Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***** LOKAMAMMAT TORSTAIHIN*****

Kommentit (136)

Vierailija
21/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa tekemättömät työt, että on riittämätön *skafiilis jälleen :( ei auta kun rämpiä suosta ja saada itsensä iloisemmalle mielelle...

Aamusella jäi sanomatta muutama asia. ANNU -oon iloinen puolestasi ;) kyllä se meilläkin hyvää on sillon harvoin kun jaksetaan, vai onko juuri siksi.. miten päin vaan.

SILJA -kiva lukea sinunkin juttujasi! Pompahdahan tännekin useammin, kun reippaan alun jälkeen ei ole rouvaa näkynyt :)

ÄIPPÄLI kaipaili joitain odotus-vakkareita, minä myös! Kovasti askarruttaa ROOIBOsin kohtalo :O Sitte muutamia vasta pinossa aloittaneita ei ole näkynyt, mm. Anilla on jäänyt jostain mieleen.

MESSAM -mulla myös kolme poikaa; ja tosiaan tytöille on enemmän valinnanvaraa.. ei silti, aina jotain ihanaa näkee tytöllekin vietäväksi. Edullinen ja kaunis on pieni vaal.pun. gerbera ja vähän vihreää ympärille, kestää myös kauan. Lisäks vaikka söötti body tms.

Että tuntuu tervanjuonnilta tämän päivän läpivienti.. huomisesta puhumattakaan kun on " yksin" huoltajapäivä. PIRISTÄKÄÄ MUA *anelee synkissä ajatuksissaan*

Vierailija
22/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/search.asp?phrase=lokalahjat&appid…

tonne sivulle kun menet niin sieltä löytyy..

kaikkia sivuja se ei näytä..

ja minäkään en sinua odotus palstalta muista, mutta kyllä ainakin yksi sinun kirjoittama viesti siellä näkyi..

en jaksanut illalla käydä kaikkia edes läpi..

pitää jatkaa kuhan kerkiää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni muuten HIUKKA aikaa ennenkuin it epääsin tänne tänään kirjottamaan...Ja syynhän tietävät eilen " baarissa" olleet ;) Pitihän se koko pino vie lukea tänään loppuun ja en ollu uskoa silmiäni...VEDITTEKÖ UUDET ENKAT PITUUDESA?

Juups...Joku kyseli moneltako aamuisin heräillään..meillä se menee " haarukkaan" kaheksan-puol kymmenen...

BLACKA Kyseli miten jotkut saa vauvan nukkumaan niin että heräillään vaan 2 kertaa yössä...No täällä meillä tehdään niin..(siis herätään 2x) Mimosa ei juur päivisin pahemmin nuku päikäreitä vaan muutamat 30min pätkät ja koko illan jumppailee tos lattialla ni on ihan puhki :( Meillä tosin nukutaan vieläkin kapaloissa yöt -> rauhoittuu heti ja nyt viimesinä päivinä on nukahtanu jo n.5-10min sen jälkeen ku oon pullon iskeny suuhun...Yhteensä meillä päivisin on syöttöjä 7-9kpl tiiän sen siitä ku pidän kirjaa et mitä toi neiti syö ku syödään pelkästä pullosta...

Mua olis kans väsyttäny tänä aamuna ihan kauheesti mut neiti päätti et nyt ei sit tänään nukuta kasia pitempään :( Pää on täälläkin pipi vaik en ollu ees teitin juomingeissa mukana (MIELELLÄNI KYL OLISIN OLLU :) )

Kovasti tosta vierestä meitin sammakko neiti lähettelee teille kaikille terveisiä ;) Ruokaakin pitäs jaksaa tänään laittaa (ei kyl kiinnostas) ja ulkonakin olis tietty hyvä käydä (mut ei jaksais) ja kotihommiakin olis (jos joku vaan tekis) ;) Mut joo taidan lopetella tän viestin tähän ku on jo nyt niin pitkä...Yrittäkäähän tänään ottaa vähän iisimmin ettei huomenna mee koko aamu lukiessa edellispäivän pinoa (tosin hauskaa se oli) ;/ Mut palaillaan taas...

Pulina ja Sammakko

Vierailija
24/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa hauska lukea vanhoja odotusjuttuja!! Siitäpä tulikin mieleeni; missäs IDA A ja ONA on?? Ei ole vauvapuolella näkynyt, mars tänne rouvat!

