Mies "vitsaili" lihavuudestani kaupan nätille myyjälle

Vierailija

Ostoksissa oli sipsipussi joka oli menossa hänelle itselleen ja kavereilleen ns. poikien iltaan. Myyjä oli nuori ja nätti ja pakkohan siinä on aina jotain läppää heittää, näköjään. Sipsipussin kohdalla ei saanut bonuksia otettua kun kortti temppuili.

Mies sanoi kassatytölle "Läskisensuuri iski, ei anna ostaa" ja osoitti mahaani ja virnuili.

Liekö tarpeen mainita että olen itkenyt koko päivän.

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Itku on aika mielenkiintoinen reaktio tuohon. Minä olisin iskenyt sanan säilällä kuin villikissa. Mies olisi tuntenut nahoissaan henkisesti että tuli mokattua.

Vierailija

Mitenkäs tyttö, hihittelikö tyhjäpäisesti vai vaivautuneesti?

No, huumorimiehiä miehesi näköjään, hanki itsellesi paremmin sopiva jos et kestä etkä osaa vastata takaisin.

Vierailija

Miehesi ei kunnioita sinua (julkinen nolaaminen) ja sinä et selvästikään arvosta ja kunnioita itseäsi, kun et ilmeisesti sanonut tuosta miehelle mitään.

Vierailija

Hyi mikä mies :(

Omaa rakasta ei nolata ikinä julkisesti, ikinä! Ja mitä alkaa läskisensuurista jauhamaan, kun itsehän oli ne sipsit mässäämässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oletko läski? Jos et, niin mitä väliä?? Jos olet, niin laihduta. Simple as that. Ne on vaan kiloja.

Asiahan ei minulle kuulu, mutta miksi AP:n pitää laihduttaa jos ne on vaan kiloja? Tottakai jokainen pahoittaa mielensä jollain tasolla jos julkisesti aletaan ulkonäköä nälviä, oli sitten lihava tai laiha.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs tyttö, hihittelikö tyhjäpäisesti vai vaivautuneesti?

No, huumorimiehiä miehesi näköjään, hanki itsellesi paremmin sopiva jos et kestä etkä osaa vastata takaisin.

Huumori pitää osata ajoittaa ja kohdentaa oikein. Oman kumppanin avoin ivaaminen satunnaisille vastaantulijoille ei ole kovin fiksua. Tunnelma kotona on taatusti jäinen tuollaisen typeryyden jälkeen. Kassamyyjä tunsi varmaan myötähäpeää ja oli pahoillaan ap:n puolesta kun tuollaisen urpon kanssa liikkuu.

Jotkut ovat sanavalmita ja nokkelia, toisten lahjat ovat jossain muualla. Ilkeän vitsikkyyden kohdistaminen introvertimpaan ihmiseen on ihan vaan julmaa ja tyhmää ja saattaa "läpänheittäjän" huonoon valoon.

Vierailija

9, olen 165cm/77kg eli olen ylipainoinen ja valitettavasti omenavartaloinen eli on kertynyt vatsaan. Tuttuni jolla samat mitat näyttää hoikalta koska pitkät jalat ja rasva lähinnä rinnoissa ja lantiossa.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olisit nauranut ja sanonut tytölle, et sipseillä ja suklaallahan korjataan yhtä tiettyä miehen puutetta...;)

Tämä olis ollut mahtava sivallus :D

Vierailija

Vai olet vollottanut siellä asian takia? Mutta kun mies tulee kotiin kännipäissään, niin olet heti reidet levällään - kai sinulla on hyvä pilde kun miehesi viitsii kassasi olla.

Mitä muita hauskoja juttuja mies on heitellyt? ;) Mitähän siellä miesten illanvietossa nyt puhutaan, ties vaikka sinusta! Ja ikää sinulla on 19 vuotta?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat