Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***** LOKAMAMMAT TORSTAIHIN*****

Kommentit (136)

Vierailija
121/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, että asiat menivät niinkuin menivät

*niisk*

. Mutta ihan varmasti ymmärrät, että tätä tilannetta on Blackan jostain päin alettava purkamaan. Me tullaan tipahtelemaan sieltä yksi toisensa jälkeen, jos nämä asiat jatkavat samanlaista menoa tämänkin jälkeen. Jostain vain on lähdettävä....

Mutta älä Kaisa pois kokonaan mene, tokihan me mielellämme sinut täällä meidän joukossa pidämme niinkuin ennenkin!!! Ajatuksia täytyy saada jossain vaihtaa ja kai niitä on helpompi saada vaihdettua täällä tutussa seurassa, eikös?

*Valdemar*

Vierailija
122/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mun on ihan pakko lähteä hakemaan tosta lähi abc:ltä poppareita *kiroaa emppua, pirkaleen pirkale*

WOW: on kuulemma aika koukuttava peli... Miehen tykavereista useampi pelaa ja aika monella ei sitte muuta elämää ookkaan :)

Meillä jäystetään nykyään purulelua *jokohan tekee hampaita*

Misuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun käyn kaupassa meinaan sortua pussiin. Jospa sitten viikonlopuksi ;-/

*koettaa hillitä tuskaansa ja pyyhkii suupieliä*

Vierailija
124/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julius nukahti jo tunti sitten,kylvyn jälkeen äidin kulta ihan reporankana:)

Nukku muuten 4 tunnin päikkärit tänään pihalla!!

Ite kävin saunassa mieltä virkistämässä,sen verran fiilikset alko oleen miinuksen puolella...

Kaisa;ei oo kukaan alkamassa sinua haukkua tms.eikä ketään muutakaan!Oikeasti vaan päättelin siitä kuvien poistosta että et halua siellä enää olla...kun aiemmin oli kuitenkin puhetta että kaikista tulee olla tiedot..ja kuvat..Ja toki saa olla eri mieltä!Ymmärrät varmaan kuitenkin että varmasti jotain jokainen alkaa nyt epäillä tällaisen ikävän tapahtuman jälkeen!

Ja kuten jo sanoin voi olla parempi jos suljen koko paikan jossain välissä niin ei kiusaa enää ketään:)

Äläkä nyt minnekään häviä täältä,sulla on kuitenkin aina ollu fiksut jutut ja oot niin kauan täällä ollu!

Rauhaisaa iltaa kaikille!*lähtee miehen kainaloon*

Vierailija
125/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppu jo, kun oli vaan vähän eilisiä jämiä :-(

Ai minäkö laihiksella??!

Voi vitsi Vallu, jos pääset s-postiin ni laita mulle muistutukseksi sana " vastuuton" .... en pääse nyt just postiin ja multa unohtu äsken yks juttu ja nyt sen muistin!!

Ja jos ihmettelet niin meen kotona mieluiten tosta " pöytäkoneelta" postiin kun pääsen siitä suoraan outlookiin, tässä kannettavalla joutuu niin mutkien kautta sinne menee.... ja nukuttelen tässä nyt Pinjaa joten siks oon läppärillä ;) Vaikka ei se taida vielä aiiiiikoihin nukahtaa.. kattelee tätä näytöä siihen malliin ja juttelee :D

Missä Pulle??

Vierailija
126/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" On kaksi osaa ihmisiä. Joku vetää huumeita, joku urheilee, joku vetää itsensä loppuun ja joku vaan nukkuu. Minä kuulun siihen porukkaan, joka nukkuu, urheilee, rakastelee ja hakkaa itseään ja voipi olla, että siinä joskus osuu toiseenkin ihmiseen."

Hiljaisesta talosta vaikenee ja hyvää sekä rauhallista yötä toivottelee:

Vallu kera nukkuvien lasten <3

Vierailija
127/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs oot luurannu?

*oottaa miestä tuskastuneena kotiin, et pääsee ostaa VOIpoppareita*

Vierailija
128/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivakiva, missä sä piileskelit? *murr*

Vierailija
129/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tulin kotiin ja mitämitä täällä nyt..

Vierailija
130/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kaverin luona koko päivän..

Vierailija
131/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole taas oikein ehtinyt pariin päivään pinoja lukemaan.Vauva ja esikoinen kuitenkin tärkeimmät.Ja sitten nuo eläinlapset.:)

Ihmettelen vaan, kuinka H sinne piip-paikkaan oli päässyt lukemaan ? :o

toivottavasti huomenna parempi päivä kaikilla bd

ponnyt ja Miska 3kk 1 vk

Vierailija
132/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*nams...mummss...*

Vierailija
133/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ensivaikutelmana sanoisin että aika törkeää käytöstä teiltä. Oletteko muka edes aikuisia? Itse olen 30 joten olenko liian vanha ymmärtämään tätä juttua?

