***** LOKAMAMMAT TORSTAIHIN*****
Kommentit (136)
Ja äiti surffaa vauvapalstalla, kuinkas muuten...
Nuuskis: Kiittää hän. On niitä unia odotettukin, ja iltarauhaa erityisesti :)
Leffagalluppiin: Taru Sormusten Herrasta-trilogia vei mun sydämen. Jokaisen kävin katsomassa leffassakin monta kertaa ja lyhyet, sekä pidennetyt versiot katselen dvd:ltä säännöllisesti. Jotain niissä vaan on, mikä saa kylmänväreet kulkemaan selässä. Muita suosikkeja Crow (joka gootinmielisen valinta ;)) ja kaikenkarvaiset trillerit. Ja jos leffassa näyttelee Johnny Depp, Bruce Willis, Brad Pitt tai Nicolas Cage, niin saatan katsoa ihan sen takia.
Makeanhimosta: Aivan mahdotonta himoilua juu! Ennen raskausaikaa ei mua voinut vähempää kiinnostaa mitkään leivokset, kakut, letut ym, mutta puolenvälin jälkeen alkoi mennä hyvää tahtia makeaa ja jatkuu edelleen.
Onneksi mulla on hyvä aineenvaihdunta ja paino on lähtenyt putoamaan pelkällä sipsilakolla ja suklaankulutuksen minimoinnilla. Neljä kiloa lähtenyt, neljä jäljellä.
Nyt muihin puuhiin...
-Coppola ja Nukkunasunen
Argh, ku ei Lotta suostunu jäämään ulos nukkumaan. Nyt ei sit viihdy itekseen missään eikä oikeen sylissäkään pelkästään, voihan...Väsynythän se on muttei anna periksi, mistä lie tommosta oppinut........Ja mä oon ihan kauheen väsynyt, tulis se mieskin jo kotia!!!
Jotain hyvää kummiskin tässä päivässä, neiti nimittäin kakkasi, mallasuute tepsi, vaik vasta 2x kerkesin antaa. Ainiin, se kakkavaippa jäikin tonne pöydälle, voi hitto, pitää varmaan mennä siivoo se pois ja yrittää saada tää lapsi jotenkin nukkuu!!!!!!!!!
Väsy Nelliina
Ei mulla ennen raskautta ollu mitään tällästä karkin syönti vimmaa
ja mihinkään ei oo hävinny synnytyksen jälkeen :(
Ja multa kun hävis synnytyksen jälkeen onneks kaikki lisäkilot mitä raskausaikana tuli...niin nyt pahasti näyttää siltä et paino olis nousussa
Mitenköhän sitä pystyis hillitteen itteensä kaupassa......
Leffoista pitää mainita Grease! Se on ihan huippu leffa! Joskus teininä kavereitten kanssa se " löydettiin" ...on se Travolta niiiin ihana! :)
Ihan outo fiilis kun Neea on nyt nukkunu jo 3,5 tuntia ulkona eikä oo kertaakaan heränny..oon varmaan jo 10 kertaa käyny tarkistaan et itkuhälyytin varmasti toimii :D
[b][color=limegreen]Spica taas[/b][/color]
jotenkin on veto pois,en edes pinoutua jaksaisi mutta pinoudun silti. ;)
niskat on jumissa ja vali vali.(ehkä olis pitäny myös vetää perseet eilen niin ois tilanne nollattu! :) )
mitenkäs muuten JOHANNU nyt jakselee,kun myös väsymystään hiljattain valitteli..?
COPPOLA:mukavaa että Luka veti kunnon unet!menikö ihan pelkällä tissimaidolla vai huoliko korviketta?
NUUSKIS ja muutkin leffoista:muutama mitä tulee mieleen niin nyyhkyistä ehdoton ykkönen on" hiljaiset sillat." aivan uskomattoman hyvä,kolahtaa kyllä!
Brucen tähdittämä" kuudes aisti" on hyvä(samoin kuin kaikki vastaavat..)miesnäyttelijöistä suosikkeja on just Bruce,Michael Douglas,Morgan Freeman,Kevin Costner(NAM!)..
SEKSISTÄ edelleen että hiljaista on..ei riitä paukkuja ei.
edelleen miehellä kovat piipussa siis jos ei ole ite tyhjennellyt..
tervetuloa nip_su!!(toivottavasti meni oikein!)
voi pientä vesirokkolaista!!siis näin pienellekin voi iskeä..onko kovin kipeä?pikaista paranemista!
ÄITIKOLMELLE korvista piti sanoa että auroralla on nyt terveet,on kyllä tosi hyväntuulinen ollutkin..miten Sampo voi?
nyt aurora heräsi,palaan..
-nasuliini
Mistä tätä räkää riittääkin ja kurkkua kutittaa.....
Eilen käytiin näyttämässä Juhoa päivystyksessä, kun hengitys rupes oleen aika raskasta ja kauhea rohina kuului...
Aatelkaa meidät laittettiin koko letkan viimeiseksi odotteleen ( 14 aikuista ja 1 lapsi oli meidän edellä). Puol tuntia ku oli jouduttu odotteleen niin isäntä hermostu ja kävi vähän sanomaassa; siirryttiin jonossa niin että meidän edessä oli vaan 5 potilasta. No ne onneks meni nopeesti. Korvat ja keuhkot oli puhtaat ja rohina kuuluu ylähengitysteistä. Lievää flunssaa totesi lääkäri. No, eipä ole itse ollut valvomassa pojan kanssa kun lima menee edestakas kurkussa eikä tuu pihalle. Keittosuolatipat alkoi vasta nyt vaikuttaan kun lima rupes muutenkin irtoomaan.
Nyt pitäis vaan itse jaksaa sairastaa, kyllä on p*ska olo !!!!
Taitaa olla uusi ennätys meillä; Juho nukkunut ulkona vaunuissa jo kaks ja puol tuntia eikä ääntäkään ole päästänyt. Pitäiskö mennä tarkistaan et itkari toimii .....
Seksistä on ollut juttua; meillä harrastetaan miten milloinkin parhaimpina päivinä pari kertaa, enkä pistä kampoihin...
Vaatteista; jo esikoisen leikki-ikäaikana ja vielä nytkin olen ihmetellyt kuinka paljon valikoimaa tytöille on ja pojille vaan pari mallia ja väriä.
Onneks meillä on edes yksi kummilapsista tyttö, niin saa rauhassa hypistellä rimpsumekkoja.
Nyt täytyy lähteä niistään, ku ei meinaa henki kulkea !!!
Nuhaiset Lokakuu-05 ja Juho
Älä Nasuli tee tota toiste, jooko? Olin tukehtua ruisleipääni ku luin ton sun letkautuksen " edelleen miehellä kovat piipussa siis jos ei ole ite tyhjennellyt.."
Elokuvista vielä... muistaako joku Dirty Dancing-leffaa? suomeks kuuma tanssi tai jotain... Mikä ihme on sen miesnäyttelijän nimi siinä elokuvassa? Ai niin, Patrick Swayne tjsp taisi olla. Oli namupala tuolloin...
Onko teillä jotain ihme mielitekoja? siis esim. ruoan suhteen? Mun on tosissaan pakko laittaa maksalaatikkoon ketsuppia, muuten ei maistu. Arvatkaa tekeekö tiukkaa joulupöydässä olla hakematta ketsuppipulloa pöytään, hih!
no nyt taas poistun taustailemaan... Roope koisii ulkona
Misuli
Makeanhimoa? jaa, ei mulla vaan ole *lappaa ranskanpastilleja kaksinkäsin suuhunsa* Oon aina ollut herkkuperse ja sehän näkyy :(
Teretulemast Nip_su! :)
MINSKI auts kuulostaapa kipeältä teidän tytön huvit! Jos se yrittää pumpata tarjoilua nopeammaksi ;) Niin ja se pullojen pesu on todella rasittavaa, lisäksi se vie aikaa, ei ehdi roikkua netissä niin paljon kuin haluais ;)
SPICA meillä taas tyttö lopettaa hymyilemisen heti kun otetaan kamera esiin. Siitä ei tahdo millään saada hymykuvia. Saahaan hyppiä ku apinat, että edes jossain hymyilis.
