Onko miehistä sitä rumuus/komeus-taulukkoa?

Vierailija

Löytyykö miesten ulkonäkö-taulukkoa? Siis tätä mikä naisistakin on tehty http://i.imgur.com/EsOwgTg.jpg

Tuon listan perusteella jos pitäisi arvioida itsensä niin olisin ehkä jotain 2-4.

Terveisin Naispelko22

Sivut

Kommentit (69)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ainakin kohdassa 0-1 naisten kiinnostuksen perusteella

PS. Pankkitileillä melkein 20k€

Ja varmasti olet tehnyt jotain sen eteen, että olisit mukava, hauska, mielenkiintoinen ja ilo katsoa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja varmasti olet tehnyt jotain sen eteen, että olisit mukava, hauska, mielenkiintoinen ja ilo katsoa?

Kyllä se kuitti täyttää kaikki nuo kriteerit ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oon käynyt salilla, koulussa ja töissä. En sitten tiedä miten voin muuttua hauskemmaksi tai mielenkiintoiseksi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oon käynyt salilla, koulussa ja töissä. En sitten tiedä miten voin muuttua hauskemmaksi tai mielenkiintoiseksi

Nuo ovat täysin perusjuttuja :D Kannattaa tosiaan petrata jos haluaa olla kiinnostavampi. Ei tylsiä ihmisiä jaksa edes ystävinä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

http://i.imgur.com/mMyag9s.jpg

Suurin osa miehistä ei ole noin hyvännäköisiä mitä tuossa on jo nuo kutoset esimerkiksi. Ja seiskat on jo todella hyvännäköisiä. Jos puolet miehistä olisi yhtähyvännäköisiä kuin puolet tuossa taulukossa, niin me naisethan jouduttaisiin kävelemään koko ajan suu auki! Vai onko suomalaiset miehet yksinkertaisesti vaan poikkeuksellisen rumia/siivottomia/epähygieenisiä?

Vierailija

No ei ole hääppösiä alle vitoset. Eikä ylemmissäkään kaikissa hurraamista. Yhden poikkeuksen nostaisin kyl huomattavasti ylemmäs, 6 rivin oikeanpuoleisin on nam.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat