Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehistä sitä rumuus/komeus-taulukkoa?

Vierailija
17.10.2015 |

Löytyykö miesten ulkonäkö-taulukkoa? Siis tätä mikä naisistakin on tehty http://i.imgur.com/EsOwgTg.jpg

Tuon listan perusteella jos pitäisi arvioida itsensä niin olisin ehkä jotain 2-4.

Terveisin Naispelko22

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa miesten taulukossa nuo nelosen miehet olivat jo ihan kivannäköisiä ja normaaleja. Naisten taulukossa nelosen naiset olivat vielä alle keskitason ehkä yhtä poikkeusta laskematta.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
22/69 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v kirjoitti:

Tuossa miesten taulukossa nuo nelosen miehet olivat jo ihan kivannäköisiä ja normaaleja. Naisten taulukossa nelosen naiset olivat vielä alle keskitason ehkä yhtä poikkeusta laskematta.

-Mies 29v + 1v-

Aika lailla päin vastoin, mutta sä ootkin mt-potilas, joka elää netin kautta ja vertaa naisia johonki muokattuihin kuviin julkkisnaisista joilla kilon pakkelit. Mun mielestä nuo miehet on suht rumia jotka on alle 6.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen omasta mielestäni 8-9 ulkonäöltäni. Minua kehutaan kauniiksi tosi usein ja saan miehiltä katseita ja huomiota. Kasvot ovat enemmän mallimaiset kuin missimäiset, eli persoonallisen näköisiä osia löytyy kasvoistani. Vartalo on tosi hyvä myös. Ongelma on se, että hampaat ovat tosi vinot. Ne ovat kyllä erittäin valkoiset mutta siis vinot. Mihin kategoriaan siis kuulun? Nainen 30.

No jos ne sinua häiritsevät niin voithan mennä oikaisuhoitoon

Vierailija
24/69 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin kuvat ja näyttää että sekä mies/nais kuvissa nuo 6-7+ alkaen on selvästi tietynlainen painotus minkälaista kauneutta kollaasien tekijä on hakenut.

Mielenkiintoisempi (koska dataa varmasti oli paljon enemmän kuin mitä tähän ketjuun mahtuu) juttu oli tämä jonka pistin aiemmassa ketjussa tämän mutta taisi hävitä jonnekin, laitetaan nyt uudestaan koska syytä poistoon ei kerrottu.

"The online dating site OkCupid asks its clients to rate each other’s attractiveness on a scale of 1 to 5. When men rated the women, the median score was about 3 and the ratings followed a bell curve — a few really attractive women and an equal number of women rated as unattractive.

But when women rated men, the results were quite different. The median score was between 1 and 2. Only 1 in 6 of the guys was rated as having above average looks. Either the guys who go to places like OkCupid, Tinder and other sites are disproportionately homely, or women have unforgiving eyes"

Vierailija
25/69 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen omasta mielestäni 8-9 ulkonäöltäni. Minua kehutaan kauniiksi tosi usein ja saan miehiltä katseita ja huomiota. Kasvot ovat enemmän mallimaiset kuin missimäiset, eli persoonallisen näköisiä osia löytyy kasvoistani. Vartalo on tosi hyvä myös. Ongelma on se, että hampaat ovat tosi vinot. Ne ovat kyllä erittäin valkoiset mutta siis vinot. Mihin kategoriaan siis kuulun? Nainen 30.

Kategoriaan: olen lammas, bää, mihin mun järki juoksee.

Eli jos nainen on kaunis, hän on tyhmä vai? Minulta löytyy akateeminen tutkinto, yhteensä tutkintoja on 3, joten en ihan tyhmä kuitenkaan voi olla ;) Enkä kyllä ole massan mukana kulkeva bimbokaan. Seuraan aktiivisesti maailman politiikkaa, keskustelen mieheni kanssa Vonnegutista ja Kierkegaardista tai vaikka rahataloudesta. Mutta ennakkoluulot eivät näköjään muutu miksikään.

Vierailija
26/69 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Se on kikkelin koko.

Korjasin.

Vierailija
27/69 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://i.imgur.com/mMyag9s.jpg

Mitä ihmettä!? Oon nainen ja mun mielestä noi kaikki kutosen kohdan on kuumia

Just meinasin kirjoittaa, että tuon listan mukaan minä olisin varmaan kutoskategoriassa. Kiitos tästä. Olen siis kuuma.