LEFFOISTA: " vanhoista" suosikkeja on just nuo Pretty Woman, Top gun, Cocktail yms yms mitkä on jo mainittukin.
Niin mikä se WOW sitten olikaan!!!???
LOKAKUU-05:n Juholle oikein paljon paranemishaleja! Kumma, että sairaan vauvan edelle laitetaan aikuiset?!
MISULI joo muistan Dirty dancing -leffan.. silloin Patrick Swayze oli niin hottia :) Se järvikohtaus on jäänyt parhaiten mieleen, kun Patrick nostaa sen tytön ylös suorille käsilleen ja kuutamo takana.. ;) Siitä tulikin mieleeni Ghost-leffa, siinä oli Demi Moore ja Patrick Swayze, niiiin itkuleffa että *snif*
[b]Misuli:[/b] Jep, Pateniemestä, Oulun semmosta meinaa hän..
Muistaa kyllä kaikki Dirty Danceingit yms. Oi niitä aikoja, kun oli vielä aikaa katella leffoja -----> yleensä krapulapäivänä sohvalla vaaterissa kera karkkien ja sipsien ;-P.
Prkle, pää niin kipee, etten kestä olla koneella
*voevoevoe*
Anteeksi lyhytsanaisuuteni tänään...
*poistuu hakemaan panadolia*
En ole ehtinyt kai tai sitten muisti pettää pahasti. Vauva syö yölläkin tunnin välein tai tiheämminkin. univelkaa pahasti. Eli Blacka ja ketä niitä nyt olikaan, tiheää imua täälläkin, yhä..
Bilettäjät, olen ihan kade. Ei tee mieli yhtään ottaa ainutta siideriä, kun imetänkin ja valvottaa. Ei viitsi. Vaikka mieli tekis rentoutua. (Ja nukkua.) Ja mitä se seksi oikein on?? No, menen tästä keittämään kahvit että pysyn hereillä, ja koneellakin tulee roikuttua enempi kuin liikaa vaikken kirjoitakaan (lapset sylissä), jotta pysyn hereillä. ;)
siinä oli ihana musiikki! " ...time of my life..and I' ve never felt this way before..(tai jotain ja niin edelleen..)" *niisk*
ghost oli myös hyvä,demi siinä hieman eri oloinen ja näköinen kuin tänä pänä..
onpa kerrassaan mukavat muistelot! =)
MISULI elähän sinä naura kun ukko paralla on varmasti tukalat oltavat jo tätä nykyä! ;)
nyt täytyy lähtee hakemaan kakkonen ja kolmonen tarhasta,olivat tänään teatterissa katsomassa todellinen prinsessa-näytelmää..
-nasuli
-nasuli taas mutta nyt poistun..
Vähän väliä kuuluu itkarista ääntä ja kahinaa muttei itkua.
Vallu: Tais olla muuten joku muu et asukko Pateniemesä.
Mä kävin sitten tolla hakutoiminnolla lukasemassa omia kirjoituksiani odotusajalta. Ja voi että repesin kun luin VALLU sun tyttären erään päivän touhuilut. Ja siinä viel kirosit sitte et kannattikohan alkaa toista tekeemään ku esikko on jo tollanen peppi pitkätossu, mikähän vaahteramäen eemeli tästä sitte tulee tjsp. Terkkuja vaan Eemilille :)
Juu, ja ihan kylmät väreet meni ku luki niitä omia tuntemuksia sieltä.
Poistuu takavasempaan taas
Misuli
vai miksi te salaliittolaiset nyt kutsuittekaan (?) ...urputtaja...kusipää ....NOH;Rakkaalla lapsella on monta nimeä=)
TÄMÄ ON SIIS TEILLE HYVÄT " SALALIITTOLAISET" (joiksi itseänne kutsutte) ELI SIIS YHTEISÖN JÄSENET!!!
Älkää lukeko jos kerta ei kiinnosta niinkuin väitätte ettekä jaksa enää urputusta, sillä nyt sitä tulee...
Kaikille tiedoksi jotka vain " taustailette" täällä tai olette olleet mukana odotusaikana: Tässä tulee faktaa niin ikiihanasta Lokamammojen pinosta, joissa muutama tyyppi on ylitse muiden! Täällähän siis sanotaan olevan leppoisa ja lämmin ilmapiiri....vaan toisin se kuitenkin on. Minulle tämä selvisi tänään...
Nuo yhteisön jäsenet ovat perustaneet oman yhteisön jotta voivat siellä sitten mollata meitä taustailijoita ja syrjiä. JOkaisella on tänne oikeus kirjoittaa mitä huvittaa, joten antakaa kirjoittaa!!!
Jos kerta te tuollaisen yhteisön perustitte niin ettekä voi vain sitten siellä jutella ja haukkua muita? Ja pitää lumipallosotianne ja muita nettikännäys keskusteluitanne? Hittoako te täytätte tuolla jauhamisella koko lokamammojen pinon???? Muutenkin menee aikaa kun lukee pinon läpi ja sitten vielä joutuu etsimään tekstejä (asiallisia) sieltä välistä... muuten on hyvin hankala kommentoida mihinkään mitään!!!
Ja mitä meihin taustailijoihin tulee... Niin onko sitten vakkari kun käy kirjoittamassa tänne 10 kertaa päivässä vaikka ei olis mitään asiaakaan? Musta on tyhmää että syrjitte sellaisia (en puhu itsestäni) jotka käyvät vain joskus kirjoittelemassa!!! Oletteko edes huomannu että ei teillä yleensä ole edes mitään asiaa...monesti näkyy viesti " plaa plaa plaa... ei mulla kyllä nyt ollu asiaa , palilen" !!! Joten antakaa nyt niille ihmisille jotka harvemmin käy niin mahdollisuus purkaa tunteitaan, kertoa kuulumisiiaan yms.!!!
Joku teistä kirjoitti (en muista kuka) siellä teidän yhteisössänne) että olisin vonkunut yhteisöönne...voih, eioo mun elämä siihen kaatunut kun hylkäsitte hakemukseni=) Se vain osoitti millaisia ihmisiä te olette!!! kaksi kertaa kirjoitin siitä ja kysyin lähinnä että mikä mättää kun jotkut pääse ja jotkut ei! ÄITIKOLMELLE: juuh, mulla on ärsyttävä tapa kirjoittaa...JA VARSINKIN NYT!!!!
että näin...
Onko teillä oikeasti muuta tekemistä kuin istua koneella päivät pitkät? Mites lapset/vauva???? Istuuko se sitterissä kun te kirjottelette paskaa keskenänne? Aika vastuutonta sanoisin. Se että meistä suurin osa ei tänne joka päivä kirjottele johtuu ihan siitä että meillä on muutakin elämää ja useilla varmasti vauva numero1...eikä suinkaan se että miten nyt minä pääsisin vakkarijengiin jotta joku mulle kirjottelisi takasinkin...
Äitikolmelle: Vatsaus kysymykseesi jonka esitit yhteisössänne: Miten ihmeessä joku voi olla noin lapsellinen!! ??? Niin kuuluu...KATTOKAA PEILIIN!!!! Onko lapsellisempaa nähty kuin tuollainen seläntakana jauhaminen ja oman yhteisön perustaminen sitä varten??? Moniko teistäkään uskaltaisi edes päin naamaa sanoa yhtään mitään? Nimimerkin taakse kun on niin helppo piiloutua!!!