Vierailija
25/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää hiipii paikalle kalman kalpeana ja pyytää ettette puhuis niin lujaa... *pää halkeaa*

Waimo72: Mikä WOW? Heräsi mielenkiinto, et mikä se on, itellä ei tietoa.

Blacka: Meillä syödään päivisin noin 3tunnin välein korviketta. Aamulla ja illalla lantattua maissivelliä. Illalla poju nukahtaa jotain 22-24 välillä. Kerran syö noin 6-8 välillä ja nukahtaa takaisin. " Aamuyön" syönnistä riippuen poju herää noin 8-10 välillä ja jää hereille. Mitään lussutettavaa ei tarvi yöllä, tosin eipä tuo muutenkaan tuttia syö. Alahuultaan tosin lussuttaa. (On meinaan aika hassun näkönen...)

Annulle: Oooo... *nikkaa silmää* ;)

Ä3: Huonon vitsin tynkää pukkaa...

Miksi naiset hierovat silmiään aamulla herättyään?

- Koska heillä ei ole munia, joita rapsuttaa.

Uutta galluppia pukkaa... Kaikkien aikojen parhaita leffoja? Jotenkin tuo Pretty Women kestää useammankin kattomisen, Good Morning Vietnam kolahtaa aina. Bruce Willis on ylipäätään älyttömän hyvä (ainakin mun mielestä). Ja ihan ehdoton ykkönen on La Bamba, sitä ei ilman Nessu-pakettia pysty kattomaan.

Lisää kahvia tahtoo hän... Palaillaan!

T:nuuskis ja nassutin-nassutin

Vierailija
26/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin ton Äippälin laittaman linkin ja avasin ihan sattumalta tuon 2.11 pinon... no siellähän oli sisko juuri käynyt ilmoittamassa että Roope on syntynyt sinä aamuna klo 4.24, pillahdin ihan täyteen parkuun täällä ku luin niitä onnitteluja. Pikkasen oon vissiin herkällä tuulella (lukekaa menkat alko tänä aamuna). Juu, no eipä siitä sen enempää... Vieläki vaan niiskututtaa... voi mua hölmöä!

Vierailija
27/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tuolla ÄIPPÄLIN antamassa linkissä ja siellähä olikin mun synnytys tarina :) Printtasin sen sieltä muistoksi et on sit jos haluu lukea mitä on ite kirjottanu :)

Nyt vaipan vaihtoon meillä tuoksutaan aika epämukavasti :/

Pulina ja Haisuunäätä :/

Vierailija
28/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin hakuun oma nikkini ja sain vastaani ihania kirjoituksia odotusajalta sekä valtavan määrän teidän onnitteluja, kun poika oli syntynyt *niisk* Tästä seikkailustahan tuli mukavaa tekemistä koko päiväksi; annetaan kotitöiden kaatua niskaan :)

Nuuskis -kiitti yrityksestä =D

Vierailija
29/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu juu, on se huomen vielä ;)

Luka nukkui yhdellä syötöllä yön ja osan siitä vielä omassa sängyssä!!! Häpihäpihäpi! Sellaista ihmettä ei olekaan moneen viikkoon nähty. Heräsi tosin sitten ennen kahdeksaa jo kalattamaan ja kiljahtelemaan isot kurat housuissaan, mutta tunnin sammakkouinnin kuivaharjoittelun jälkeen nukuttiin vielä vähän lisää.

BLACKA; juu siis meillä on tissitelty yöt läpeensä ehkä viimeisen kuukauden ajan, mutta nyt taitaa alkaa helpottaa. Jokin vaihe siis vaan. Toivottavasti teilläkin.

ÄITIKOLMELLE: Voi että, jos ei eilinen kakkuresepti onnistu piristämään yhtään niin sitten olen neuvoton. Itse hihittelen sille joka kerta. Harmi, etten pysty ottamaan itselleni kunniaa sen keksimisestä.

Eikös HEMULII_I ole palannut vielä koneen ääreen?!

Ei meidän miekkosen päiväkitinät ja yölevottomuus ole varmaan nälkää ollut eli luovun tuosta korvikekokeilusta. Päivisin kitistään jos mitään uutta ei tapahdu ja öisin taisi olla vaan levottomia unia. Ja kävin eilen ostamassa nokkamukin herralle, siitä kelpasi vähän hörppiä korvikettakin, joten tuttipullosta juomattomuus-ongelmakin sai vähän helpotusta. Pärjäävät sitten isin kanssa perjantaina. Kai Luka meinasi, että hän on jo niin iso poika ettei vauvojen pulloista juo ;)

Nyt täytyy mennä aamupalalle. Juu juu, on se aamupala :D

Vierailija
30/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, elämä voittaa taas. Hauskat kemut oli eilen, vaikka itsekin pääsin vasta vähän myöhään mukaan.

ANNUlle onnea *kateudesta vihreänä toivoo, että jospa joskus olis taas itselläkin samanlaiset fiilikset*!!!

Enpä tässä aio sen kummemmin jaaritella, odottelen että Akselille tulis nälkä ja sitten kun on syönyt pistän sen vaunuihin ja lähdetään kärryttelemään Isomummia (eli omaa mummiani) katsomaan. Tuli niin surku sitä kun kävi yhtenä päivänä meillä ja oli yhtäkkiä niin kovin vanhan ja väsyneen oloinen. Ikääkin on tietysti jo 82 mutta hän on aina ollut niin pirteä ja nuorekas. Nyt on ollut leskenä reilun vuoden ja se tuntuu vievän elämänhalua... Täytyy mennä poikien kanssa piristämään ja muistaa tehdä sitä useammin.

Tänään ei tainnut vielä juuri mitään uutta galluppia olla, tyttövauvoista kun en tiedä mitään. Haikeana olen just Henkassa ja Maukassa esim hipelöinyt tyttöjen vaatteita. Jospa se kolmonen tulis joskus ja olis vaikka tyttö... Vaikka paljon helpommalla taitaisi päästä varsinkin vaatteiden suhteen jos olis ihan samaa lajia vaan. No, siitä nyt taitaa olla ihan liian aikaista puhua, kun vasta tämä kakkonen saatiin.

Vanhaa odotus-puolen porukkaa olen välillä miettinyt minäkin, Rooibos on ollut mielessä ja IdaA, ja nyt kun joku mainitsi niin Urkki tosiaan on ihan kokonaan kadonnut. Onahan joku aika sitten kävi kertomassa kuulumisia, jos oikein muistan.

Nyt lähdetään vaipan vaihtoon ja sitten varmaan jo syömään ja Isomummille.

Mukavaa päivää kaikille!

T:Ninnuli ja pojat

Vierailija
31/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikajuna kohti Siperiaa pysähtyy raiteelle viisi. Lapsista keskimmäinen lähtee kyytiin. Tuleeko muita matkalaisia?????????????????

Heeermoooot*huhuilee* Missä ootte???

Vierailija
32/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninnuli: oli G. Leffoista kyselin... (Mähän oon niin pieni ja huomaamaton, ettei edes mun viestejä kukaan lue... ;))

Mäkin luin noita vanhoja pinoja. Muistattekos Uba-aban? Siellähän näyttää olevan uudestaan raskaana. LA29.5. Toivottavasti nyt menee kaikki hyvin loppuun asti.

Huonot vitsit jatkuu...

Miksi naisilta loppuvat kuukautiset?

- Täytyyhän verta riittää suonikohjuihinkin.

Coppolalle onnittelut hyvistä yöunista. Niin ne lapsoset kasvaa, ettei enää edes tuttipullo kelpaa ;)

T:nuuskis ja simahtanut nassutin-nassutin

Vierailija
33/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hennajo hermoilee ja kysyy kyytiläisiä..mulla olis yksi tuolla pihalla joka joutais kyl mukaan..mites janskun korvat/muu..odottelin sulta viestii.

kävinpä kattoo noita vanhoja juttuja minäkin,eka ketjussa 2.11 oli omakin ilmoitus kun joel oli syntyny..laittoi mutkin aikas herkäks,siitä on jo niin kauan :( mut ei siltikään ole vauvakuume!muuten vaan!

nyt menen röyhtäyttää tota meidän yli 8 kilosta " vauvaa" !

Vierailija
34/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee Hennajolle kaksi matkalaista kyytiin :)

Meillä pyöritään nyt vauhdilla ympäri kaks kiekkaa tuli täyteen ja lopputuloksena kops pää olkkarin pöytään ja vähän mietintää ja sit huutoa ja kovaa :( Ei uskalla kohta lattialle yksin neitiä jättää...

