***** LOKAMAMMAT TORSTAIHIN*****
Kommentit (136)
kai mulla on sit menny jotain ohi kun mun mielestä siellä ei oo kovin kauheesti keskusteltu mistään....esittäydytty on jne.semmosia positiivisia juttuja....mut voi olla tietty erilaisia käsityksiä näistäkin!
Alkaa vaan jo rasittamaan koko juttu,sen piti olla hauska idea että päästäs jo toisillemme tutut näkemään toisistamme kuvia ja kirjottamaan pikkasen tarkemmin itsestä...
Kohta suljen koko yhteisön niin eipähän kiusaa sit enää ketään!Jatketaan sit täällä normaaliin tapaan...
sanoin ettei siellä aiemmin ole kenestäkään noin puhuttu!Eilen kyllä,miksi sen kieltäisin?
Sen verran tuohon Hansun tekstiin annan vastinetta, ettei yhteisöä todellakaan perustettu sitä varten että siellä voidaan sitten takanapäin puhua sinne ei-kuuluvista. Tarkoitushan oli vain saada kasvot mammoille ja pienille pirpanoille. Jo alkujaanhan yhteisön perustaminen tuotti eripuraa vakkari/taustailija asetelmalla ja kuten ymmärrettävää johonkin täytyy raja vetää. En sitten tiedä miten tuo eilinen Hansun-hakkeroima keskustelu sai liekkiä ja leimahti tuleen oikein kunnolla.
No mutta mitä minun siis piti sanomani niin tuosta Hansun tekstistä siis saa sen kuvan, että yhteisössä ei mitään muuta tehtäisikään kuin parjattaisi vauvalla kirjoittelevia ei-yhteisöllisiä :( Näin ei kyllä ole ollut!
Äh.. Ymmärrän kyllä Hansun pahantuulisuuden, itsekin kiehuisin varmasti.
Yrittää pitää lippua (kuitenkin) korkealla
- Minski -
niin... onko vaikeaa myöntää että on tuollaisia kirjoittanut?? Ja sinäkös se olit joka sano että puhuu suoraan...jauhat p*skaa nytkin!!!
Se yhteisö juttu oli ihan hieno idea, mutta tollanen haukkuminen siellä meni ehkä teiltä vähän överiksi...varsinkii ku jäitte kii!!!
Olis kait se ollu kiva että kaikki täällä pinossa olleet olisivat oman kuvansa laittaneet myös sinne ja esittäytyneet...eihän siellä olis pakko kirjotella... mutta te ette halunnut! Halusitte nimenomaan eristää porukan kahtia!!! Ja tässä lopputulos!
..Pahaa mieltä sai kaikki=(
Niin makaa kuin petaa...
LOKAÄITI: Voi kun vaikutat väsyneeltä, iso piristys ruiske lähtee täältä, ota koppi:)
VALLU: Paa kylmä kostutettu kääre/pyyhe ottalle ja vaateriin+ NASULIN buranat, huomenna uusi päivä.
LOKAMUUMI: Voi tule ihmeessä tänne kirjoittelemaan, iloisesti tervetuloa. Missäs sinä synnytit? Minkäs kokonen poika sulla on? Mulla on kohta jo varmaan 9 kilonen jässikkä, Aleksi.
NYT SITTE PERKELE JÄTETÄÄN KAIKKI YHTEISÖÖN LIITTYVÄT ASIAT POIS TÄÄLTÄ, AINA TULEE RIITAA KUN SIITÄ PUHUTAAN. TÄÄ ON OIKEESTI KAMALAA, AIKUISET IHMISET TAPPELEE KUIN LASTENTARHALAISET!! JA PALJON PAHEMMIN, MUTTA ON SE NIINKIN ETTÄ NAISET OSAA OLLA TOSI JULMIA TOISILLEEN. VINKKI: OTETAAN MUKAAN PARI MIESTÄ JA TAPELLAAN NIISTÄ NI VOIDAAN JÄTTÄÄ TOISEMME RAUHAAN , JOOKOS.
HANSU: Jatka ihmeessä kirjoittamista, kyllä meitä oikeesti kiinnostaa sun kuulumiset ja vauva asiaa on aina mukava vaihtaa. Näin meillä, mites teillä jne.
jatkan pinon selaamista:)
annu
en ole kieltänyt eilistä tekstiä,mutta aiemmin ei tällaista ole ollut.Siellä on nimenomaan selvennetty että juttuja jatketaan täällä,sinne ei senkummemmin kirjoitella.
Ja pahaa mieltä ei ole ollut tarkoitus aiheuttaa kenellekään yhteisön perustamisella...eikä jakaa porukkaa kahtia!
Mutta ymmärrät varmaan ettei ihan tuntemattomille nimimerkeille halua välttämättä jokainen kuviaan näyttää?
Jokainenhan voi halutessaan sitten vaihtaa kuvia sähköpostitse,niinhän me tehtiinkin aiemmin.
Nyt on tosiaan mennyt mukava porukka liian riitaisaksi,harmittaa itseäni todella!Jos olisin tämän tiennyt,olisi jäänyt perustamatta koko homma.
Nimenomaan aikuisia tässä ollaan...siksi en ymmärtänytkään tuota ollenkaan miksi näin käyttäydytään...
ja mun puolesta ja saa olla=)
Ihan oikeesti mua naurattaa....
Hansu-
Tää mamma tasotti univajettaan päikkäreillä, onneksi isommat tenavat tykkää katella piirrettyjä. Nyt ei sitten uni tuu illalla mutta so what...
Huominen mullakin oli ns. yksinhuoltaja päivä. Mies menee työporukan kanssa saunailtaan suoraan töistä ja kotiin tulee yöllä ja koko lauantaipäivä menee vituralleen, kun sen elämä on niin heikkoo. Sorry valitus mutta ärsyttää, kun menee koko viikonloppu " harakoille" .
misuli79: mistäs sie oot kotosin, kun pisti silmään tuo, että olit LÄPPINÄ katellu niitä elokuvia.? Elokuvista, häätyypi tunnustaa että ostin pari kuukautta sitten itelleni coctail dvd:n. Tom Cruise oli sitten niiiiiiiiiin ihana, että. Hyvin säilyhän se vieläkin on. Ihaillen kattelen Madonnaa täti kohta viiskymmentä ja nuin timmikunnossa.
Ruuanlaittoon mies tulee kohta kotio.
-messam-
elkää nyt ainakaan taustailijat hävitkö..tai muutkaan..
minustakin on tosi mukava aina lueskella uusien ja vanhojen kuulumisia, ja vauvojen kasvuja vertailla.
kaikillahan on oikeus mielipiteeseen..toiset ei aina vaan välttämättä tykkää siitä :(
mutta minä jatkan nyt koti hommia
Nimenomaan on mukavaa lukea kaikkien vauva-juttuja!Nyt pitäis nauttia tästä ajasta,kohta meidän pikkuset on jo isoja tyttöjä ja poikia!
Keskityttäs nyt vaan vauva-ajan juttuihin niin kaikilla olis mukavampi olla!
:)
Leffa G: Mä olen kans ollut ihan hulluna leffoihin, tuulen viemää on ihan klassikko varmaa 200 kertaa katottu;) Tykkään nykyisin enempi action pätkistä ja trillerit on ihania, joku hiipii oven taa ja sopivalla hetkellä, böö ja annu pieni(todellisuudessa iso) hyppää sohvalta 2 metriä ylös, heh.
SPICA JA MINSKI: Sama täällä, poika nousee/herää tosi aikaisin, ite vois vielä vetää unta palloon.
Vauva askareista ärsyttävää on kakkapyllyn pesu silloin kun juuri on saanut puhtaat vaipat ja vaatteet päälle ni eiku juuri samalla hetkellä taas kakat housussa, aaarrghh. Mutta juu tota fairy vaahtoo on meilläkin tiskipöytä ja mun vaatteet täynnä:(
NUUSKIS: Löytyikö kirpparilta mitään? Mä meen huomenna, jee.
MISULI: Kiitos samoin, muuten noi mokkapalat on kamalia kun ne voi syödä jäisinäkin ja aina vaan yhtä herkkuu...
COPPOLA: Olen huomannut et monissa asioissa ajattelen samoin kun sinä tai on sattunut samoin. Nyt esimerkkinä vaikka tuo makean syönti/ei syönti, hih. Oletkos vielä vaaka horoskoopilta??
NELLIINA: juu ei nukkunu meilläkään kuin pari h ulkona normaalin 4 h sijasta, kakka, jäi tän mamman " oma" aika vähälle tänään kun 15min välein piti vielä käydä tuttii laittamassa...
NASULI: Mee hierojalle niin saat niskas kuntoon jookos. Tai jos ukkos hieroo....
annu
Kempeleestä kotoisin, mutta mies on Tornion alueelta, ja sieltä sitten onki tarttunu toi läppi sana, vaikka väliin kuulostaa omaankin korvaan aika rumalta...
Vai on meillä hakkeri joukossa, sehän on tosi kivaa, eikös??? Miten musta alkaa tuntua että viisain ois sulkea koko yhteisö...
Siinä mielessä et jos tosiaan mein kuvia pääsee kuka tahansa hakkeroimaan ni en kyl haluis niitä koko kansan nähtäväksi. Onko sinne tosiaan noin helppo " murtautua" .??Siis tarkoitan et jos joku menee sinne ja laittaa yleiseen levitykseen. Iiks!!
Annu the palsta häirikkö
Heti nukkuu poitsu niin paljon paremmin!Jo kolme tuntia vetelly sikeitä pihalla:)
Nakkikeitto porisee,nälkähän tuo jo on!Mieskin tulee kohta kotiin,ihanaa!
Sit ilta meneekin siivotessa ja sit meillä on melkein joka ilta nyt ollu perheen yhteinen laulu-leikkituokio joten myös semmoista luvassa:)
Ja sit jos vaikka saunois..ja Juliuksella kylpyilta..
Keittiön kaapit ei oo vieläkään valmiit,pari ovee maalaamatta ja sit noita pieniä osia kaappien sivuilla.Jospas viikonloppuna sais aikaseks!
Mun kaaso just soitti,lähdetään ens viikolla joku ilta ostamaan kutsukorttitarpeita ym.Nyt vielä ongelmana mistä löytyy meille hääpaikka kun kaikki kivat on jo varattuja:(
No eiköhän se jostain!
Nyt lopettelen tältäpäivältä...tai jos kerkeen tuun vielä illemmalla pyörähtämään!Hyvää päivänjatkoa äitylit!!!
en minä ole teitä mitenkään uhannut enkä tietojanne käyttäny väärin.
Joten ihan rauhassa voitte sinne pinoutua ja säilyttää kuvanne sun muuta.
Mielenkiintoinen teoria on se että uskallatte kuvat sun muut tiedot laittaa sinne teidän nähtäviksi...voihan ihan kuka vaan teistäkin käyttää niitä väärin! Tuskin kukaan meistä taustailijoista olis niitä mitenkäänn väärin käyttänyt. Elkää olko vainoharhasia ystävät!
Siis en missään nimessä tarkoittanut sinua vaan yleisesti et jos on oikeesti noin suojaamaton paikka, ni kuka tahansa voi mennä sinne levittelee kuvia ja tietoja. Mun pitääkin ukolta kysyy kun tulee et miten tollasta voi päästä käymään(tietokonenörtti kun on). Onko mun esim. sähköpostikin ihan yleistä viihdettä?? Voi surku ja minä hölmö sinisilmäinenkuvittelen, et kaikki mitä mä salasanalla suojaan pysyykin salassa...
nyt meen kyllä viihdyttää poikaa, heräs just ja kämppäkin kaipaa siistimistä.
annu
Hansu, sä olen jonkun meidän vakkarikirjoittelijoiden tunnuksilla ja salasanalla hakkeroinu itsesi sisään, eikö? Jos sulla oli noin kova tarve saada tietää mitä siellä kirjoitetaan kenestäkin, niin näyttää sulla olevan ihan oikee hinku kuule sinne! Tuskinpa sellainen ihminen jota ei p*skan vertaa kiinnosta ne jutut ois tehny tota!
Tulin vain pikaisesti KIITTÄMÄÄN lääkkeistä ja muistakin parannuskeinoista tässä päätaudissa.
*ohuessa yläpilvessä*
Ihanaa tänään vielä YH-päivät meikällä, että mikäs tässä on ollessa....
Mutta nyt syömään, oispa ihana päästä käymään YKSIN ulkona lenkillä ;-/
*Vallu*
*Neuvoo tyttöjä sulkemaan turpansa*
;D
*WaLdE*
(lupasin etten kirjota enää mitään mutta oli pakko)
Ennenkuin nyt alat syyttämään ketään yhteisöstänne niin ihan tosi... kyllä mä ihan itse sinne pääsin. Joten turhaa syyttää ketään. Mä en edes ketään niin tunne että kukaan mulle ois salasanoja kertonut.
Ja aika jännä... sanoit ettei siellä tollassia juteltu...mutta kuitenkin myönsit ja puhuit itsesi pussiin!!!!!!! HEH=)
Lisää paskaako ? ;)
Ja myönsihän Tuo PIPS:kin että olitte puhunut. Kiitos vain pips että vahvensit muittenkin epäluuloja yhteisöstä!!
Ja lokamuumi: on täällä ihan rauhallista yleensä ollut,,,jos vaan jaksat kolla niin että susta jauhetaan seläntakana niin tervetuloa tänne vaan!!!!
Hansu...