Miksi Kaisa laitettiin ulos? oliko Kaisa vuotanut tietoa vai? Päättelittekö vain? Törkeää alkaa syyttelemään toisia jos ei ole varma. Saitte taas varmasti yhden vihamiehen. Paljastuitte tuollaisiksi ja vielä itse vellotte sitä lisää tekemällä tuollaisia temppuja. Hävetkää naiset! Kuka tänne tahtoo. En minä ainakaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja selvitin mieheltäni tuota hakkerointi asiaa: (mieheni on it manager) Hän sanoi ettei Hansu varmasti tarkoittanut hakkerointia vaan pliisausta (?) ja sellainen on käytännössä ihan mahdollista jos on vähän perehtynyt asioihin. Joten jospa nyt tekin mietitte sitten että mitä te tulitte juuri tehneeksi. Heititte (kai) viattoman ihmisen taas ulos. Hyi hävetkää. Ja Hansu: oliko tällaisesta kyse? Mies sanoi että sinun pitäisi tietää mitä pliisaus tarkoittaa, tiedätkö?

Sillä sinä voit pelastaa tuon Kaisan kohtalon, vaikkakin kaisa tuskin enää tahtoo tuollaisen kohtelun jälkeen enää takaisin. Mutta pelastaisit ainakin kaisan maineen. Joten jos luet tämän niin vastaa.

Öitä ja hyvästi minun puolesta

**Muumimamma ja lokapoika Valtsu*

Vierailija
134/136 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti tämä " lokamammat" juttu on vain teidän oma mielikuvitusleikki ja olette 15-vuotiaita lapsettomia teinejä ja kasvatte aikuisiksi ennen kuin rupeatte lapsia tehtailemaan. Vai oletteko kenties entisiä koulukiusaajia ja tulevia työpaikkakiusaajia?

Vierailija
135/136 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan vaimon tunnuksilla, tosin vaimon suostumuksella..

(LKoo meinasi myöhästyä aamulla töistä, kun jäi kiikkiin teidän eiliseen pinoon. Jätti koneen auki ja pyysi lukemaan rouvien jutteluja)

" SALALIITTOLAISILLE"

HUOM! En missään nimessä yleistä, enkä mustamaalaa kaikkia teitä, koska eilisen jutunne perusteella teissäkin on varmasti monta fiksua ihmistä ja äitiä. Osahan siitä liitosta olikin jäänyt pois oma-aloiteisesti.

Kirjoitan teille muutamille, joiden juttuja lukiessa kirjaimellisesti aukesi suu... EI VOI OLLA TOTTA!!!

Teillä on pieni itsetutkiskelun paikka. Ottakaa nyt oikeasti itseänne niskasta kiinni!!!

ja HÄVETKÄÄ!!

Yhden illan jutusteluja luettuani en tietenkään " tunne" teitä ja teidän elämän tilanteitanne, mutta käsittääkseni olette aikuisia ihmisiä, kun äitejäkin olette. Juttujenne perusteella teidät tekee aikuiseksi ainoastaan saavuttamanne täysi-ikäisyys.

Noista eilis illan jutuista ja lainauksista selvisi, että osaatte olla todella raadollisia ja ilkeitä ihmisiä.

Eräs nimimerkki yhdisteli teitä koulukiusaajiksi ym., mutta se on juuri päin vastoin. HEIKKO ihminen yrittää pönkittää asemaansa muiden silmissä juuri tuolla tuolla harrastamallanne tavallanne, eli hyväksyntää haetaan itselle puhumalla p**kaa kanssaihmisistä, ja vieläpä kovin usein selän takana.

Selän takana puhuminen on todella helppo ja mukava laji. Sen osaa kaikki, mutta kun asiat sitten viimein tulikin julki, niin Teillä näytti usealla menevän sormi suuhun. Naurettavaa, että siellä alettiin selitellä asioita tähän tyyliin... " ei siellä oo koskaa aikaisemmin tällaista... eilen vaan vähän..."

Taikka tällaiset vihjailut, " ...meillä on yks oma juttu, mutta sinne ei kaikkia hyväksytä. me peukutetaan, että ketkä sinne saa tulla ja ketkä ei..."

Minun aikanani muistaakseni ala-asteella oli tuollaiset jutut.

Taas kerran, HÄVETKÄÄ AIKUISET NAISET JA ENNEN KAIKKEA ÄIDIT!

Tsemppiä urpo-hansulle ja muillekin " liittoutumattomille." Löydätte varmasti netin syövereistä juttuseuraa, jossa saatte jutella vauva asioista ns. vertaistenne kanssa. Älkää missään nimessä vaan masentuko tuollaisesta. Teillä on tosi tärkeä työ kotona, ku kasvatatte pienistänne suoraselkäisiä kansalaisia.

Ja vielä yhdesti luotte ajatuksenne " liittoutuneita" kohtaan ku toivotte iltarukouksessa, että heistäkin tulisi joskus aikuisia äitejä muutenkin ku iän puolesta.

Olipa paatosta! En halunnut kirjoituksellani pahoittaa kenenkään mieltä, mutta joskus on vaan pakko tuoda ajatuksia julki.

TÄMÄ JUTTU EI OLLUT NIMIMERKIN LKoo kirjoittama, vaan hänen ukkonsa.

Jaahas, parvekkeelta taitaa kuulua kitinää. Pitää rientää.

HYVÄÄ KEVÄTTÄ KAIKILLE ÄITEILLE JA TIETYSTI MYÖS ISILLE!

Toivottelee oksennustaudissa olevan Antonin 10kk, kanssa sairaslomaa viettelevä Jussi

Vierailija
136/136 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiivistän: JÄRJETÖNTÄ!

alaaste meininkiä, hävetkää! Olitte tosi ilkeitä Blacka sun muut. Ymmärrän ihan hyvin miksi tuollaisesta selkäänpuukottamisesta loukkaannuttiin. Jos olisitte lapsiani niin saisitte selkään.