SUORIA LAINAUKSIA YHTEISÖSTÄNNE:
-Äitikolmelle kirjoitti: " En tosiaankaan muista Hansua odotukselta, vaikka valehtelematta kirjoitin sinne joka päivä ainakin kahdesti! Et on ollu tosi näkymätön jos on kirjoittanut kuten väittää. En jaksa alkaa mielisteleen tua vauvalla...! Eli hyvä Vallu, veit sanat suustani. "
VASTAUS... kuten sanoin se on teidän murheenne jos ette muista minua ja monia muita jotka täällä on kirjotelleet raskausaikanakin. Jos nyt ei joka päivä niin useaan. Itse ainakin syys-lokakuussa kirjoottelin paljonkin. Kait sitten olin näkymätön niinkuin äitikomelle sanoo.
-Blacka kirjoitti:
" AAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHH!!!! Kyllä mulla kans nyt alkaa tosissaan vituttaa tommonen saatanan urputtaminen!Perkele!Ei jaksa ei! Luulis nyt jo tajuuvan "
VASTAUS: Tajuttu ja toivottavasti moni muukin on tajunnut!
Ja Nicsu33 kirjoitti: " Siis mä repesin Blacka, se sun tekstis oli kuin mun suusta. Ihan oikein sanottu, ja Vallu kans!! Vituttaa kaikki urpot jotka joka helvetin viikko jaksaa siellä jauhaa tosta samasta asiasta!!!!! Jos se ei kerta heitä hetkauta, ni tarviiko siitä edes mitään mainita?!
VASTAUS: HUOMATKAA: KAIKKI URPOT!!!! ja juuh... nicsu...ihan sun suusta...sanoppa se minullekkin sitten;)
JA TÄSSÄ TEIDÄN YHTEINEN PÄÄTÖS KAIKKIEN KUULTAVAKSI:
Valencia kirjoitti: " Vielä kerran aiheeseen liittyen ja urpo-Hansua manaillen *grrrrrrgrrrrrrrrGRRRR*
Eikö tehdä likat niin, että ei päästetä uusia jäseniä enää kovin helpolla läpi?! Mua kai rupee pelottaan, että joku uus onkin vielä joku feikki (en puhu nyt meistä kenestäkään!). Täytyy alkaa ottaan varmastikin käyttöön laajempi äänestys uuden tulokkaan pyrkiessä tänne SALALIITTO SEURAPIIRIIMME. Tehtäiskö vaikka niin, että Blacka laittaa nimen ja me muut jäsenet PEUKUTAMME *hih* JÄSENYYDEN PUOLESTA tai JÄSENYYTTÄ VASTAAN
Mutta tästäpä ei tän enempää. Pian laitan aivot narikkaan ja lähden katsomaan vauvalle, josko Hansu on mulle taas antanu vastinetta "
JA VASTAUS: Tässä sulle vastinetta !!!
Blacka vielä jatkoi: " Passar bra!
Vaikkakin veikkaan ettei moni enää hae pääsyä " salaliittoomme"
Vakkarit taitaa jo ruveta olemaan koossa täällä,ei ainakaan montaa varmaan puutu... Ja johan täältä on jotku päättäny lähteekin... Kyllä iski niin syvän vitutuksen nyt tähän väsymyksen keskelle tommonen helvetin urpoilu että tekispä mieli ottaa paukku vodkaa!!
VASTAUS: Ota ihmeessä vodkaa...sehän se parantaa sun asemias äitinä=) Ja kyllä monet ovat päättäneet lähteä...mietittekö että miksi??? Minä en miettis vaan katsosin peiliin!!!
ETTÄ TÄLLAINEN HYVÄ JA LÄMMIN LOKAMAMMOJEN PINO SITTEN ON!!
