena.yle.fi/1-1195084

Vierailija
28/35 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
29/35 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukkuu ja itse jumitan sohvalla tabletin kanssa... olis edes sitä viiniä!

Vierailija
30/35 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä se menee mullakin. Laivalle maanantaina....😊

Vierailija
31/35 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä lapsen kanssa kotona kaksin, mies taas viihteellä. Tosi rauhaton olo enkä keksi mistä johtuu.. kohta kai nukkumaan niin rauhottuu mieli. 

Vierailija
32/35 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan. - Matt. 6:33

Vierailija
33/35 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä lapsen kanssa kotona kaksin, mies taas viihteellä. Tosi rauhaton olo enkä keksi mistä johtuu.. kohta kai nukkumaan niin rauhottuu mieli. 

Koita jaksaa..😀

Vierailija
34/35 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut
julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta  --Jesaja 61

Vierailija
35/35 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme. -Room. 5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän