***** LOKAMAMMAT TORSTAIHIN*****
Kommentit (136)
 ....laitettaisiin tämän päivän lopuksi vain positiivisiä ajatuksia huomista varten :)
 Älä murehdi menneitä, niiden aika on ohi.
 Älä murehdi tulevaa, sen aika ei ole vielä.
 Älä ota elämää liian vakavasti, et koskaan selviä siitä hengissä.
 Hyvät ajatukset ovat pieniä enkeleitä,
 lähetä niitä.
 tosi inhottavaa jos nyt häviätte täältä..
 Hansut ja muut..
 ymmärrän kyllä hansun pahan mielen minäkin..mutta tehtyähän ei saa tekemättömäksi vaikka sitä haluaisi kuinka..
 minäkään en halua kenenkään " puolelle" mennä tässä asiassa, mutta kai sen kivan ilmapiirin tänne vois hommata takasi..
 Olen myös ollut tuhma ...myönnän:(
 Ja sen takia PYYDÄN TOSIAAN ANTEEKSI HANSULTA JA KAIKILTA MUILTA KETKÄ PAHOITTANUT MIELEN MUN KIRJOITUSTEN TAKIA(yhteisöön viitaten):(
 Aina ei tule ajatelleksi mitä kirjoittaa ja mihin ...ja on sääli että pinomme rakoilee.....rakoileeko?
 Eiliset " kännit" sun muut " lumisodat" on olleet hauskoja ja niin myöhään kirjoitettuja juttuja että ei silloin yleensäkään hirveesti enään vauvoista kirjoitetta.Joten mielestäni jos tuntuu sivun 9 jälkeen että ei ole oikein mitään asiaa kirjoitettu niin mä en sitten lue sen enempää vaan seuraavaksi luen aamupinoa eli sitä uutta:)
 Mutta Hansu oikeesti ANTEEKSI!Ei ollut tarkoitus hyökätä kenenkään kimppuun:(
 Ja kyllä me usemmiten ollaan kuitenkin mukavaa porukkaa.
 Andromeeda (ehtivä 4 lapsen äiti .....;)
 Noi voihan harmistus, että taas on tällainen sota käynnissä. Ei oo enää kivaa. Byy! Eikös me nyt voitais sopia kaikki samalle hiekkalaatikolle leikkiin. Mua ainakin kiinnostaa lukea meidän kaikkien juttuja ja olen pyrkinyt kaikille kommentoimaan, mutta kun pää on niin hataraa tekoa ettei siä kaikki asiat pysy. Ja se, että jotkut (minä mukaan lukien) notkuvat täällä useampaan otteeseen, ei minusta tee meistä kenestäkään huonoa äitiä. Tuo ihana aurinkoinen, nassuttava ja välillä kakiltakin haiskahtava pikkumies on mulle tärkeitä maailmassa. Tää kirjoittelu ja palstalla notkuminen on mun " harrastus" . Toiset harrastaa siivousta, lenkkeilyä, salilla käyntiä ym. Ovatko he huonoja äitejä? Ilmeisesti olen todella epäonnistunut ja surkea äiti kun menen syksyllä töihin enkä jää kotiin poikani kanssa. Mutta se siitä.
 Annu: Me tehtiin ihan kivasti löytöjä. Itelleni löysin Harry Potter ja liekehtivä pikari -kirjan. Pojalle löytyi paljon satukirjoja. Mies löysi aarteita itelleen, nimittäin postimerkkejä. No onhan kiva, että se kerää pojalle jotain joskus mahdollisesti arvokastakin. Aattelin mennä huomenna uudestaan toiselle kirpparille. Josko löytyis vielä pojalle jotain kivoja vaatteita.
 Lopuksi voisin kirjoittaa aivan loistavan ajattelijan Matti Nykäsen lauseen: Aina kun mä hyppään ja pääsen siihen hyppyrin nokalle, niin mulle tulee sellanen " Bon Voyage" -tunne, siis että mä oon kokenu tän joskus aikaisemmin.
 T:nuuskis ja nassutin-nassutin
 vähän hiljaiseksi vetää tän päivän pino.
 Toivottavasti kaikki yhteisön " haukkumapinolaiset"  menevät vähän itseensä. Jos taas ei sen vertaa nöyryyttä löydy niin... ei mahda mitään. Sympatiat kyllä Hansun puolella.
 Sitten asiaan! ELOKUVAT: Vanhoista elokuvista ehdottomasti paras Piukat paikat, eli Some Like It Hot. En tiedä mikä siinä jaksaa naurattaa kun mies esittää naista :)
 Nykyleffoista kolahataa Quentin Tarantinon elokuvat. TSH trilogia on myös hyvä ja monet, monet muut.
 LAPSILISÄT, mitä teette niillä? Mä ajattelin joskus ennen, että säästän kaikki lapsilisät lapselle ja sitten hänellä on mukava pesämuna kun aloittaa oman elämän. Taloudellinen tilanne on kuitenkin se, että lapsilisät menee lapsen vaippoihin, ruokaan ja muihin tarvikkeisiin. Tästä poden välillä pahaa mieltä. Säästääkö kaikki muut lapsilisät?
 Mistäs muusta täällä on ollut puhetta...? En nyt kyllä muista yhtään. YSTÄVÄNPÄIVÄ lähestyy, miten ajattelitte viettää? Me ei sitä yleensä vietetä, mutta nyt ois kyllä kiva mennä yhdessä syömään ja elokuviin. Tai vaikka vain syömään hyvin... Ideoita, mitä vois tehdä kotona jos ei mihinkään lähdetä? Joo, joo... siis mitä muuta kuin " sitä" .
 Koitetaan nyt tosiaan jatkossa kaikki käyttäytyä kuin aikuiset ihmiset. Välillä oikein hävettää olla nainen, juoruamista ja selkään puukotusta. Ihan kuin naisvaltaisilla työpaikoilla, kiusaamista esiintyy valitettavan paljon. Huumoria toki saa (ja pitää!) olla. Jos kaikki kirjoittaisivat yhtä tylsästi ja " asiaa"  kuin minä, niin tänne kuoltaisiin pystyyn ;-)
 Kyllä minäkin ehdin käymään palstalla vain kun tyttö nukkuu.. ei tosiaan ehdi muuten. Myönnettäköön, että kyllä se joskus tuossa sylissä keikkuu, mutta enintään ehdin olla silloin jotain 5 minuuttia ennen kuin alkaa ähinä. Eiköhän meille kaikille oma perhe ole se ykkösjuttu ja sitten vasta tulee nää palstailut.
 Tällä hetkellä keikun täällä, koska pimu nukkuu ulkona iltatorkkuja. Mies lähti käymään Kärppä-matsissa mun isän ja veljen kanssa. Äitini on täällä ja katsoo veljen reilun vuoden ikäistä poikaa. On se härräväkkyrä!! Miten ihmeessä te monen lapsen äidit jaksatte?! Täytyy vaan hattua nostaa *puhhuh*
 PUOLUKKA77: me ollaan ajateltu säästää LAPSILISÄT, laittaa Alissalle omalle tilille. Mutta ei kuitenkaan sitten anneta sille kaikkea " puhtaana käteen"  vaan tarpeen vaatiessa.
 YSTÄVÄNPÄIVÄ taitaa jäädä tänä vuonna viettämättä.. Edellisinä vuosina ollaan käyty syömässä ulkona ja oltu muuten vain " romanttisissa"  tunnelmissa ;)
 No nyt tyttö heräs, pakko juosta!
 Kuinkas moni on muuten käynyt kattomassa tuon MATTI-elokuvan.. Me käytiin miehen kanssa sunnuntaina ja meikä on niin liikkis, että surkuttelin ja säälittelin Matin kohtaloa jälkeenpäin. Ei oikeesti voi olla niin höntti!! Ja nyt kaikki sitten nauraa sille elokuvissa ja se itsekin vielä mukana..
 Jaahas kitinää kuuluu taas...

arvelin että haluat näin tehtävän kun olit poistanut kaikki kuvasi ja juttusi...
 Eipä toi haittaa et mut sitten poistettiin, kun syyttämään alettiin myös.
 En taida enää jaksaa täällä oleen... Kyllä täällä vaan niin pahasti tulee sanottua asiat. Ja jos ja kun satuin puolustamaan Hansua niin kamala haloo nousee siitä, kun en oo muiden kanssa samaa mieltä!!!
 Mut ihan miten vaan.
 Nyt varmaan unohetaan Hansu ja alettan haukkumaan Kaisaa!!! =D
 Tää tais olla tässä tämän sivuston käyttö, mut onneksi on olemassa muitakin palstoja.
 Kiitos kaikesta ja kaikkea hyvää teille kaikille !!!
 T Kaisa ja Niko
Sä ja sun popparit. Nyt mulla on tullu ihan älytön himo niihin. Ikenet kipeenä niitä oon rouskuttanu ny liki joka ehtoo.
 " jollei takaportti olympialaisiin näillä puheilla aukene, nii meikäläinen meinaa muuttaa Kööpenhaminaan ja hakea ruotsin kansalaisuutta"
 Hih!
 World of warcraft... nettiriippuvuutta aiheuttava monipelattava roolipeli.
 Miehelläni on toinenki mitä tahkoaa silloin tällöin... EverQuest.
 Kuukausimaksullisia pelejä, joita on kiva myös sivusta seurata ;)
 Waimo72 *menee tuijottamaan LOSTia!!!*
 Hihhiihhiiiiii!!! Mullakin kulho tässä viekussa *tunnustaa*
 Eikö ollutkin kiva että kerroin niin paljon poppareista :D
 [b]Wal, you have a mail ;)
¿Me menemme tapaamaan kaikkia koska on Torstai" , sanoi Puh.
" Me menemme toivottamaan kaikille Hyvää Torstaita. Mennään, Nasu."