Voitte aivan rauhassa nyt sitten haukkua mua täällä ja yhteisössä...multa meni maku tähän hommaa ja tollasseen paskanjauhantaa... uskaltaako kukaan enää mitään kirjottaa kun te käytte kaiken keskenänne läpi sitten ja mollaatte? Joten si9is...sormet näppäimille ja kirjottelee yhteisön jäsenet....NYT ON LUPA HAUKKUA... minä vaan en jaksa enää kunnella!!! Menen hieman fiksuimpien lokaäitien joukkoon naureskelemaan teille=)
Ja ps. ennen kuin alatte miettimään että mistä tiedän nuo kaikki kirjotukset ja että kuka teistä on vuotanut tietoa niin tiedoksenne että mä olen jonkun verran tietokoneiden kanssa pelannut...joten ei ole kovin vaikeaa päästä hakkeroimalla mukaan teidän yhteisöön...varsinkin kun osalla teistä on niin fiksut salasanat;)
MUTTA NIILLE JOITA TÄÄLLÄ NYT ON HAUKUTTU, ELI TE KAIKKI " TAUsTAILIJAT" : Jos teitäkään ei enää nappaa tälllä olla haukuttavana niin voidaanhan me tehdä oma pino vaikka nimellä TAUSTAILIJA LOKAMAMMAT, YHTEISÖN HYLKIÖT ;)
Ja vaikka teistä nyt tuntuu että olen tosi vihanen niin tiedoksi että kun on vaikea pukea näitäö asioita tähän niin että ymmärtäisitte oikein niin selvennän...tää on enemmänkin huvittavaa...NAURAN TEILLE JA TEIDÄN TYHMYYDELLENNE!!!
Yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta... eli mie kirjotin muidenkin etua puolustaen..omasta ei niin väliksi!!!!
OIKEIN HYVÄÄ PÄIVÄN JATKOA KAIKILLE TAUSTAILIJOILLE ...
JA YHTEISÖN JÄSENILLE: KOittakaa kestää ... itseppä olette soppanne keittäny!!!!
=) TERV: HANSU-URPO ja pienokainen jotka poistuvat tästä pinosta....
Julius on nyt tunnin nukkunu pihalla,alkuun vaan heräili vähän väliä...toivottavasti nukkus nyt vaikka ihan 3 tuntia!
Itteekin väsyttää ihan hirveesti mutta enpä oo osannu ruveta lepäämään...nytkin vaan vaihteeks syön:)
Meillä rupee poika nykyään illalla nukkumaan 20-21 välillä,aamulla noustaan yleensä viim.yhdeksältä.Sitä ennen kyllä heräilyjä useasti ja aamu varsinkin tosi levotonta.
Ite voisin aina nukkua mielellään vaikka yhteentoista:)
Minäkin kävin vilkasemassa vanhoja juttuja...voih:' )
Harmi ettei löytyny sitä 23.9 pinoa kun siellä olis se mun synnärille lähtö...
Kaikkien aikojen parhaita leffoja;niitä on niiiiin paljon,leffafriikki kun on:)Hyllyt notkuu vhs ja dvd-leffoja.Kauhuleffat on kolahtanu jo ala-asteiästä saakka...pieniä traumoja vaan jääny...kauhukaapin kummitus tms.oli muistaakseni ekoja mitä sillon katoin ja siitä lähtien piti aina illalla tarkastaa vaatekaappi ennen nukkumaanmenoa!Kannattavaa;)No onneks ei enää ihan samallalailla pelota!
Mitä tällähetkellä mieleen tulee;Queen of the Damned..rakastan vamppyyrileffoja!!!!Monet Stephen Kingin leffat sykähdyttää...
Myös mä tykkään Crow:sta minkä Coppola jo mainitsi...
Jack Nicholsonin leffat katon vaikkei muuten välttämättä tulis katottua,Johnny Depp myös iskee, Pirates of Caribbean-leffassa oli kyllä ihan syötävän näkönen!!Antonio Banderas,Bruce Willis ym. myös semmosia näyttelijöitä jotka sykähdyttää:)
Mut sit näistä oikein vanhoista nyyhkyleffoista Tuulen Viemää on tosi ihana!
Muistan myös sen Dirty Dancing-leffan,tullu katottua parikin kertaa.
Makeanhimo mulla kans aivan kamala!Oon kyllä ollu aina kauhee herkkuperse ...
Nyt alko itku ulkona,pitää mennä hyssyttelemään!
Juu minähän se olin joka tuota Pateniemeä kyseli..