Täällä vaihteeks menossa tooodella tylsä päivä :( Se teitin " virtuaali" kankkunen on varmaan iskeny muhun ku kolottaa tota nuppia siihen malliin ja sänky kutsuu mua kokoajan tuolta makuuhuoneesta :tuuuleee tääännee tääällä on peeehmeeetä...;) Mut joku toinen sanoo siihen kyllä kovan ja erittäin äänekkään vastalauseen :(

Onko muilla ollu viime aikoina liikkeellä makean himoa??? Mun tekis mieli napostella jotain kokoajan :( Laittakaapas taas uusia herkku ohjeita kiertoon ;)

Täytyy mennä maidon lämmitykseen meillä taidetaan hermostua pahemman kerran...:(

Palailen taas...

Pulina ja nyt Läy lattialla :/

Vierailija
35/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan vaan kaikille! Mua ei tasan muista kukaan, koska pidouduin odotuspuolellakin vain harvakseltaan, enkä kesän jälkeen kirjoitellut enää ollenkaan. Ihan päivittäin olen tosin ollut taustalla lukemassa teidän juttuja, niin odotusaikana kuin nyt vauvapuolellakin.

Meidän poitsuhan syntyi 16.10, eli tuleekin tasan viikon päästä 4kk. Meillä tää alku on mennyt ihan hyvin, ei mitään suurempia ongelmia. Paitsi sellainen sylkkyvauvahan tuo on, itsekö lie opettanut sellaiseksi, kun hyvin mielellään päiväunetkin nukkuis tissillä tai muuten sylissä! Se vähän rajoittaa mun tekemisiä päivittäin ja siinäpä syy miksi en oo tännekään aiemmin kirjoitellut. Eli aina kun saan pinon luettua, mua taas jo kaivataan. Mut ehkä se tästä helpottaa mitä enemmän poika kasvaa. Nyt nukkuu tossa vieressä vaunuissa! Reppana on vesirokossa ja yltäpäältä näpyissä! =(

Onko kellään muulla kokemusta vauvan vesirokosta?

Jepsan, koitan tässä nyt aktivoitua kirjoittelemaan useammin jos joukkoon vielä mahtuu? =)

Nipsu ja näppylöiden valtaama poju

Vierailija
36/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa!!! Eli siis, kun olet

myös

[b]WOW[/b]-leski =)

Mä oon kans...! Tuntuu hullulta miten mies voi pelata sitä monta tuntia... mut tavallaan ymmärrän, kun itse jämähtää joskus tänne kans ;)

Kaisa - WOWO leski -

PS. Jollain sivustolla on kuulemma perustettu ihan oma yhteisö WOW-leskeille...heh =D

Sori tää ei ehkä kyl juu tänne kuulu... =)

Vierailija
37/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden nyt sinne lääkäriin ja pudotan Jennin tossa matkalla johonki tarhaan. Raivarit taas jatkuu. Mä pirautan sulle kunhan tullaan kotiinpäin.

Vierailija
38/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äkkiä ehtis, kun poitsu vielä itekseen tuossa rauhassa leikkii ja Pinjakin makoilee lattialla vielä tyytyväisenä...

[b]Lahjoista:[/b]

*Itse hommasin tuolle esikoiselle pikkupaketin ennen synnytystä, ja se annettiin sitten synnärillä hänelle, kun tulivat iskän kanssa ekaa kertaa mua ja vauvaa katsomaan. Oli ikäänkuin " lahja vauvalta" :)

*Lahjoista tyttövauvalle... itse en niistä mekoista piittaa pätkääkään, mitä ihmettä tekee sellaisella mahdottoman epäkäytännöllisellä vaatteella, joka oikeesti jää kaappiin lojumaan - juuri sen epäkäytännöllisyyden vuoksi. Vaikka nättejä ovat, ei siinä mitään.

[b]Syömistiheydestä:[/b] Päivisin syödään miten sattuu, tarjoan aika usein tissiä neidille. Joskus tunnini välein, joskus voi mennä kolmekin tuntia syömättä. Yöllä sit syöntejä n. 2.

Nonih. Eipä tää laho enää muuta muistakaan. Jaa, paitsi että mä en herkkiksenä aio ees mennä lukeen vanhoja odotus-juttuja, muuten pillahtaisin varppina itkuun enkä vois enää olla varma, että Pinja on meidän viimeinen... ;D Parasta siis vältellä koko Odotus-palstaa, ainakin siis niitä omia juttuja :)

[b]Ä3:lle[/b] tsemppiä tälle päivälle!!! Kuin myös [b]Wallulle[/b]

Ja mua kans alkoi kiinnostaa, mikä kumma on tuo [b]WOW[/b]...?!! Kertoiskos joku? Kai se googlellakin löytyy mutta en jaksa enkä ehdi alkaa sitä ihmettelemään sieltä kautta :)

Nyt kuuluu jo kitinääääää....

Vierailija
39/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväunien aika ja äti hilpaisi taas koneelle.. Aivan kuten SPICAlla täällä tuntuu myös rytmeihin tulleen muutos, kun illalla käydään nukkumaan jo klo 21 ja herätään pirteänä 7.30 Itse kun olen aamu-uninen niin herätykset tuntuu iha liian aikaisilta ja vielä kun silloin on pimeääkin :( Noh eipähän ainakaan päivä valu hukkaan.

Mitäs ne mammat olikaan sitten porisseet?

KIELO77:n pirpana oli oppinut tuttitempun :) Meidän tytön hauskuutusta on nyt mennä piiloon äidin tissien väliin ja sieltä sitten kurkistella vienosti. Nyt on myös opittu raapimaan ja nipistelemään, auts! Niin ja tissillä pitää käsillä semmoista ihme pumppaamista ja riuhtomista..

BLACKA kyseli yöheräämisistä.. Mun vastaus ei varmasti ole ihan käypäinen sulle, kun meillä ollaan rinnalla enää vaan herätessä ja iltaisin ja siihenkin otetaan aina 160 ml maitoa päälle. Mutta ainakin meillä pullomaitoa juodaan parin-kolmen tunnin välein tuo 160 ml + sitten kiinteitä jonkin verran aamulla & iltapäivällä ja yöt nukutaan yleisimmin heräämättä aamuun asti.

Onko VALENCIA Pateniemestä? Pisti vaan silmään tuo liikuntaviesti, kun meitin mummula löytyy sieltä :) Pateniemi rules! ;)

NELLIINA kertoi unettomista öistä kääntyilyn alkamisen vuoksi... Mites nuo vaavit siis tykkää sitten nukkua, kun oppivat kääntyilemään? Kääntyvätkö siis nukkuessaan mahalleen vai heräävätkö aina kun kääntyvät unissaan? Ymmärtiköhän kukaan kysymystä.. Täällä yöt pyöritellään levottoman oloisesti päätä ja pyllyillään nostelemalla jalat kohti kattoa :)

Jokos MISULIN kakkaodotus on päättynyt? ;) Masu on mennyt kovalle täälläkin ja juuri ilmeisesti maissista.. Luumulla sitten yritellään löysytellä.

MAKEANHIMOSTA juup se on ainainen riesa täällä.. Minen ymmärrä joitakin jotka ei syö ollenkaan karkkia ja pullaa.

NIP_SU tervetuloa takaisin! Ja paranemista pienelle vesirokkolaiselle!

Eilen kun pesin tuttipulloja niin niin mitkäs askareet vauvapuuhissa on teidän mielestä ärsyttävimpiä? Minusta nuo tuttipullojen pesut on niin syvältä! Eilenkin olin lähdössä kaupoille ja päätin pestä pullot matkaan ja rumps rumsp fairy vaahtoa roiskusi joka puolelle kämppää..ARGH! Sen siitä saa kun nopiasti yrittää jostakin selviytyä :)

Mutta nyt tytsiä pusuttelemaan ja päivän ohjelmaa miettimään..

- Minski & mobilelleen puliseva Sanni -

Vierailija
40/136 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei ilmeisesti mun leffagalluppi kiinnostanut...

Minski: Mä inhoon kanssa sitä tuttipullojen pesua. Niitten keittäminen kyllä vielä menee, mutta se tiskaus...

Nip_su: Pikaista paranemista pikku potilaalle!!!

Taidanpa lähteä kirpparilla kun en muutakaan keksi.

T:nuuskis ja herännyt nassutin-nassutin