Mies "vitsaili" lihavuudestani kaupan nätille myyjälle
Ostoksissa oli sipsipussi joka oli menossa hänelle itselleen ja kavereilleen ns. poikien iltaan. Myyjä oli nuori ja nätti ja pakkohan siinä on aina jotain läppää heittää, näköjään. Sipsipussin kohdalla ei saanut bonuksia otettua kun kortti temppuili.
Mies sanoi kassatytölle "Läskisensuuri iski, ei anna ostaa" ja osoitti mahaani ja virnuili.
Liekö tarpeen mainita että olen itkenyt koko päivän.
Kommentit (40)
En usko, Ei kukaan mies ole noin törppö. Saati et joku muka vollottais. hoh hoh.
Ap, olet ihan ok, et mikään läski! Minä olen 166/90 ja yhtään en häpeä olla HIEMAN pulskempi! Tykkään kropastani just tämmöisenä, eikä kukaan pysty minua loukkaamaan läskittelypuheilla, koska en koe olevani läski! Olen sopusuhtainen kiloineni, ja kyllä, vatsakumpuakin on, on makkaroitakin, vaan ne on minun ikiomia! Jos joku laukoo tyhmyyksiä, niin oma on häpeänsä. Arvelen tuon kassatytön myötähävenneen puolestasi, sillä tuollaiset typerykset, millaista miehesi esitti, häpäisevät ihan itse itsensä! Samoin ne miehet, jotka flirttaavat esim kassatytön kanssa, vaikka oma vaimo tai tyttöystävä on käsipuolessaan! Ei voi mies enää tyhmempää itsestään osoittaa!
Sinä ap, nosta pääsi! Et ole tehnyt mitään väärää, mutta se sun miehes on ... typerys!!!
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni teki kerran vastaavaa. Tais olla myös sipsipussi ja myyjä sanoi, että nämä ovat tarjouksessa ja saa kaksi yhden hinnalla. Siihen mieheni myyjälle silmää iskien että vaimolle saa nyt yksi pussi riittää, niin laiskasti tokaisin siihen, että hae vaan se toinen pussi ja silmää iskien myyjälle sanoin että syön suruuni kun olen jumissa ton urpon kanssa. Ihana myyjä nauroi raikuvasti. Mieheni vaan tuhahteli eikä ole sen koommin sammakoita suustaan päästellyt.
Ai hitsi, ihan paras! Hyvä sinä. Olisinpa itsekin yhtä nokkela tuollaisissa tilanteissa, ja saisin heti suuni auki.
-ei ap-
Voi luoja miten mä inhosin noita setämiehiä (noin 3-kymppisiä ja yli) kun olin 2-kymppinen nätti kassatyttö. Pahinta oli, jos vielä vaimo oli mukana, tunsin myötähäpeää ja raivostutti että mies aiheuttaa nolon tilanteen meille molemmille naisille siinä- ei ole sen kassaihmisen vika, jos hän on nuori ja nätti, ja "saa" idioottimiehet käyttäytymään huonosti..
Mä ainakin itkisin tollaisen takia. Kamala mies, hyi.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja miten mä inhosin noita setämiehiä (noin 3-kymppisiä ja yli) kun olin 2-kymppinen nätti kassatyttö. Pahinta oli, jos vielä vaimo oli mukana, tunsin myötähäpeää ja raivostutti että mies aiheuttaa nolon tilanteen meille molemmille naisille siinä- ei ole sen kassaihmisen vika, jos hän on nuori ja nätti, ja "saa" idioottimiehet käyttäytymään huonosti..
Kakskymppiset on niin lapsukaisia, mutta siitä 25 ylöspäin katselen, vaikka edellinenkin oli tavatessamme 24.
Kassatyttö hymyili vaivaantuneesti ja katsoi minua säälivästi. Niin tekisin kyllä itsekin jos olisin samassa tilanteessa myyjänä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kassatyttö hymyili vaivaantuneesti ja katsoi minua säälivästi. Niin tekisin kyllä itsekin jos olisin samassa tilanteessa myyjänä.
