Olen ollut kovasti kipeänä ja laihtunutkin siksi

Vierailija

Jotenkin siinä on ylimääräiset nesteet lähteneet kehosta siten että silmänikin näyttävät vielä aiempaa suuremmilta ja iho kalpealta ja jotenkin kuulaalta. Nyt kun olin asioilla ja kaupungilla, niin tosi moni (itse varsin kivannäköinen) ihminen katsoi minua aika pitkään, ei siis mitenkään pahasti eikä ollenkaan ikävän tuntuisesti, vaan jotenkin kivasti ja mielenkiinnolla, tai jotenkin kuin muka tuntisi minut jostain, miettien kenties että mistä. Miksi?? Olipa vaan hieman outo kokemus, ei mikään ongelma, mutta erikoista.

Kommentit (4)

Vierailija

Ai vitsit, oisinpa mäkin! Oon pitempään ollut kipeänä, mutta mä oon tullut vaan turvonneeksi liikunnan puutteesta ja oon vissiin jaksanut syödä silti.

Keväällä olin leikkauksessa ja laihduin sen jälkeen. Omasta mielestä näytin tosi hyvältä, mutta ihmiset kommentoi kuin negatiivisena asiana, että olin laihtuneen ja kalpean näköinen. Oon kyllä varma, että mun naama ja kroppa näyttää paremmalta laihtuneena. Olen normaalisti normaalipainon ylärajalla, vaikka en nyt ihan näytäkään niin painavalta.

Vierailija

No ei ole ollut mitenkään mukavaa sairastella, eikä se ole ihan ohi vieläkään, mutta kaikella on kai sitten puolensa. Kysyin lopulta ystävältäni että siis mitä tää on, miksi nyt näin, niin hän vei minut seuraavan peilin eteen tavaratalossa ja sanoi että katso nyt itse. Mulla on ollut itsetunto vähän heikoilla kantimilla nyt, mutta kaipa sitä voisi taas nostella ylemmäskin. :)

Vierailija

Tuo naisten "katto mua kuin tuntisi mut jostain. Hitsi nyt jäi vaivaamaan, miks se katto niin. miks se katto?" -juttu on naisten tapa kertoa, että pikkarissa alkoi kihelmöimään kun hyvännäköinen mies katsoi. ja se on myös tapa rehvastella ja hakea ystävlitä huomiota, että sain katseita hyvännäköseltä.

sama pätee esimerkiksi valokuviin, nainen osoittaa sitä parhaimman näköistä miestä ja sanoo "toi on tutun näkönen jostain. hitsi mistäköhän toi on tuttu. en muista." ja tota jaarittelua tutun näköisestä kestää ja kestää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No ei ole ollut mitenkään mukavaa sairastella, eikä se ole ihan ohi vieläkään, mutta kaikella on kai sitten puolensa. Kysyin lopulta ystävältäni että siis mitä tää on, miksi nyt näin, niin hän vei minut seuraavan peilin eteen tavaratalossa ja sanoi että katso nyt itse. Mulla on ollut itsetunto vähän heikoilla kantimilla nyt, mutta kaipa sitä voisi taas nostella ylemmäskin. :)

Joo, ei ole mukava sairastella, mut mä oon sairastanut ja läskiintynyt vielä sen lisäks :( Enkä myöskään oo vielä terve, että pääsisin esim lenkille laihtumaan. Hyvää paranemista sulle ja parempaa itsetuntoa! :) -2

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat