Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***** LOKAMAMMAT TORSTAIHIN*****

Kommentit (136)

Vierailija
81/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*istuu suu teipattuna jeesusteipillä*

Vierailija
82/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misuli: Sieltähän miekin kemitornio seuduilta kotosin ja koko minun puoleinen suku asustelee ylitorniolla. harvoin enää kuulee / näkee läppi sanaa niin tartuin heti kiinni. On se meänkieli niin mukavan kuulosta.

pojun takapuoli raikaa. tais tulla koko viikon satsi kerralla ja ei, kun pesuhommiin....

-messam-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Walde, pidetään mielessä! :)

Vierailija
84/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun korvissa kuulostaa NIIN karseelta, että en kyllä sitä halua missään nimessä käyttää. Ihmesanoja ne nuo lappilaiset vai oliko se lappalaiset keksii ;DD!

Vierailija
85/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää, kun tuo yhteisöjuttu on aiheuttanut niin paljon pahaa mieltä ja riitaa :( Itsekin olin alussa todella innokas kirjoittelija (aina ollut innokas taustailija), mutta jotenkin tuon perustetun yhteisön myötä, on ainakin mun innostus kirjoitella tänne laantunut. En tiedä miksi. Yhteisöhän alkuperäinen ajatus oli todella kiva, nähdä toisten kuvia ja vauveleita. Itse päätin heti, etten silti siihen yhteisöön hae. Tietty olisi tosi kiva nähdä muiden äitien ja vauvojen kuvia. ANNUnhan ja Aleksin olenkin nähnyt oikein livenä synnärillä :)

Jeps, toivottavasti täällä vallitsee taas pian se mukava ja lämminhenkinen tunnelma, joka ainakin sai mut ja varmaan monet muutkin kirjoittelemaan :)

-piipi ja Minea-

Vierailija
86/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran näin julkisesti myönnät hakkeroineesi Microsoftin tietoturvajärjestelmän niin varmaankin Microsoft,Viestintävirasto(Ficora)ja Suomen Poliisi olisivat kiinnostuneita tietämään asiasta lisää.

HUOM!Tiesithän että tämän keskustelupalstan ylläpitäjälle(SanomaMagazinesFinland)jää jokaisesta kirjoittamastasi viestistä koneesi IP-osoite talteen jonka perusteella he voivat selvittää katuosoitteen mistä sinä näitä viestejä kirjoitat.Sen saa selville kaikki halukkaat!

Eli ei varmaan niin kovin kärkkäästi kannata kehua hakkeroinnilla...varsinkin jos tämä ei ole totta...

Vierailija
87/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on juttua...

Inhottavin homma vauva-askareissa on mun mielestä kynsien leikkaus! Semmoista sähläystä, ja tuloksena edelleenkin terävät kynnet joilla saa naarmuja :(

Kuulutteko muuten tuohon citymarketin Lorumaa-kerhoon? Sieltä tuli tarjous Pampers af vaipoista megapakkauksessa 20,90. Siinä oli noita midi koon vaippoja 126. Hintaa tuli vaipalle 16-17 senttiä, ihan hyvä tarjous minusta.

Joskus odotusaikana listattiin niitä klubeja joihin kannattaa liittyä, listataanko nytkin? Siis näitä ilmaisia juttuja joista saa jotain kivaa tai rahanarvoisia etuja. Minä oon liittynyt tuon Lorumaan (tarjouksia ja liittymislahjana keraaminen valokuvakehys) lisäksi Pirkan Naperokerhoon (sieltä sai ensilusikan ja 6-vuotiaalle tuli tarroja ja liikuntamusiikki cd, jatkossa jotain lehtisiä kai lähettävät), sekä Liberokerhoon. Antakaahan vinkkejä minne muualle ois kiva liittyä...

Mukavampien kirjoitusten toivossa

Päippy

Vierailija
88/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*sulkee suunsa*

Vierailija
89/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän keskimmäisellä oli vesirokko 8 kk iässä. Meni aika lievänä ohi, näppyjä oli erityisesti vaippa-alueella, mutta muös esim. korvakäytävissä... Ei kuitenkaan kuumeinen eikä erityisen paljon vaikuttanut kärsivän kutinastakaan.

Toivottavasti teilläkin tauti menee ohi vähillä itkuilla! anteeks en muista sun nickiä ...

Päippy

Vierailija
90/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sehän sulta vielä puuttuis että sinne ilmottasit! Teeppä se, aivan sama.

ja tiedoksi...ei varmaan ihan joka iikka osaa kyllä sähköposteihin mennä, joten kyllä ne on turvassa...

kyse onkin tyhmistä salasanoista...

ja miettikää nyt päänne puhki sitä sitten, mulle ihan sama, syyttäkää vaikka toisianne...minä kun en ketään teistä tunne! enkä halua enää tunteakkaan.

ja misuli... kyllä juu, sitä kutsutaan uteliaisuudeksi en mä teidän yhteisöön niin halunnu...halusin vaan nähä mihin se perutuu... ja ei näköjään ihan puhtaalle pohjalle=)

... ja se kenen tunnuksilla olisin sun mielestä menny ni kukas se ois??? heh... siinäpä päivän kysymys!

-Hansu- ...jää odottamaa poliisia... ( ps niitähän kauheasti tällaiset kiinnostaa) ja vielä painotan: Te itse täämän teitte, en minä...mä toin vaan asiat julki!!!!

Vierailija
91/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut nettipimennossa muutaman päivän ja johan on TAAS tapahtunut. Mulla oli kommentoitavaa, mutta ajatukset lensi harakoille kun luin noita HANSUN juttuja.* Hoh hoijaa ja piiiitkä haukotus*

Pari asiaa pistin paperille ylös, ennenkuin silmät pyöreinä jatkoin " ´mielenkiintoisia" juttuja...

COPPOLA: Kiva, että vihdoinkin kunnon yö takana poitsun kanssa. Jospa se tiheä tissittelykausi menisi ohi *bd*

BLACKA: meidän pikku herra syö tiuhaan 1-2 h välein ja nukkuu nykyisin 2x 1 ½ - 2 h päikyt. Sittenpä illalla uni tulee 19.30 ja eka herätys on 02-04 välillä. Enpä osaa sanoa, että mikä se konsti sitten on...

MINSKI: tuttipullojen pesu ja keittäminen on myöskin täällä inhottavimpien joukossa.

Mutta tähänpä jäi sitten kommentit,antakee anteeks :)

Ja enpä nyt sitten kerkeekään muuta. Jospa huomenna pääsis uudelleen pinoilemaan tänne MUKAVAAN SEURAAN :) Pitäkää pino korkeana :)

Hemulii_i

Vierailija
92/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo meidän vesirokkopotilas on vähän kränäisempi kuin tavallisesti ja pulauttelee enemmän ku yleensä, en tosin tiedä johtuuko rokosta vai muuten! Kuumetta ei onneks ole ollut ja hymyjäkin irtoaa. Käy vaan jotenkin niin sääliksi kun varsinkin pää on ihan täynnä näppyjä eikä toinen osaa edes sanoa jos kovin kutittaa! =(

Oho, täällähän on taas kunnon " taistelut" käynnissä! Taustailijana olen minäkin huomannut että sen teidän yhteisön perustamisen jälkeen on täällä ilmapiiri ajoittain muuttunut kireämmäksi! Tylsää!

Nipsu

Vierailija
93/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa näitä juttuja. Tää taitaa nyt sit lopullisesti skipata koko tän lokalahjojen pinon seuraamisen ja kirjottamisen. Kyllä täällä on ilkeetä porukkaa. Ja joku joskus väitti ettei ketään ole otettu silmätikuksi niin voisin kyllä väittää sen tyypin valehdelleen ja pahasti.

Pips *lähtee etsimään uutta keskustelufoorumia*

Vierailija
94/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Hansun kirjoitustapaa olen sanonut ärsyttäväksi, tässä lainaus eilisestä pinosta että tiedätte miksi näin ajattelen:

" ..ja siitäpä päästäänkin tähän toiseen aiheeseen... kakkosen hankkiminen.... elikkäs se ainoa kerta kun ollaan seksiä harrastettu niin sekin kerta ilman ehkäsyä...piti päästä leikkii helkatti! Toivon vain ettei nyt napsahtanu! Sillä vaikka lapsia haluankin niin en ihan heti perään. Haluun vetää ensin kunnon kännit ennen ku alan uuteen alkoholista pidättäytymiskauteen... eikä tuo raskausaika mulla muutenkaan mitään hirveen herkkua ollut että sitä kaipaisin näin pian uudestaan. Ja synnytyskin hirvittää. Noh, jännät paikat viikon päästä... aijon tehä raskaustestin...ja toivokaa että se EI OLE POSTIIVINEN!!! "

Ja se miksi olen pitänyt häntä riidankylväjänä, voidaan myöskin lukea eilisessä pinossa:

" By the way... kuis te salaliittolaiset ette mua hyväksyny seurapiiriinne mutta kaikki muut uudet kuten nellina-05 yms. ovat tervetulleita? No ei sillä...ei niin mua kiinnostakkaan."

Mielestäni arvon rouva on aloittanut tämän riitelyn, joka nyt sitten paisui vähän liikaa. Pyydän julkisesti anteeksi, että olen ärsyttäväksi kirjoitustapaasi haukkunut. Kaikki ei voi tykätä, eihän.

Koskahan tulet tänne minun nicilläni haukkumaan kaikki muutkin, jotta selviää millainen seläntakana-pahaa-puhuva-salaliittolainen olen =D

Nyt paan koneen kiinni. Huomenna -luojan kiitos- on päivä uusi.

Vierailija
95/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä tossa tekstissäni oli niin sinua ärsyttävää? Ja nosta nyt tosiaan mun seksi juttu ihan päälimmäiseksi niin että kaikki oikein siihen kiinnittää huomiota! Sanokaa nyt sitten muutkin...mikä siinä niin ärsytti? Kirjoitin siihen ihan nätisti miltä tuntuu...etten lasta nyt halua.

En ymmärrä? Yhdyn PIPS:iin...kyllä täällä silmätikuksi näköjään tehdään.

Ja äitikolmelle vielä: En minä mitään pahaa ole tarkoittanut... ei tulis mieleenkään yrittää edes tollasta mitä sanoit. Miksi? Mitä mä siitä hyötysin, jos niin tekisin? Luulet että olen pahantahtonen...mutta kuka oikeasti on?

ja siitä jälkimmäisestä kirjotuksesta jonka lainasit niin juu, siinä oli jo vittuilun makua myönnän... homma vaan kiusas mua kun sanoit Blacka ettei enää KETÄÄN oteta... kyllä minä Neliinan muistan mutta kyse ei ollutkaan siitä onko hän aktiivikirjoittaja vai ei vaan siitä että sanoitte ettei ketään enää oteta. Se oli niinkus kysymys että mitä tarkotatte ja ketä nyt sitte syrjitte. Mutta siitä nyt on enää turha jauhaa... syrjitty on jo.

Edelleenkin. Itse te olette paskaa puhuneet, mä toin sen vain julki!

Vierailija
96/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sana [b]WOW[/b] on lyhenne pelistä nimeltä World of Warcraft. Eli sellanen tietokone peli, mikä on sellanen rooli-peli (kai?) ja sitä pelataan ympäri maailmaa! ... =D

Ikävää lukea tuota riitaa täältä!!! Ja niinkuin kerran hehkutin kuinka täällä ei haukuta toisia vaan ollaan suvaitsevaisempia!

Viisas on se joka jättää asian omaan nojaansa, eikä puutu siihen enään! Ärsyttipä se kuinka paljon tahansa.

-Kaisa-

Vierailija
97/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiahan ei minulle kuulu, kun en mitään tästä tiedä, mutta en ymmärrä miksi te kaikki hyökkäätte tuon yhden kirjoittajan kimppuun jos kerta olette itse haukkuneet ja myönnätte vielä sen? Minusta turhaa ja erittäin epämiellyttävää. Ja poliisilla uhkailu, huh huh.

ja ei hansun kirjoituksessa jonka joku lainasi, niin ollut mielestäni mitään ärsyttävää. Ymmärrän kyllä että hansusta tuntuu jopa pahalta kun hänet noin nostetaan syypääksi ja silmätikuksi. sellainen tunne minulle ainakin jäi.

Ettekö te voisi sopia asiaa?

sitä en tiedä tarvitsiko tuota seläntakana puhumista ottaa esiin ollenkaan, mutta sen tiedän että kun se nytten on esiin tullut niin hansu siitä tuskin kuitenkaan on syypää. Aivan kuten hänkin sanoi: te itse olette sen aiheuttaneet.

Ei minullakaan ole intressejä täällä kirjotella. Voisiko johonkin muuhun piiriin liittyä? Mihin PIPS aikoo mennä?

**muumimamma lokakuinen*

Vierailija
98/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tämä ole haukkumista tai pahalla sanomista...vaan ettei kenenkään tartteisi joutua pelkäämään sinun " hakkeroimisiasi" ...

Tiedoksesi Hansu,sähköpostiosoitteella ja IP-osoitteella ei ole miitääään tekemistä keskenään!

IP=Internet protocol,on käytännössä numerosarja jolla jokainen tietokone yksilöidään internetissä ja sen perusteella saadaan myös selville katuosoite missä tietokonetta käytetään.

Ja tosiaankin,tämän kommentin jälkeen ei Microsoftia eikä poliisia kiinnosta asia koska jos joku väittää hakkeroineensa ja sen jälkeen käy ilmi että hän luulee IP-osoitteen tarkoittavan sähköpostiosoitetta niin kaikki osaa päätellä ettei tässä mistään hakkeroinnista ole kyse!

Vierailija
99/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan minunkin on sanainen arkkuni avata... Juutuin lukemaan tämän päivän riitelyä niin tiiviisti, että muffinssit paloi uuniin. Great. Eli tottahan se on, että jossain määrin tässä koneella vietetty aika on " normaalielämästä" pois, mutta aika röyhkeää on mielestäni käydä syyttelemään vastuuttomuudesta ja suunnilleen lapsen heitteillejätöstä jos ehtii pinoutumaan useammin kuin joku toinen.

Ymmärrän kyllä miksi Hansu on tuohtunut, mutta yhteisöläisten yleistäminen seläntakanahaukkujiksi ja huonoiksi äideiksi ei luulisi niin suurta mielihyvää tuottavan, että hyvän tuulen palauttaisi. Itse pysyin ainakin erossa kaikista närää herättäneistä kirjoituksista ja pyrin yhteisöön katselemaan toisten kuvia enkä kuuluakseni salaliittoon.

Ja jos se ketään lohduttaa, niin tuskin kukaan täällä on kiinnostunut esimerkiksi haukkumaan toisten tapaa hoitaa/kasvattaa lapsia, ainoastaan tuo yhteisö ja yhteisövastaisuus on nostattanut agressioita. Eli yhteisöä ei tosiaan perustettu muiden mustamaalaamista varten, eikä se sitä varten ole olemassa nytkään. Sen puolesta taustailijoiden ei kannata siis pelästyä ja olla kirjoittamatta. Ei me " vakkarit" teidän tapojanne tuomita tai piilossa juoruta. Tai en ainakaan usko sitä kenestäkään.

Hansu; minä ainakin pahoittelen koko kohua yhteisöläisenä ihan vilpittömästi - kuitenkaan asettumatta yhteisöläisiä vastaan.

Jospa vaan voisi palata ajassa taaksepäin ja jatkaa kirjoittelua sulassa sovussa...

HEMULII_I: Nice to have u back!

NASULI: Omalla maidolla nukkui. Katsotaan ensi viikolla miltä paino näyttää neuvolassa, että tarjotaanko sitten jotain muuta.

ANNU: En ole vaaka. Ehkä se ikä sitten luo jonkinasteista samankaltaisuutta ;)

Tässä tämä tältä erää.

-Coppola, Luka-nuppu ja kasa mustia muffinsseja :D

Vierailija
100/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenkos jotakin sellaista sanonut? Tuumasin vaan että minustahan kannattaa ilmottaa... tarkoitin vauvalehen sivuja=)

En mä ole ihan pässi Blacka. =)

Kyllä mäkin jotain noista tiedän...

Ja nyt mun puolesta antaapi olla tämän asian. Olisin toivonut että joku teistä ottais vastuuta vähän ja vaikka pahoittelis tilannetta mutta se että pyytää anteeksi sanomisiaan ja syyllistää sitten uudestaan ei mun mielestä ole sellasta mitä hain. Eikä siis multa tartte anteeksi pyytää. En mie pienistä hetkahdu. Mutta muita keitä olette mollanneet niin heiltä. Heidän takiaan kirjotinkin!

ja kysyitte sivullanne että millon tälle asialle tulee piste niin nyt tulee!!! Jatkakaa mollaamista ihan rauhassa...minähän se tähän sitten vaikka syypää olenkin=) Ja joo. lokamuumi: olisin myös voinut jättää julkaisematta...ja ehkä olis pitänykkii...mutta kun ärsytti tuollainen kaksinaamaisuus ja se että tätä pidetään niin ihmisläheisenä pinona, vaikka todellisuudessa ainakaan tällä viikolla näin ei ole ollut.

Mutta nyt... Oikein hyviä jatkoja kaikille...tämä syypää poistuu joten voitte rauhassa alkaa ilkkumisenne!!! Hieman minua masentaa...ois ollut niin kiva jutustella, mutta kun ei meidän taustailijoiden juttuihin oteta edes kantaa niin aika yksipuolista juttelu on ollu. Eikä täällä näköjään voi sanoa mitäänb ilman että joutuu syntipukiksi. Ihan kaduttaa että kerroin tuollaisen salaisen asian itsestäni kuin tuo tuleva mahdollinen raskaus. Inhottavaa ajatellakkin mitä ajattelette. Tuli tosi paha mieli mulle teistä...

PISTE!

-Hansu- (Blacka:n tyhmä hakkeri;) )