Kellään muulla ikävä lauantai-ilta?
Sellainen v..... päällä, ettei aikoihin ollut. Yksin olen kotona ja juon viiniä. Keskivertoihmiset varmaankin viettävät laatuaikaa toistensa seurassa, mutta näin äskettäin jätettynä ei huvita yhtään mikään.
Kommentit (35)
No joo... Mies lähti omille menoille ja hirvee stressi ens viikosta. Olis voinu iteki käydä jossain tuulettamassa päätä, mut ei voi ku oon lasten kans. Ens viikko stressaa ihan hirveesti.
Jotenki tässä lauantaissa roikkuu sellanen pahaenteinen varjo. Et en varmaan lähtis kuitenkaan vaikka se ukko tuliski kohta.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa ottaa d-vitamiinia purkista, ettei masennus yllätä sen takia. Plus vihanneksia, hedelmiä. C-vitamiinia.
Oikeasti, miten sen d-vitamiinin pitäisi vaikuttaa? Olen kaksi vuotta syönyt 100 mq päivässä neurologin käskystä, mitään muutosta entiseen en ole havainnut. Paitsi nukun kuin tukki nykyään. Ei mielestäni mikään ihmelääke.
Vierailija kirjoitti:
No joo... Mies lähti omille menoille ja hirvee stressi ens viikosta. Olis voinu iteki käydä jossain tuulettamassa päätä, mut ei voi ku oon lasten kans. Ens viikko stressaa ihan hirveesti.
Jotenki tässä lauantaissa roikkuu sellanen pahaenteinen varjo. Et en varmaan lähtis kuitenkaan vaikka se ukko tuliski kohta.
Muakin stressaa ens viikko. Just sellanen levoton pahaenteinen fiilis. Mitkäköhän on tapahtumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa ottaa d-vitamiinia purkista, ettei masennus yllätä sen takia. Plus vihanneksia, hedelmiä. C-vitamiinia.
Oikeasti, miten sen d-vitamiinin pitäisi vaikuttaa? Olen kaksi vuotta syönyt 100 mq päivässä neurologin käskystä, mitään muutosta entiseen en ole havainnut. Paitsi nukun kuin tukki nykyään. Ei mielestäni mikään ihmelääke.
No mielialaan se vaikuttaa ja siihen nukkumiseenkin. Jos on siis ollut puutos ja siitä johtuva vetämättömyys.
Täällä myös. Kaipaisin niin juttuseuraa.
Mies nukkuu ja itse jumitan sohvalla tabletin kanssa... olis edes sitä viiniä!
Töissä se menee mullakin. Laivalle maanantaina....😊
Täällä lapsen kanssa kotona kaksin, mies taas viihteellä. Tosi rauhaton olo enkä keksi mistä johtuu.. kohta kai nukkumaan niin rauhottuu mieli.
Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan. - Matt. 6:33
Vierailija kirjoitti:
Täällä lapsen kanssa kotona kaksin, mies taas viihteellä. Tosi rauhaton olo enkä keksi mistä johtuu.. kohta kai nukkumaan niin rauhottuu mieli.
Koita jaksaa..😀
1. Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut
julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta --Jesaja 61
Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme. -Room. 5
Viini on pahaa, itse olen jonottamassa venäjälle tankkaamaan, naisseura olisi ihan kivaa vaihtelua jonotuksessa, oma muija vaan kiukuttelee ja pihtaa.
Olisiko av:lla naisia matkaseuraksi venäjälle? Lpr-imatra mielellään ja viisumi pitää olla.