Onko miehistä sitä rumuus/komeus-taulukkoa?
Löytyykö miesten ulkonäkö-taulukkoa? Siis tätä mikä naisistakin on tehty http://i.imgur.com/EsOwgTg.jpg
Tuon listan perusteella jos pitäisi arvioida itsensä niin olisin ehkä jotain 2-4.
Terveisin Naispelko22
Kommentit (69)
Mä oon ainakin kohdassa 0-1 naisten kiinnostuksen perusteella
PS. Pankkitileillä melkein 20k€
Naisten mielissä ainakin. Itsellä oman taulukon mukaan mies, jonka kanssa voin kuvitella edes tapailevani täytyy olla se vahva 8.
Vierailija kirjoitti:
Ja varmasti olet tehnyt jotain sen eteen, että olisit mukava, hauska, mielenkiintoinen ja ilo katsoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja varmasti olet tehnyt jotain sen eteen, että olisit mukava, hauska, mielenkiintoinen ja ilo katsoa?
Kyllä se kuitti täyttää kaikki nuo kriteerit ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oon käynyt salilla, koulussa ja töissä. En sitten tiedä miten voin muuttua hauskemmaksi tai mielenkiintoiseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oon käynyt salilla, koulussa ja töissä. En sitten tiedä miten voin muuttua hauskemmaksi tai mielenkiintoiseksi
Nuo ovat täysin perusjuttuja :D Kannattaa tosiaan petrata jos haluaa olla kiinnostavampi. Ei tylsiä ihmisiä jaksa edes ystävinä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä!? Oon nainen ja mun mielestä noi kaikki kutosen kohdan on kuumia
Vierailija kirjoitti:
Musta nelosrivin oikeanpuoleisin on komea.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä ei ole noin hyvännäköisiä mitä tuossa on jo nuo kutoset esimerkiksi. Ja seiskat on jo todella hyvännäköisiä. Jos puolet miehistä olisi yhtähyvännäköisiä kuin puolet tuossa taulukossa, niin me naisethan jouduttaisiin kävelemään koko ajan suu auki! Vai onko suomalaiset miehet yksinkertaisesti vaan poikkeuksellisen rumia/siivottomia/epähygieenisiä?
No suomalaismiehet yltää keskimäärin korkeintaan 4-5, Että miten te kehtaatte naisia edes arvostella? :D
No ei ole hääppösiä alle vitoset. Eikä ylemmissäkään kaikissa hurraamista. Yhden poikkeuksen nostaisin kyl huomattavasti ylemmäs, 6 rivin oikeanpuoleisin on nam.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://i.imgur.com/mMyag9s.jpg
Mitä ihmettä!? Oon nainen ja mun mielestä noi kaikki kutosen kohdan on kuumia
Toi on homomiehen tekemä. Jos Ryan Gosling on 7, niin mitä toivoa on tavikselle.
Olen omasta mielestäni 8-9 ulkonäöltäni. Minua kehutaan kauniiksi tosi usein ja saan miehiltä katseita ja huomiota. Kasvot ovat enemmän mallimaiset kuin missimäiset, eli persoonallisen näköisiä osia löytyy kasvoistani. Vartalo on tosi hyvä myös. Ongelma on se, että hampaat ovat tosi vinot. Ne ovat kyllä erittäin valkoiset mutta siis vinot. Mihin kategoriaan siis kuulun? Nainen 30.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo ovat täysin perusjuttuja :D Kannattaa tosiaan petrata jos haluaa olla kiinnostavampi. Ei tylsiä ihmisiä jaksa edes ystävinä.
Kerro ihmeessä miten se petraaminen tapahtuu
Vierailija kirjoitti:
Olen omasta mielestäni 8-9 ulkonäöltäni. Minua kehutaan kauniiksi tosi usein ja saan miehiltä katseita ja huomiota. Kasvot ovat enemmän mallimaiset kuin missimäiset, eli persoonallisen näköisiä osia löytyy kasvoistani. Vartalo on tosi hyvä myös. Ongelma on se, että hampaat ovat tosi vinot. Ne ovat kyllä erittäin valkoiset mutta siis vinot. Mihin kategoriaan siis kuulun? Nainen 30.
Kategoriaan: olen lammas, bää, mihin mun järki juoksee.
Kyllä. Se on pankkitilin saldo.