Onhan tuossa myös Ryan Gosling laitettu seiskaksi, vaikka monien mielestä maailman seksikkäimpiä miehiä.

Vierailija
28/69 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä naisissa nelosrivin oikeanpuoleisin on kivan näköinen. Oon ollut tosi ihastunut mieheen, joka olis ihan sen naisen näköinen, jos ois nainen <3

Vierailija
29/69 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 8-nainen ja mun mielestä noi muutkin kasin naiset oli monet kuumempia ja söpömpiä kuin ysit 8->

Vierailija
30/69 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi 4 kohdan , vähän aasialaisen näkönen on söpö! Söpömpi ku noi kaikki muut! <3<3<3 Kukakohan se on?

Vierailija
31/69 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä toi 4 kohdan , vähän aasialaisen näkönen on söpö! Söpömpi ku noi kaikki muut! <3<3<3 Kukakohan se on?

eli miehistä!

Vierailija
32/69 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskan, kasin ja ysin naiset on kaikki hyvännäköisiä. Ehkä tuo seiskarivin viimeinen vois kuulua kutoskategoriaan, mutta kaikki muut menee kategoriaan "kuuma beibi".

Minä mies, ugh.

Vierailija
33/69 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli miehistä!

8.ja 9.kohdat ei oo hyvännäkösii! mun mielipide! oonko kummallinen? 

Vierailija
34/69 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellut tuota "taulukkoa" ja ihmisiä, jotka jakavat sitä, kuka vitsinä ja kuka tosissaan.

1-3 kuvissa on mm. pahasti epämuodostuneita ja sairaita ihmisiä. Mielestäni "taulukon" jakaminen on heidän pilkkaamistaan.

Nelostason kuvissa esim. 2 oikeanpuolimmaista ovat täysin normaalin näköisiä tavallisia naisia. Ilmeisesti kuvan koostajalla on jokin kiusaamisagenda ollut tässä mukana.

Kaikki kuvaa jakavat ovat jotenkin ala-arvoisia ihmisiä ja saisivat hävetä. He ovat mätöjä sisältä.

Vierailija
35/69 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutosesta alaspäin on rumia,jotkut seiskatki

Vierailija
36/69 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutosesta alaspäin on rumia,jotkut seiskatki

miehistä siis

Vierailija
37/69 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellut tuota "taulukkoa" ja ihmisiä, jotka jakavat sitä, kuka vitsinä ja kuka tosissaan.

1-3 kuvissa on mm. pahasti epämuodostuneita ja sairaita ihmisiä. Mielestäni "taulukon" jakaminen on heidän pilkkaamistaan.

Nelostason kuvissa esim. 2 oikeanpuolimmaista ovat täysin normaalin näköisiä tavallisia naisia. Ilmeisesti kuvan koostajalla on jokin kiusaamisagenda ollut tässä mukana.

Kaikki kuvaa jakavat ovat jotenkin ala-arvoisia ihmisiä ja saisivat hävetä. He ovat mätöjä sisältä.

mä oon samaa mieltä ja noi "alemman tason" miehet on hyvännäköisiä! naisia en osaa kattoo "sillä silmällä".

Vierailija
38/69 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli miehistä!

8.ja 9.kohdat ei oo hyvännäkösii! mun mielipide! oonko kummallinen? 

Mistä mä löytäisin ihmisen, joka ajattelee samalla tavalla kuin minä?! Tiedän, en vauvapalstalta, mutta kumminkin...!

Vierailija
39/69 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No suomalaismiehet yltää keskimäärin korkeintaan 4-5, Että miten te kehtaatte naisia edes arvostella? :D

En ole arvostellutkaan, mutta sinä arvostelit juuri minua ja kaikkia muita suomalaismiehiä.

https://www.psychologytoday.com/blog/headshrinkers-guide-the-galaxy/201…

Vierailija
40/69 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

-Mies 29v + 1v-

Aika lailla päin vastoin, mutta sä ootkin mt-potilas, joka elää netin kautta ja vertaa naisia johonki muokattuihin kuviin julkkisnaisista joilla kilon pakkelit. Mun mielestä nuo miehet on suht rumia jotka on alle 6.

Sisäinen kauneutesi taitaa olla lääkärileikkien perusteella täpärä ykkönen.

-Mies 29v + 1v-