Leffagalluppiin olen unohtanut vastailla.. Taru sormusten herrasta-trilogia on kyllä hieno! Sitten olen pitkään metsästänyt Hiiriä ja ihmisiä leffaa omakseni, mutten mistään ole vielä löytänyt. Hienoja leffoja ovat myös Saturday night fever, Trainspotting ja tuo Dirty Dancing. Äsh.. onhan noita leffoja vaikka kuinka paljon.
Justiinsa sain siivuksen valmiiksi, ihana kun on puhdasta. Nyt kaffen keittoon ja sitten jumboilemaan ostosten merkeissä.
- Minski & taas päivänokosia ottava Sanni -
kyllä mä ainakin uskallan ihan päin naamaa sanella asioita!
Ja siellä yhteisössä ei tähän asti ole tuollaisia keskusteluja käyty...niinkuin alunperin oli puhetta se on paikka vaan tapaamisien sopimiseen ja kuvien laittamiseen!
Ja ei mee läpi että olisit sinne hakkeroitunut,pieni veikkaus mulla ainakin kenen kautta oot sinne päässy!Mutta eipä tuo minua ainakaan haittaa,ei oo mulla salattavaa!
Mutta sen sanon että huonoja äitejä täällä tuskin on!Ei mulla ainakaan poika sitterissä joudu päivän aikana montaa hetkeä istumaan tai jää muutenkaan huomiotta niinkuin arvelit,on mulle ihan nro1!!!
Tälläkin hetkellä vaan nukkuu päikkäreitä niin äiti kerkee tänne:)
Ja se vodka-heitto oli ihan vitsinä jos et tajunnut!En oo pisaraakaan viinaa nauttinu kohta 1,5 vuoteen!!!
Mutta saa toki ajatella mitä itse haluaa,ehkä se helpottaa sun olotilaas kun aattelet että oltais jollain tapaa huonoja äitejä!!
Mutta ei muuta kuin hyvää jatkoa sulle:)
Olen itse saanut pojan 25.10 ja ajattelin tulla piipahtamaan teidän pinossanne. Meinasin ensin kysä että käykö se mutta, jos tuo edellinen viesti piti paikkaansa , niin en tiedä haluanko.
Pitääkö nuo jutut paikkaansa? Tällaistakö täällä on toiminta?
**Lokamuumi*
Yhteisöstä vielä: Just tollasiahan ne jutut siellä on niin kuin Hansu on tietoonsa saanut. Tosin itse olin jo ehtinyt eroomaan sieltä ennen kuin kaikkia noita edes tiesin, joten uskosin juttujen ns.tason säilyneen. Sen takia mä sieltä itekin halusin lähteä pois...
Ja tämän viestin ei ole tarkoitus haastaa riitaa, ei todellakaan. Ja olihan siellä paljon muunlaisiakin juttuja. :)
päättyi juu aivan hetki sitten! Onneks, eikä tarvinnu mitään apukeinoja käyttää. Seuraava annos maissipottua meni juuri ennenku alko punnertamisen. Ei onneks ollu vatsa edes kovalla.
Makeanhimo on täälläkin aivan karmea. Just eilen illalla kaivoin pakkasesta nuo viimiset mokkapalat sulaan, et saan niitä mussuttaa päivänmittaan kahvin kans. Ei musta ois mitenkään laihikselle, ei niin mitenkään. Itsekuri ei riittäis.
Annu: kiitos vertaistuestasi :)
Elokuvista jotain puhetta: Mä oon kattonu näitä klassikoita kuten Coktail, Bodyguard monen monta kertaa läppinä... eikä niihin näytä kyllästyvän ikinä. Mitähän muita ois hyviä... No Topgun oli kans hyvä juu... Nykyleffoista paras mikä muistuu mieleen on toi Matti-elokuva...
Meilläki poika oppinu tutin kans leikkimään. Pudotetaan pois suusta, jää harson päälle ja siitä työnnetään takaisin suuhun. Toinen mikä on pojasta hauskaa, on kun saa jutella jumppakaaressa olevalle peilikuvalleen. Eilen sai makeet naurut ku poika ite räkätti omalle peilikuvalleen.
Juups ja taas katoan...
Misuli