Ap
Sitä kävi läskisi sääliksi.
Lihava nainen ei paljoa eroa nististä.
Kummallakin on addiktio jossa on kestämistä. Nistin ongelmat eivät taas häiritse sängyssä, mutta arkea kuitenkin.
Tuskin tuollainen oli sen myyjänkään mielestä hauskaa, vaan todella vaivaannuttavaa ja ikävää.
Provo tämä on, kun ei kommentoi mitään. Miten jotkut jaksaa ja toiset uskoo :)
Vierailija kirjoitti:
Kummallakin on addiktio jossa on kestämistä. Nistin ongelmat eivät taas häiritse sängyssä, mutta arkea kuitenkin.
Puolisosi saisi mieluummin ryhtyä nistiksi kuin lihoa? Okei.
Vierailija kirjoitti:
Provo tämä on, kun ei kommentoi mitään. Miten jotkut jaksaa ja toiset uskoo :)
Olkoon provo, mutta ihan realistinen tilanne silti.
Joillain setämiehillä iskee iän myötä ihme tarve pistää esitys pystyyn jos ovat tekemisissä nuoren nätin myyjän tai asiakaspalvelijan kanssa. Härskejä vitsejä ja silmän iskemistä, oman seuralaisen nolaamista ja vastaavaa pelleilyä. Tiedoksenne sedät että tuo on sen nuoren myyjän näkökulmasta lähinnä säälittävää ja vaivaannuttavaa, ja nolaatte siinä tilanteessa itsenne.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin se lihava mies eroaa nististä? Kun tässä nyt mainitset erityisesti lihavat naiset.
Vierailija kirjoitti:
9, olen 165cm/77kg eli olen ylipainoinen ja valitettavasti omenavartaloinen eli on kertynyt vatsaan. Tuttuni jolla samat mitat näyttää hoikalta koska pitkät jalat ja rasva lähinnä rinnoissa ja lantiossa.
Ap
No ei voi noilla lukemilla sentään hoikalta näyttää tai pitää todella olla aikamoiset daisarit. Toi on niin selvä ylipaino, et vaikka paino jakautuis miten ni hoikalta ei voi näyttää mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9, olen 165cm/77kg eli olen ylipainoinen ja valitettavasti omenavartaloinen eli on kertynyt vatsaan. Tuttuni jolla samat mitat näyttää hoikalta koska pitkät jalat ja rasva lähinnä rinnoissa ja lantiossa.
Ap
No ei voi noilla lukemilla sentään hoikalta näyttää tai pitää todella olla aikamoiset daisarit. Toi on niin selvä ylipaino, et vaikka paino jakautuis miten ni hoikalta ei voi näyttää mitenkään.
Ja jotkut alapeukuttaa... :D
Ai kamala :( kaikki sympatiat sinun puolellasi. Olin itse muutama vuosi sitten kesätöissä ruokakaupassa ja valitettavasti näitä urpoja tuli vastaan aika usein, etenkin viikonloppuisin kun pariskunnat tekivät herkkuostoksia.
Yksi kamalimmista oli, kun suunnilleen 40-vuotias mies tuli vaimonsa kanssa kassalle ja tokaisi (oletettavasti hieman juoneena), että "olisipa tuo minunkin vaimoni vielä siro ja kaunis, nykyään vetää vaan noita suklaalevyjä ja se kyllä näkyy ". Menin tuossa tilanteessa ihan lukkoon ja sopersin jotain "eihän hän edes näytä yhtään pahalta" ja harmittaa edelleen kun en osannut sanoa niin yhtäkkisesti mitään parempaa. :/ Säälitti vaimon puolesta ja mietin tapahtunutta koko vuoron loppuun saakka.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan katsoa peiliin.
Katsohan sinäkin, katso oikein tarkkaan ja kerro, näkyykö tyhmyys naamasta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä debiilejä riittääkin...? :D
Jännämiehiä, jännämiehiä.